To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-29
Mielnik: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją w Mielniku - II etap - budowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody w Mielniku
Numer ogłoszenia: 320414 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271480 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik, ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją w Mielniku - II etap - budowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody w Mielniku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją w Mielniku - II etap - budowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody w Mielniku dofinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 w ramach działania 5.2 Rozwój lokalnej infrastruktury ochrony środowiska w ramach realizacji projektu Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody w Mielniku - szansą na zachowanie dziedzictwa przyrodniczego i zwiększenie tempa rozwoju gospodarczego gminy i regionu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi nadzoru inwestorskiego oraz zarządzania zadaniem inwestycyjnym w zakresie następujących czynności: 1)Sprawowanie nadzoru inwestorskiego (zgodnie z art.25 i art.26 Ustawy prawo budowlane) we wszystkich specjalnościach technicznych niezbędnych dla prawidłowej realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego, w szczególności: a)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b)kontrola jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, d)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, e)ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji, f)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, g)kontrolowanie rozliczeń budowy. 2)Zarządzania projektem inwestycyjnym, w szczególności: a)koordynacja procedurą przekazywania wykonawcy robót terenu budowy, b)koordynacja usługą nadzoru inwestorskiego, c)koordynacja usługą nadzoru autorskiego (zabezpieczonego przez Zamawiającego) - polegająca na: -bieżącym zgłaszaniu problematyki ewentualnych wad i_lub nieścisłości i_lub zawiłości merytorycznych dokumentacji projektowej, przy czynnym udziale przedstawicieli Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, -występowaniu do Zamawiającego z umotywowanymi wnioskami dotyczącymi konieczności opracowania dodatkowej i_lub zamiennej dokumentacji projektowej będącej konsekwencją bieżących uwarunkowań procesu inwestycyjnego niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji, d)organizowanie i prowadzenie narad budowy, w których uczestniczą strony umowy na wykonanie robót budowlanych i_lub uczestnicy procesu budowlanego (tj. pełnomocni przedstawiciele Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, kierownik budowy(kierownicy robót), inspektorzy nadzoru inwestorskiego) - ustalenia, które będą miały odzwierciedlenie w stosownych protokołach, e)opracowanie wzoru dokumentów roboczych procesu budowlanego i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, a w konsekwencji ich wdrożenie do obiegu formalnego inwestycji, f)bieżące dokumentowanie procesu inwestycyjnego, umożliwiające Zamawiającemu precyzyjną kontrolę nad jego przebiegiem - w zakresie i formie umożliwiającej: -precyzyjny monitoring: a.rzeczywistego zaawansowania rzeczowo-finansowego robót w zadaniu, w każdym momencie realizacji inwestycji, jednakże nie rzadziej niż 1 raz na miesiąc kalendarzowy, b.jakości i terminowości realizacji robót w zadaniu, c.zakresu i sposobu rozwiązywania bieżącej problematyki technicznej i organizacyjnej procesu budowlanego, -precyzyjną kwalifikację rzeczywistego wymiaru zaawansowania rzeczowo-finansowego robót w zadaniu w układzie wymaganych kategorii kosztowych, -rozliczenie pomocowych i budżetowych środków finansowych przeznaczonych na realizację inwestycji, tj. w szczególności kontrola kosztów i rozliczenia finansowego inwestycji, potwierdzenie kosztorysów powykonawczych, złożonych przez Wykonawcę, a w szczególności: e)sprawdzenie stanu rzeczowego z natury (obmiar) wykonania zadania. Projekty powykonawcze, złożone przez Wykonawcę i zatwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego są podstawą rozliczenia inwestycji dofinansowanej ze środków zewnętrznych; za błędy, niezgodności i odstępstwa od faktycznego stanu rzeczowego przedstawionego w dokumentacji odpowiada inspektor nadzoru inwestorskiego; f)niezgodność dokumentacji powykonawczej z wykonaną budową, w konsekwencji straty finansowe w kosztach kwalifikowalnych inwestycji są podstawą do pociągnięcia do odpowiedzialności za niedopełnienie funkcji i obowiązków przez inspektora nadzoru inwestorskiego. g)archiwizacja duplikatów(kopii) wszystkich dokumentów procesu budowlanego realizowanego w ramach: umowy na wykonanie robót budowlanych i usługi stanowiącej przedmiot nn. zamówienia, h)udostępnianie Zamawiającemu, na każde jego pisemne lub werbalne żądanie, wszelkich zarchiwizowanych dokumentów lub ich duplikatów(kopii) związanych z realizacją inwestycji, i)sporządzania na piśmie comiesięcznych sprawozdań z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją fotograficzną, j)sporządzanie, kompletowanie i merytoryczne opiniowanie wszystkich dokumentów warunkujących bieżące płatności dla wykonawcy robót budowlanych w terminach określonych umową Zamawiającego z tym uczestnikiem procesu budowlanego, k)inicjowanie procedur akceptacji