To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-26
Lublin: Przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych w ramach modułu: Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne pn. Prawo publiczne administracyjne z punktu widzenia sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego dla studentów V roku kierunku prawo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL
Numer ogłoszenia: 320422 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313488 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych w ramach modułu: Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne pn. Prawo publiczne administracyjne z punktu widzenia sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego dla studentów V roku kierunku prawo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: -przeprowadzenie zajęć; -opracowanie i utrwalenie programu ponadprogramowych zajęć specjalistycznych mających charakter praktyczny dla studentów V roku; -opracowanie, utrwalenie i udostępnienie określonym przez Zamawiającego osobom nowych materiałów dydaktycznych i szkoleniowych w zakresie objętym przedmiotem tych zajęć; -zrealizowanie indywidualnych ćwiczeń i dodatkowych konsultacji merytorycznych dotyczących tych zajęć według oryginalnych metod opracowanych przez Wykonawcę; -opracowanie i utrwalenie tematów, sprawdzianów, zaliczeń i egzaminów, oraz ich przeprowadzenie według wskazówek Zamawiającego; -dokonanie oceny i recenzji pisemnych prac osób określonych przez Zamawiającego w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: -przeprowadzenia zajęć, opracowania i utrwalenia programu zajęć zgodnie z przedstawionym planem i harmonogramem przez Zamawiającego (plan zajęć); -bieżącego nadzorowania prowadzenia dziennika zajęć i listy obecności słuchaczy; -odbieranie z wyznaczonego miejsca dziennika zajęć listy obecności słuchaczy przed zajęciami; -składanie w wyznaczonym miejscu dziennika zajęć i listy obecności słuchaczy po zakończonych zajęciach; Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zajęć w taki sposób, by ich poziom i stopień zaawansowania był dostosowany do potrzeb słuchaczy. Zajęcia obejmują cztery grupy szkoleniowe (jedna grupa obejmuje 15 osób), liczba godzin przypadająca na 1 grupę to 30 godzin dydaktycznych. Minimalny zakres szkolenia powinien obejmować następujące tematy: Postępowania przed organami administracji publicznej 6 godz., Warunki wydania decyzji administracyjnej 6 godz., Postępowania przed sądami administracyjnymi - zasady 6 godz., Przebieg i odmienności postępowań przed sądami administracyjnymi 6 godz., Subsumpcja prawa materialnego administracyjnego w poszczególnych kazusach 6 godz., RAZEM: 30 godz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka. Działanie 4.1: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Poddziałanie 4.1.1: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jerzy Dudek, ul. Marynin 103a, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18432,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dwóch kolejno prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty (postępowanie nr AZP-240/PN p30 /031/2014, AZP-240/PN-p30/047/2014), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Alojzego Grochowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ul. Sulisławicką i ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa 4 szt. zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych DSO
- Dostawa odczynników do preparatyki owodni dla Banku Tkanek Oka
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI COACHA
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.