eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Poznań: Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 320476 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258132 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 85 66 004, faks 61 85 66 087.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akcesoriów komputerowych, których szczegółowy wykaz zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (część A i/lub część B), do siedziby Zamawiającego : Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań; (magazyn sprzętu informatycznego). 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść do magazynu sprzętu informatycznego lub innego wskazanego pomieszczenia na własny koszt kompletną partię dostawy tzn. obejmującą całość przedmiotowego zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 2, część A i/lub część B. 2. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy w formie pisemnej przesłanej faksem pod numer 61 856 60 91, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 3. Wykonawca przekaże asortyment zawarty w § 1 pkt.1 wzoru umowy, zgodnie z wykazem rodzajowym oraz ilościowym i w jakości odpowiadającej zobowiązaniom określonym w ofercie. 4. Przy przekazaniu-odbiorze dostawy uczestniczyć będzie pracownik Wykonawcy (lub inna osoba wskazana przez Wykonawcę) oraz pracownik Zamawiającego w celu stwierdzenia ilościowej zgodności bądź niezgodności przedmiotu zamówienia. Na tę okoliczność Wykonawca sporządzi ilościowy protokół zdawczo-odbiorczy, a jego kopię podpisaną przez pracownika Wykonawcy i Zamawiającego prześle do siedziby Zamawiającego. 5. Zamawiający może odmówić odbioru towaru niezgodnego co do ilości i rodzaju z zamówieniem. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 6. W sytuacji opisanej w ust. 6 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia całości przedmiotu zamówienia w ciągu 3 dni roboczych. 7. Wykonawca gwarantuje, że każdy egzemplarz dostarczonego wyrobu jest wolny od wad fizycznych, prawnych oraz posiada cechy zgodne z cechami określonymi w specyfikacji technicznej oferty przetargowej. 8. W ciągu 7 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego dokona on odbioru jakościowego. Fakt zgodności lub niezgodności z przedmiotem zamówienia Zamawiający potwierdzi pisemnie w formie protokołu odbioru jakościowego przesłanego do Wykonawcy w formie określonej w ust. 20 lit b. 9. Za ujawnione wady dostarczonego towaru odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do wymiany uszkodzonych elementów na własny koszt, na towar o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od chwili ujawnienia jego wad. 10. Wykonawca odpowiada za wady prawne i fizyczne, ujawnione w dostarczonych wyrobach, ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania. Jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dostarczone wyroby: a) stanowią własność osoby trzeciej, albo jeżeli są obciążone prawem osoby trzeciej, b) mają wadę zmniejszającą ich wartość lub użyteczność wynikającą z ich przeznaczenia, nie mają właściwości wymaganych przez Zamawiającego, albo jeżeli dostarczono je w stanie niezupełnym lub niekompletnym. 12. Jeżeli Wykonawca dostarczył Zamawiającemu zamiast wyrobów wadliwych takie same wyroby nowe - wolne od wad, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili ich dostarczenia. Wymiany wyrobów Wykonawca dokona bez żadnej dopłaty, nawet gdyby ceny na takie wyroby uległy zmianie. 13. Na wyroby dostarczone na podstawie umowy Wykonawca udzieli gwarancji na okres zgodny z załącznikiem nr 2, licząc od daty podpisania protokołu jakościowego o którym mowa w ust. 9. 14. Zamawiający może wykorzystać uprawnienia z tytułu gwarancji za wady fizyczne i prawne wyrobów niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi. 15. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych i prawnych nie następuje mimo upływu terminu gwarancji, jeżeli Wykonawca wadę podstępnie zataił. 16. Wszystkie naprawy gwarancyjne powinny być odnotowane w karcie gwarancyjnej. Adnotacji dokonuje Wykonawca po dokonaniu naprawy. 17. W przypadku trzech napraw gwarancyjnych tego samego elementu, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany elementu na nowy. W przypadku wymiany elementu na nowy, gwarancja biegnie od początku. 18. Odbiór i zwrot sprzętu wysłanego do naprawy gwarancyjnej odbywać się będzie w formie door-to-door czyli pracownik Wykonawcy odbiera uszkodzony element z siedziby Zamawiającego i po naprawie dostarcza do siedziby Zamawiającego. Na okoliczność odbioru i dostarczenia sprzętu każdorazowo sporządzany jest stosowny protokół. Procedura odbioru i zwrotu sprzętu: a) Zamawiający zgłasza awarię w formie zgodniej z ust. 20 lit b wzoru umowy b) odbiór przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego sprzętu w ciągu 24 godzin od zgłoszenia (w przypadku gdy zgłoszenie wypada w piątek - odbiór sprzętu następuje najpóźniej w poniedziałek) wraz ze sporządzonym przez Wykonawcę protokołem przekazania sprzętu podpisanym przez przedstawicieli Wykonawcy oraz Zamawiającego c) naprawa w terminie max 14 dni od daty przekazania do naprawy widniejącej na protokole przekazania do naprawy d) dostarczenie naprawionego sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz ze stosownym protokołem przekazania sprzętu e) wpisanie przez przedstawiciela Wykonawcy stosownej adnotacji do karty gwarancyjnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A - Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Realizacji Zamówień Publicznych Z. Leśniak Spółka Jawna, Ul. Kilińskiego 6, 28-230 Połaniec, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91056,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100794,81

  • Oferta z najniższą ceną: 100794,81 / Oferta z najwyższą ceną: 143908,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część B -Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu QLogic QLE2460 HOST BUS ADAPTER ( lub zamienniki np. HP FC 1142SR 4Gb PCIe HBA)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • System Data Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3618,66

  • Oferta z najniższą ceną: 3618,66 / Oferta z najwyższą ceną: 8858,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.