Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Władysławowo: Dostawa fabrycznie nowego, profesjonalnego sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego oraz do gabinetu kosmetycznego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie - postępowanie ponowne
Numer ogłoszenia: 320481 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie , ul. Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 058 6746314, faks 058 6746350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cetniewo.cos.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY MINISTERSTWA SPORTU I TURYSTYKI.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego, profesjonalnego sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego oraz do gabinetu kosmetycznego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie - postępowanie ponowne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego, profesjonalnego sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego oraz do gabinetu kosmetycznego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie.Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 33.19.21.50 - Łóżka terapeutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:a)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.). b)wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia dotyczące dostaw profesjonalnych urządzeń medycznych i/lub rehabilitacyjnych albo do gabinetów kosmetycznych o wartości brutto (na jedno zamówienie, umowę, kontrakt) 1b)W części I - 12 000 PLN brutto, 2b)W części II -6 000 PLN brutto, 3b)W części III - 6 000 PLN brutto, 4b)W części IV-3 000 PLN brutto, 5b)W części V-8 000 PLN brutto. W przypadku składania oferty na więcej niż jedna cześć zamówienia w/w wartości należy odpowiednio zsumować. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące samodzielnego wykonawcy dotyczą odpowiednio wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.Oferty będą oceniane pod względem formalnym w zakresie kompletności i zgodności z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa:1. Ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę doświadczenia, zamawiający żąda następujących dokumentów:a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, uwzględniając wymagania zamawiającego - wg załącznika Nr 5 do SIWZ b) dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cetniewo.cos.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego , ul.Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego , ul.Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo, pokój : sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Stoły terapeutyczne - 5 - częściowe - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stołów terapeutycznych - 5 - częściowych - 2 szt. - 1. składające się z 5-częściowego leżyska ( w tym trzyczęściowy żaglówek z oparciem na ramiona), które dzięki poszerzonemu systemowi zmian kąta nachylenia poszczególnych elementów pozwala na szybkie i proste przekształcenia podczas prowadzenia terapii, posiadający możliwość montowania i demontowania zagłówka oraz podłokietników..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - fotel kosmetyczny - 1 szt. wraz z krzesełkami dla obsługi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fotela kosmetycznego - funkcje min.dowolne regulowanie oparcia do pozycji horyzontalnej (leżącej), zdalne sterowanie na pilota, regulacja oddzielnych podnóżków. Krzesełka dla obsługi z oparciem i bez oparcia ze zmywalną tkaniną i regulacją wysokości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - Łóżko masujące turmalinowo- nefrytowe: 1 sztuka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łóżko turmalinowo-nefrytowe masujące z funkcją elektrostymulacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV - Inhalator pneumatyczny - 1 kpl..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa inhalatora pneumatycznego z możliwością wytwarzania wibroaerozolu, czyli aerozolu wzbogaconego o dodatkowa energię pochodzącą z nałożenia nań fali akustycznej o częstotliwości 100 Hz a także podawania go pod krótkotrwałym nadciśnieniem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V - Rotor do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych - 1 kpl..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rotora do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych - 1 kpl. Funkcje: min. rozluźnianie mięśni przy spastyce oraz problemach w poruszaniu się, złagodzenie następstw braku ruchu, wspomaganie umiejętności chodzenia (budowanie wytrzymałości i siły mięśni). Napędzane silnikiem, kierowane komputerowo urządzenie do terapii ruchowej dla osób sparaliżowanych, ze spastyką i z trudnościami w poruszaniu się..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Budowa sieci monitoringu dla ul. Hryniewieckiego i Alei Gwiazd Sportu we Władysławowie w ramach zadania pn. "Budowa monitoringu miejskiego w Gminie Władysławowo."
- Dostawa i montaż systemowych podłóg sportowych dla COS OPO we Władysławowie
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku, pojemników jednorazowego użytku oraz wyrobów do utrzymania czystości do magazynu gospodarczego Szpitala św. Anny w Miechowie.
- NAJEM APARATÓW DO SZTUCZNEGO WSPOMAGANIA WĄTROBY METODĄ ALBUMINOWĄ
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa 2 szt. łóżek porodowych na potrzeby Oddziału Położniczego.
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH - ZESTAW I
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.