eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › przebudowa drogi powiatowej Nr 1778R Pruchnik-Kramarzówka- ul. Ks. Markiewicza w m. Pruchnik km 0+000 do 0+635

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-05

POZYCJA 32040

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jarosław: przebudowa drogi powiatowej Nr 1778R Pruchnik-Kramarzówka- ul. Ks. Markiewicza w m. Pruchnik km 0+000 do 0+635 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, do kontaktów: mgr Robert Dąbrowski, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, e-mail: zdjaroslaw@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.starostwo.jaroslaw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zarządzanie drogami powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej Nr 1778R Pruchnik-Kramarzówka- ul. Ks. Markiewicza w m. Pruchnik km 0+000 do 0+635. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga powiatowa Nr 1778R Pruchnik-Kramarzówka- ul. Ks. Markiewicza w m. Pruchnik km 0+000 do 0+635. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1778R Pruchnik-Kramarzówka- ul. Ks. Markiewicza w m. Pruchnik km 0+000 do 0+635 Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: - roboty przygotowawcze( wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie warstwy humusu lub/i darniny, rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów,) , - roboty ziemne ( wykopy, nasypy), - odwodnienie korpusu drogowego ( przepusty stalowe z blachy falistej, rów kryty), - podbudowy ( koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, warstwa odsączająca, podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno bitumicznymi), - nawierzchnie( nawierzchnia betonu asfaltowego, nawierzchnia z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA, recykling, wzmocnienie warstw asfaltowych siatką z włókna szklanego, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej), - roboty wykończeniowe( umocnienie skarp, rowów i ścieków), - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu( oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia zabezpieczające ruch pieszych), - elementy ulic( krawężniki betonowe, chodnik z kostki brukowej betonowej, obrzeża betonowe), -przebudowa napowietrznych linii energetycznych i stacji transformatorowych( demontaż linii nn, demontaż oświetlenia, montaż liniinn, montaż przyłączy napowietrznych, montaż oświetlenia ulicznego), - inne roboty( zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia , dokumentacja techniczna oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Tak jak w pkt.II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 16 .000,00 zł ( słownie: szesnaście tysięcy złoty). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Powiatowego Zarządu Dróg w Jarosławiu Nr 10 1500 1634 1216 3002 9301 0000 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1i 2 u Pzp oraz spełniają warunki określone art. 22 ust 1 u Pzp jn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dysponują własnymi środkami finansowymi (lub wykazanie środków z kredytu i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000 000,00 zł 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , na kwotę nie mniejszą niż 1. 000 000,00 zł. 4) uzyskali średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres ( na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 2. 000 000,00 zł. 5) dysponują co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót drogowych (posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), o całkowitym doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż 5 lat, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierownika budowy/robót oraz zrealizowane co najmniej 2 inwestycje drogowe polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji dróg. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz powinien przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 6)dysponują co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika robót elektroenergetycznych( posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych), o całkowitym doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż 5 lat, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierownika budowy/robót oraz zrealizowana co najmniej 1 inwestycja polegająca na budowie, przebudowie lub modernizacji sieci elektroenergetycznych . Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz powinien przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 7) dysponują co najmniej jedna osobą do pełnienia funkcji kierownika robót instalacyjno-inżynieryjnych( posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sieci sanitarnych), o całkowitym doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż 4 lata, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierownika budowy/robót oraz zrealizowana co najmniej 1 inwestycja polegająca na budowie, przebudowie lub modernizacji sieci kanalizacyjnych . Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz powinien przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 8) posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie , polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) jako strona umowy minimum 1 roboty o wartości nie mniejszej niż 100% ceny ofertowej ( netto). Przez roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia należy rozumieć wykonanie: a) nawierzchni z betonu asfaltowego ( warstwa wiążąca ), nawierzchnia z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA ( warstwa ścieralna), b) robót ziemnych , c) siatki z włókna szklanego, d) studni rewizyjnych , e) studzienek ściekowych ulicznych, f) frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno, g) podbudowy ( z gruntu stabilizowanego cementem, z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie), h) elementów ulic (krawężniki betonowe, chodnik z kostki brukowej betonowej, obrzeże betonowe), i) oznakowania pionowego, 9) dysponują (posiadają, dzierżawią, wynajmują, poprzez użyczenie lub leasing) w pełni sprawnych jednostek sprzętowych jn.: a)wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności co najmniej 30 Mg/h - 1szt. (Wytwórnia mieszanki powinna być zlokalizowana w odległości zapewniającej transport mieszanki na warunkach określonych w SST wykonania i odbioru robót . W przypadku zakupu mieszanki, należy załączyć oświadczenie producenta, potwierdzające gotowość wyprodukowania dla Wykonawcy składającego ofertę, mieszanki mineralno-bitumicznej, dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia), b) walec statyczny samojezdny średni 10 Mg -1szt, c) walec ogumiony samojezdny średni 8 Mg-1szt, d) rozściełacz mas bitumicznych -1szt, e) koparka przedsiebierna o poj. łyżki od 0,40 m3- 1 szt, f) spycharka samojezdna- 1 szt, g) skraplarka samochodowa-1szt, h) szczotka mechaniczna-1szt, i) samochody samowyładowcze min. 10 t z przykryciem brezentowym-2 szt, j) samochód samowyładowczy 5-10 t- 3 szt. k) wibrator powierzchniowy-1szt, l) spycharka samojezdna-1szt, ł) piła mechaniczna do ciecia kostki-1szt, m) żuraw samochodowy -1szt, n) frezarka samojezdna-1szt, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, informacji i oświadczeń załączonych do oferty zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu: 1) aktualnego odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert( dokument wystawiony w okresie wcześniejszym niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. Uznany będzie za aktualny, jeżeli zostanie potwierdzony za zgodność danych zawartych w dokumencie przez właściwy organ tj. wystawcę dokumentu). 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( o ile dotyczy). 4) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa, albo obie te wielkości łącznie nie mogą być niższe od ww. wymaganych. 6) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 ,00 zł 7) sprawozdanie finansowe (rachunek zysków i strat ) , a jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu , a w przypadku wykonawców niezobowianych do sporządzania sprawozdania finansowego- innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł ( netto) za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. 8) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 uPzp oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 , zgodne z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ, 9) wykaz osób, które będą kierować zamówieniem ( Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4,4a, i 4b do SIWZ . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2) p . Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz aktualny na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 10) wykaz wykonanych robót budowlanych na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2) . Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, ze wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie( np. referencje). 11) wykaz sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2) . Jeżeli sprzęt nie jest własnością Wykonawcy, musi on udokumentować ( dołączyć do oferty) porozumienie o współpracy miedzy nim a właścicielem sprzętu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków , dokumenty wymienione w pkt III.2)ust. 1 pkt. 1, 2, 3,4 , 6, i 8, winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 5,7,9,10 i 1 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców w stosunku, do których niniejsza Instrukcja wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.jaroslaw.pl. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.starostwo.jaroslaw.pl , nabyć w siedzibie Zamawiającego pok. 17 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2007, godzina 09:10, Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, pok. nr 17.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.