przez stronę zamawiającą zasadności wykonania robót zamiennych i_lub dodatkowych - poprzez przygotowanie i przedłożenie stronie zamawiającej do weryfikacji i akceptacji stosownych do okoliczności projektów dokumentów formalno-prawnych, l)inicjowanie procedur akceptacji przez stronę zamawiającą zasadności zaniechania wykonania robót - poprzez przygotowanie i przedłożenie stronie zamawiającej do weryfikacji i akceptacji stosownych do okoliczności projektów dokumentów formalno-prawnych, m)informowanie na piśmie stronę zamawiającą o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a w tym w szczególności o ewentualnych okolicznościach mogących skutkować nieterminową realizacją umowy na wykonanie robót budowlanych i_lub odstąpieniem wykonawcy budowlanego od jej realizacji, n)inicjowanie ewentualnych zmian postanowień umowy na wykonanie robót budowlanych w kontekście okoliczności przewidzianych tą umową - poprzez przygotowanie i przedłożenie stronie zamawiającej do weryfikacji i akceptacji stosownych do okoliczności projektów dokumentów formalno-prawnych, o)bieżąca weryfikacja umownych harmonogramów rzeczowo-finansowych inwestycji - umożliwiająca: -dostosowanie procesu finansowania inwestycji do aktualnego tempa realizacji robót w zadaniu, -dostosowanie tempa realizacji robót w zadaniu do aktualnych możliwości procesu finansowania inwestycji. p)bieżące podejmowanie możliwych działań zmierzających do uniknięcia sporu na tle reklamacyjnym między stronami umowy na wykonanie robót budowlanych, q)inicjowanie, w razie uzasadnionych okoliczności, procedur dodatkowych badań wbudowanych materiałów, urządzeń i jakości wykonanych robót przez wykonawcę umowy na wykonanie robót budowlanych, tj. badań których nie przewiduje umowa na wykonanie robót budowlanych oraz warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych na zasadach merytoryczno-finansowych określonych w kontrakcie budowlanym, r)koordynacja działaniami stron umowy na wykonanie robót budowlanych w przypadku odstąpienia od niej którejś ze stron, s)merytoryczne wsparcia strony zamawiającej w ewentualnej procedurze postępowania reklamacyjnego wszczętego w wyniku sporu pomiędzy stronami umowy na wykonanie robót budowlanych, w tym przygotowanie stosownej dokumentacji do arbitrażu, t)pozaksięgowa ewidencja kosztów inwestycyjnych generowanych w ramach: -umowy na wykonanie robót budowlanych, -umowy na nadzór inwestorski, -innych umów(kontraktów) ustalonych z Zamawiającym, u)czynne wsparcie merytoryczne strony zamawiającej w procedurze: -sprawozdawczości wewnętrznej Zamawiającego i dla Instytucji Zarządzającej Programem Pomocowym, -formalnego rozliczania kosztów inwestycji finansowanych ze środków budżetowych Zamawiającego i środków pomocowych, -aplikowania do Instytucji Zarządzającej Programem Pomocowym o wprowadzenie zmian do umowy o pomoc finansową, v)koordynacja procedurą: odbiorów technicznych, rozruchów technologicznych, odbiorów częściowych(etapowych) i odbioru końcowego, w)sporządzenie dokumentów przejęcia na majątek Zamawiającego środka trwałego stanowiącego produkt realizacji inwestycji, x)obecność na terenie realizacji inwestycji w przypadku kontroli inwestycji ze strony instytucji realizujących dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w tym również po zakończeniu realizacji inwestycji. y)obsługa gwarancyjna inwestycji - polegająca m. in. na: -czynnym udziale wszystkich uczestników procesu budowlanego reprezentujących usługodawcę w procedurze przeglądów gwarancyjnych przedmiotu inwestycji w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, terminy gwarancyjne obowiązujące nadzór inwestorski są takie jak dla wykonawcy robót budowlanych, tj. 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych; -sporządzaniu stosownych protokołów z przeglądu gwarancyjnego - identyfikujących: termin przeglądu, skład osobowy uczestników przeglądu, dokonane czynności kontrolne, zidentyfikowane wady przedmiotu inwestycji, zalecone sposoby i terminy usunięcia zidentyfikowanych wad oraz inne ustalenia dokonane przez uczestników przeglądu, -sprawdzeniu stanu realizacji zaleceń pokontrolnych przeglądu gwarancyjnego - potwierdzonych każdorazowo stosownym protokołem - zakończonym odpowiednimi wnioskami do Zamawiającego, w tym dotyczącymi sfery karno-odszkodowawczej z tytułu roszczeń gwarancyjnych Zamawiający zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie ewentualnych części zamówienia, które ten przewiduje powierzyć do wykonania podwykonawcom.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 w ramach działania 5.2 Rozwój lokalnej infrastruktury ochrony środowiska w ramach realizacji projektu Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody w Mielniku - szansą na zachowanie dziedzictwa przyrodniczego i zwiększenie tempa rozwoju gospodarczego gminy i regionu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHIN Consulting Sp. z o.o., ul. Częstochowska 63, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70280,00
Oferta z najniższą ceną: 70280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 193110,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).
- Poprawa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Łobżenica
- Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2345G w powiecie malborskim.
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.