eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołymin-Ośrodek › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Ośrodka Zdrowia w Gołyminie - Ośrodku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Gołymin-Ośrodek: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Ośrodka Zdrowia w Gołyminie - Ośrodku.
Numer ogłoszenia: 320490 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołymin-Ośrodek , ul. Szosa Ciechanowska 8, 06-420 Gołymin-Ośrodek, woj. mazowieckie, tel. 0 23 671 60 20, faks 0 23 671 60 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golymin-osrodek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Ośrodka Zdrowia w Gołyminie - Ośrodku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okienne i drzwiowej w budynku ośrodka zdrowia w Gołyminie-Ośrodku. Zakres zamówienia (robót budowlanych): - Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów i kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - m2 27.684 - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 - m2 127.066 - Wykucie z muru ościeżnic stalowych ponad 2 m2 - m2 25.428 - Montaż okien rozwieralnych i uchylno rozwieralnych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. Do 1,5 m2 - m2 34.500 - Montaż okien rozwieralnych i uchylno-rozwieralnych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. Do 2,5 m2 - m2 81.766 - Montaż drzwi balkonowych z PCV z obróbką obsadzenia - m2 10.800 - Montaż drzwi aluminiowych oraz ścian przeszklonych oszklonych na budowie - m2 25.428 - Obróbki przy szer. w rozw. ponad 25 cm - z blachy ocynkowanej - m2 41.526 - Wymiana drzwi garażowych na drzwi stalowe uchylne - m2 5.170 - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian - ościeży - m2 132.240.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 1500,00 złotych. Wadium może być wniesione zgodnie z art. 43 Ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1656 ze zmianami) oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych) 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy PZP 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 3. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego) oraz aktualne ubezpieczenie OC - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z kserokopiami tych dokumentów. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz terminu i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, protokoły odbioru robót) 5. Wykaz kadry inżynieryjno - technicznej odpowiedzialnej za realizację zamówienia Wykonawca musi obowiązkowo dołączyć do oferty uprawnienia, proponowanego przez Wykonawcę kierownika robót budowlanych do kierowania i nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada lub jakim dysponuje Wykonawca ) 7.Oświadczenie dotyczące posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru 9. Wypełniony formularz cenowy - kosztorys ofertowy 10. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 11. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggolymin.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gołyminie-Ośrodku, ul. Szosa Ciechanowska 8, 06-420 Gołymin-Ośrodek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Gołyminie-Ośrodku, ul. Szosa Ciechanowska 8, 06-420 Gołymin-Ośrodek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.