eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zabudowa urządzeń srk, ssp i TVU na przejazdach kolejowych - Zadanie Nr 1 - 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-05

POZYCJA 32042

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: zabudowa urządzeń srk, ssp i TVU na przejazdach kolejowych - Zadanie Nr 1 - 5 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Oddział Regionalny - Katowice, do kontaktów: Majcher Anna - tel. 032 719 64 95 Dobrowolski Jan - tel. 032 719 64 59, Al. Roździeńskiego 1, 40-202 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2576450, fax 032 7195283, e-mail: a.majcher@pkp.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.plk-sa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego; Inne:Obsługa sieci świadczących publiczne usługi w zakresie transportu kolejowego. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zabudowa urządzeń srk, ssp i TVU na przejazdach kolejowych - Zadanie Nr 1 - 5. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Linia Nr 181 km 28,328; Linia Nr 61 km 156,885;LInia Nr 131 km 29,333;Linia Nr 1 km 251,807;Linia Nr 146 km 20,425. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: realizacja wszystkich robót objętych przetargiem wraz z obsługą geodezyjną, nadzorem służb kolejowych w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania tych robót, a także dostarczenie Zamawiającemu sporządzonego zgodnie z wymogami prawa budowlanego, projektu powykonawczego i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.10.00 - Kolejowe urządzenia sterujące, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.00.00 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy Oryginalny kod CPV: 29.81.33.00 - Kolejowy system monitorowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.94.30.00 - Kolejowy system monitorowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie robót o wartości powyżej 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1 - 8000,00 zł Zadanie Nr 2 - 15000,00 zł Zadanie Nr 3 - 15000,00 zł Zadanie Nr 4 - 9000,00 zł Zadanie Nr 5 - 9000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu spełniają Ci z Wykonawców, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo za-mówień publicznych Wykonawcy załączą do formularza ofertowego nw. oświadczenia i dokumenty : 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust. 1.Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - (wg zał. nr 1 załączonego do wzoru Formularza Oferty). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (dla wszystkich urzędujących członków władz) w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (dla podmiotów zbiorowych - tj. wykonawcy) w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2, 3 i 5 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) zamiast dokumentów o których mowa w pkt .4 wykonawca - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy. (Podstawa: Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, ja-kich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. nr 87 z 2006r. poz. 605). W przypadku konsorcjum dokumenty składa każdy z członków konsorcjum. II.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy załączyć: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, przed wszczęciem postępo-wania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg zał. L-p załączonego do wzoru Formularza Oferty). Wykonawca musi wykazać 3 przedsięwzięcia, 2.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. H-p 1, i J-p załączonych do Formularza Oferty). 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Dokumenty z pkt. 1 - 3 członkowie Konsorcjum składają wspólnie. Potencjał techniczny, personel i doświadczenie będą oceniane łącznie. III.W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć: 1.informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wraz z oświadczeniem wykonawcy potwierdzającym, że jest w sytuacji finansowej pozwalającej na realizowanie przedmiotu zamówienia, w tym zakup materiałów, bez jakichkolwiek ograniczeń i opóźnień. 2.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . W przypadku Konsorcjum dokumenty składa każdy z członków Konsorcjum

