Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Świeradów-Zdrój: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradów-Zdrój
Numer ogłoszenia: 320283 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradów-Zdrój.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w okresie od 15.11.2010 r. do 15.03.2011. Zakres prac i obowiązków oraz zasady świadczenia usługi określa Specyfikacja Techniczna wraz z czterema załącznikami. Zadanie nr 1 obejmuje 92 685 m2, zadanie nr 2 obejmuje 50.188 m2, zadanie nr 3 obejmuje 36.455 m2, zadanie nr 4 obejmuje 18 095 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM FIRM: Lider konsorcjum: ROBEN Zakład Usług Ogólnych Bożena Staszulonek , ul. Dolna 2, 59-850 Świeradów -Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
- Partner konsorcjum: FIRMA WIELOBRANŻOWA Seweryn Góra, Rędziny 37, 58-425 Leszczyniec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 319581,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12123,54
Oferta z najniższą ceną: 12123,54 / Oferta z najwyższą ceną: 12123,54
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo- Usługowo- Transportowa Paweł- Paweł Pilawski, ul. Oficerska 1, 58-580 Szklarska Poręba, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5617,50
Oferta z najniższą ceną: 5617,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5617,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ PILAWSKI -FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWA 'PAWEŁ'
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ PILAWSKI -FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWA 'PAWEŁ'
- ZUH Leopold Leopold Ochramowicz Spółka Jawna, ul. Wierzbowa 4, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6160,00
Oferta z najniższą ceną: 6160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniach 6-8 listopada br. na terenie Gminy Świeradów-Zdrój wystąpiły intensywne opady deszczu, które w godzinach wieczornych 8 listopada na skutek ujemnej temperatury zamieniły się w opady śniegu. Wystąpiło zjawisko śliskości na drogach. W tej sytuacji należało jak najszybciej przystąpić do odśnieżania dróg i chodników i usuwania ww. śliskości, gdyż Gmina związana jest umowami na zadanie nr 1,2,3,4 związana jest umowami, w których obowiązek świadczenia usług został ustanowiony od dnia 15.11.2010r. Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : Zadanie 1 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 25.10.2010 r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 24.10.2013 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe i uzupełniające udzielono KONSORCJUM FIRM: Lider konsorcjum: ROBEN Zakład Usług Ogólnych Bożena Staszulonek ul. Dolna 2 59-850 Świeradów -Zdrój Partner konsorcjum: FIRMA WIELOBRANŻOWA Seweryn Góra Rędziny 37 58-425 Leszczyniec 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 213054,00 zł, a wartość zamówienia uzupełniającego do 106527,00 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego; 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.340-51/10 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego- nr 308892 z dnia 28.09.2010 r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia o wartości 12123,54 zł, dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 08.11.2010 r. do 14.11.2010 r. jest zgodne z przepisami. Zadanie 2 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 19.10.2010 r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 18.10.2013 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe i uzupełniające udzielono firmie: Firma Handlowo- Usługowo- Transportowa Paweł - Paweł Pilawski ul. Oficerska 1 58-580 Szklarska Poręba 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 138960,00 zł, a wartość zamówienia uzupełniającego do 69480,00 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego; 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.340-51/10 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego- nr 308892 z dnia 28.09.2010 r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia o wartości 5617,50 zł, dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 08.11.2010 r. do 14.11.2010 r. jest zgodne z przepisami. Zadanie 3 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 19.10.2010 r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 18.10.2013 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe i uzupełniające udzielono firmie: ZUH Leopold Leopold Ochramowicz Spółka Jawna ul. Wierzbowa 4 59-850 Świeradów-Zdrój 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 75400,00 zł, a wartość zamówienia uzupełniającego do 37700,00 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego; 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.340-51/10 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego- nr 308892 z dnia 28.09.2010 r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia o wartości 6160,00 zł, dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 08.11.2010 r. do 14.11.2010 r. jest zgodne z przepisami. Zadanie 4 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 19.10.2010 r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 18.10.2013 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe i uzupełniające udzielono firmie: Utrzymanie Zieleni Zakład Budowlany Mariusz Stachurski ul. 11-go Listopada 5 59-850 Świeradów-Zdrój 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 114392,53 zł, a wartość zamówienia uzupełniającego do 57196,27 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego; 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.340-51/10 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego- nr 308892 z dnia 28.09.2010 r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia o wartości 4550,00 zł, dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 08.11.2010 r. do 14.11.2010 r. jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŚWIERADÓW-ZDRÓJ
więcej: przetargi ŚWIERADÓW-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.