eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropa › Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej Nr 2 w gminie Ropa.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-26

Ropa: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej Nr 2 w gminie Ropa.
Numer ogłoszenia: 320482 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247188 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropa, Ropa 733, 38-312 Ropa, woj. małopolskie, tel. 018 3534014, 3534017, faks 018 3534017.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej Nr 2 w gminie Ropa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej Nr 2 w gminie Ropa CPV 39162100-6 CPV 30236000-2 CPV 48190000-6 CPV 30213100-6 CPV 32322000-6 CPV 32320000-2 CPV 37535200-9 CPV 37500000-3 CPV 30190000-7 CPV 39100000-3 CPV 39160000-1 CPV 32300000-6 CPV 45112723-9 CPV 45223800-4 CPV 37520000-9 CPV 39161000-8 CPV 44410000-7 Przedmiotem zamówienia jest organizacja placu zabaw, która obejmuje doposażenie istniejącego placu zabaw poprzez zakup i montaż nowych elementów wyposażenia placu zabaw oraz zakup wyposażenia dla 2 oddziałów przedszkolnych, które obejmuje zakup mebli, pomocy dydaktycznych, zabawek, sprzętu AGD i RTV, sprzętu komputerowego i multimedialnego, artykułów plastycznych, wykładziny dywanowej, wyposażenia kuchni, kserokopiarki, rolet okiennych, apteczki, zabezpieczeń gniazdek elektrycznych, zabezpieczeń kątowych mebli, oznaczeń ewakuacyjnych. Szczegółowy opis zapotrzebowania, ilość produktów oraz wymagania jakościowe zostały określone w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ), który stanowi załącznik do formularza ofertowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.10.00.00 - Meble 39.16.00.00 - Meble szkolne 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1.Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe APIS J. Oziębło, ul. Kolaniki 19, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18723,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23702,10

  • Oferta z najniższą ceną: 23702,10 / Oferta z najwyższą ceną: 29700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO S.C., Suchowola 6, Chmielnik, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10534,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15130,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE NR 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, Niedomice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25175,61

  • Oferta z najniższą ceną: 25175,61 / Oferta z najwyższą ceną: 25175,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE NR 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • e-SILVER Hat Niedźwiedź, Wzorek Spółka Jawna, ul. Franciszkańska 3, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5873,25

  • Oferta z najniższą ceną: 5873,25 / Oferta z najwyższą ceną: 5873,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE NR 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANDROMEDA, ul. Kilińskiego 78 A, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24427,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26473,38

  • Oferta z najniższą ceną: 26473,38 / Oferta z najwyższą ceną: 30565,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.