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plk-sa.pl. Opłata: 61 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym przy odbiorze SIWZ lub wpłata na konto nr 82175010350000000001698467.Wykonawca nie ma obowiązku wykupienia SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.07.2007, godzina 11:30, Katowice Al.Roździeńskiego 1 pokój 1220 XII piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 1210 XII piętro. Korespondencję należy przesyłać na fax 032 719 52 83 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1 Linia Nr 181 - Likwidacja nastawni KP-1, km 28,328 - zabudowa TVU oraz przebudowa urządzeń srk z remontem nawierzchni przejazdu. 1) Krótki opis: -likwidacja urządzeń w nastawni Kp-1 (przebudowa urządzeń srk, zmiana sposobu zabezpieczenia i sterowania przejazdu obsługiwanego z nastawni Kp-1) oraz istniejących urządzeń rogatkowych, -zabudowa elektrycznych napędów zwrotnicowych z ułożeniem kabla sterującego oraz wymiana istniejących dla ujednolicenia typu napędów w jednym okręgu nastawczym, -wymiana istniejącego pulpitu nastawczego na nastawni dysponującej Kp (brak miejsca na obecnie eksploatowanym pulpicie płytowym), -zabudowa obwodów zwrotnicowych do sterowania ww. zwrotnicami i wykolejnicą w istniejącej przekaźnikowni oraz na pulpicie nastawni dysponującej Kp, -zabudowa odcinków izolowanych torowych i zwrotnicowych w stacji Krzepice z ułożeniem nowego kabla sterującego, -zabudowa w rejonie przejazdu kat. A w km 28,363 kamer TVU dla obsługi i obserwacji przejazdu, -zabudowa kamer odczytujących numery rejestracyjne pojazdów, -zabudowa oddzielnego masztu wraz z kamerą dla stwierdzenia końca pociągu w związku z likwidacją nastawni Kp-1, z kablem dla instalacji TVU, -zabudowa napędów rogatkowych nieryglowanych, -zabudowa w nastawni Kp pulpitu sterującego urządzeniami rogatkowymi na przejeździe, -zabudowa półsamoczynnej sygnalizacji świetlnej, -zabudowa kontenera z sygnalizacją antywłamaniową dla sterowania i zasilania urządzeniami rogatkowymi oraz TVU, -przebudowa urządzeń łączności , -przebudowa oświetlenia przejazdu dla potrzeb TVU, -zabudowa szafy zasilającej urządzenia oświetlenia, srk, TVU, -zabudowa nowego systemu zasilania podstawowego i rezerwowego dla urządzeń srk na nastawni dysponującej Kp, -rozbiórka budynku nastawni wykonawczej Kp-1, -remont nawierzchni drogowej przejazdu wraz z wymianą wygrodzenia i osygnalizowania. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.10.00, 29.81.33.00. 3) Wielkość lub zakres: jak. w punkcie 1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie rozwiązania równoważnego do podanego w dokumentacji projektowej ,pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga dołączenia do oferty świadectwa dopuszczenia Urzędu Transportu Kolejowego oraz zgodę Biura Automatyki na stosowanie na PKP PLK S.A. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania ponosi Wykonawca. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2 Linia Nr 61 - Likwidacja posterunku dróżnika w km 156,885 - zabudowa TVU z remontem nawierzchni przejazdu. 1) Krótki opis: -likwidacja istniejących urządzeń przejazdowych, -zabudowa w rejonie przejazdu kat. A w km 156,855 kamer TVU dla obsługi i obserwacji przejazdu, -zabudowa napędów rogatkowych nieryglowanych, -zabudowa półsamoczynnej sygnalizacji świetlnej, -zabudowa na posterunku dróżniczym nr 158 urządzenia TVU i pulpitu sterującego urządzeniami rogatkowymi na przejeździe, -przebudowa urządzeń łączności, -przebudowa oświetlenia przejazdu dla potrzeb TVU, -zabudowa kontenera z sygnalizacją antywłamaniową dla sterowania i zasilania urządzeniami rogatkowymi oraz TVU, -zabudowa szafy zasilającej urządzenia oświetlenia, srk, TVU, -rozbiórka budynku strażnicy przejazdowej nr 157, -remont nawierzchni drogowej przejazdu wraz z wymianą wygrodzenia i osygnalizowania. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.10.00, 29.81.33.00. 3) Wielkość lub zakres: jak. w punkcie 1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie rozwiązania równoważnego do podanego w dokumentacji projektowej ,pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga dołączenia do oferty świadectwa dopuszczenia Urzędu Transportu Kolejowego oraz zgodę Biura Automatyki na stosowanie na PKP PLK S.A. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania ponosi Wykonawca. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie Nr 3 Linia Nr 131 - Likwidacja posterunku dróżnika, km 29,333 - zabudowa TVU z remontem nawierzchni przejazdu. 1) Krótki opis: -zabudowa kamer do obserwacji strefy przejazdu oraz drogi na podjazdach odczytujących numery rejestracyjne pojazdów, -likwidacja istniejących urządzeń przejazdowych, -zabudowa napędów rogatkowych nieryglowanych, zabudowa w nastawni NS1 urządzeń TVU i pulpitu sterującego urządzeniami rogatkowymi na przejaździe, -zabudowa półsamoczynnej sygnalizacji świetlnej, -zabudowa kontenera z sygnalizacją antywłamaniową dla sterowania i zasilania urządzeniami rogatkowymi oraz TVU, -przebudowa urządzeń łączności, -przebudowa oświetlenia przejazdu dla potrzeb TVU, -zabudowa szafy zasilającej urządzenia oświetlenia, srk, TVU, -przebudowa zasilania urządzeń srk i TVU na nastawni NS1, -rozbiórka budynku strażnicy przejazdowej nr 30, -remont nawierzchni drogowej przejazdu wraz z wymianą wygrodzenia i osygnalizowania. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.63.10.00, 29.81.33.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w punkcie 1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie rozwiązania równoważnego do podanego w dokumentacji projektowej ,pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga dołączenia do oferty świadectwa dopuszczenia Urzędu Transportu Kolejowego oraz zgodę Biura Automatyki na stosowanie na PKP PLK S.A. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania ponosi Wykonawca. CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie Nr 4 Linia Nr 1 - Przekwalifikowanie przejazdu z kat.A do B, instalacja urządzeń ssp szlak Poraj - Myszków, przejazd w km 251,807 z remontem nawierzchni przejazdu. 1) Krótki opis: -zabudowa urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej dla przejazdu kategorii B -urządzenia SSP zabudowane mają być w kontenerze z właściwym systemem antywłamaniowym -zabudowane urządzenia muszą być wyposażone w z urządzenia TVU w celu rejestracji stanu sytuacji i urządzeń na przejeździe i samochodów przejeżdżających przez przejazd z możliwością odczytu numeru rejestracyjnego -zabudowa urządzeń zapewniających zdalną diagnostykę systemu z powtarzaczem na stacji Poraj. -likwidacja istniejących urządzeń rogatkowych -przebudowa urządzeń łączności (likwidacja posterunku dróżnika) -przebudowa zasilania z przyłączem; -modernizacja oświetlenia zewnętrznego przejazdu -zabudowa urządzeń sterujących oświetleniem przejazdu -rozbiórka budynku strażnicy przejazdowej. -wymiana nawierzchni na przejeździe -wycięcie drzew i krzewów w rejonie przejazdu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.10.00, 29.81.33.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w punkcie 1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie rozwiązania równoważnego do podanego w dokumentacji projektowej ,pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga dołączenia do oferty świadectwa dopuszczenia Urzędu Transportu Kolejowego oraz zgodę Biura Automatyki na stosowanie na PKP PLK S.A. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania ponosi Wykonawca. CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie Nr 5 Linia Nr 146 - Zmiana kategorii przejazdu z A na B w km 20,425 z zabudową urządzeń srk. 1) Krótki opis: -zabudowa urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej dla przejazdu kategorii B -urządzenia SSP zabudowane mają być w kontenerze z właściwym systemem antywłamaniowym -zabudowane urządzenia muszą być wyposażone w z urządzenia TVU w celu rejestracji stanu sytuacji i urządzeń na przejeździe i samochodów przejeżdżających przez przejazd z możliwością odczytu numeru rejestracyjnego -zabudowa urządzeń zapewniających zdalną diagnostykę systemu z powtarzaczem na stacji Brzeźnica. -likwidacja istniejących urządzeń rogatkowych -przebudowa urządzeń łączności (likwidacja posterunku dróżnika) -przebudowa zasilania z przyłączem; -modernizacja oświetlenia zewnętrznego przejazdu ; -zabudowa urządzeń sterujących oświetleniem pobliskiego peronu i przejazdu -rozbiórka budynku strażnicy przejazdowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.10.00, 29.81.33.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w punkcie 1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie rozwiązania równoważnego do podanego w dokumentacji projektowej ,pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga dołączenia do oferty świadectwa dopuszczenia Urzędu Transportu Kolejowego oraz zgodę Biura Automatyki na stosowanie na PKP PLK S.A. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania ponosi Wykonawca.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.