Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-26
Przemyśl: Diagnoza potencjału gospodarczego i atrakcyjności inwestycyjnej Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Przemyśl.
Numer ogłoszenia: 320280 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Diagnoza potencjału gospodarczego i atrakcyjności inwestycyjnej Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Przemyśl..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentu, który będzie zawierał diagnozę obszarów interwencji, w ramach których planowana jest realizacja projektów przewidzianych do realizacji w formule RIT w zakresie rozwoju przedsiębiorczości Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Przemyśl, oraz projektów komplementarnych przewidzianych do sfinansowania z innych źródeł (poza RIT) np. z krajowych Programów Operacyjnych (PO), w tym przede wszystkim PO Polska Wschodnia na lata 2014 - 2020, PO Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020 oraz PO Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014 - 2020 i PO Inteligentny Rozwój 2014 - 2020. 1.2. Diagnoza musi definiować zintegrowane działania służące rozwiązywaniu problemów gospodarczych, które stanowią barierę w rozwoju MOF Przemyśl. W efekcie dokument powinien zawierać średniookresową wizję rozwojową do 2020 roku, która zawiera spójny zestaw powiązanych ze sobą działań służących długotrwałej poprawie warunków rozwoju i integracji MOF Przemyśl. 1.3. Działanie realizowane jest w ramach projektu pn.: Integracja działań na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Przemyśl współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Konkursu dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. 1.4. Celem wykonania usługi jest: 1) stworzenie obrazu gospodarczego i potencjału inwestycyjnego MOF Przemyśl, 2) określenie kierunku rozwoju MOF Przemyśl, w szczególności wskazanie właściwego kierunku rozwoju MŚP (głównego sektora produkcji) w oparciu o rzetelną analizą i diagnozę przeprowadzoną zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji przygotowania dokumentu. Przedstawione kierunki rozwoju powinny jasno wynikać z dokonanej diagnoz. Analiza powinna przede wszystkim uwzględniać zapotrzebowanie miasta w zakresie innowacyjności, 3) zaprezentowanie powiązań funkcjonalnych w ramach MOF Przemyśl: analiza powiązań miasto - otoczenie, otoczenie - miasto. 1.5. W skład Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Przemyśl wchodzą następujące jednostki samorządu terytorialnego zlokalizowane w powiecie przemyskim: 1) Gmina Miejska Przemyśl (miasto Przemyśl) - Lider Projektu, 2) Gmina Krasiczyn, 3) Gmina Medyka, 4) Gmina Orły, 5) Gmina Przemyśl, 6) Gmina Żurawica. Diagnozą muszą być objęte wszystkie gminy wchodzące w skład MOF Przemyśl. 1.6. Obowiązki Wykonawcy: 1) przeprowadzenie badania i opracowanie diagnozy potencjału gospodarczego i atrakcyjności inwestycyjnej Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Przemyśl zawierającej m.in.: a) cel diagnozy, b) pytania badawcze, c) metodykę badania, d) wyniki diagnozy, e) analizę sytuacji gospodarczej na terenie MOF Przemyśl, f) zebrane dane, a także zastosowane narzędzia badawcze. 2) założenia metodologiczne do diagnozy powinny zostać przed ich ostatecznym zamieszczeniem zaprezentowane Zamawiającemu, 3) diagnoza powinna zostać dostarczona Zamawiającemu na nośniku elektronicznym w wersji doc i PDF oraz drukowanej papierowej w sześciu egzemplarzach, wykresy i tabele powinny zostać wykonane w programie MS Word i MS Excel i przekazane Zamawiającemu w wersji umożliwiającej edytowanie na nośniku elektronicznym. 4) Gromadzenie i przetwarzanie informacji, których celem będzie diagnoza potencjału gospodarczego, powinno zostać przeprowadzone w oparciu o analizę desk research, 5) Diagnoza powinna być dokonana co najmniej w obszarach i tematach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1. Dokument ten powinien w sposób kompleksowy i możliwie wyczerpujący poruszyć każde z zagadnień zawartych w załączniku nr 1. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Wykonawca uzna, iż w załączniku nr 1 nie zawarto wszystkich informacji/zagadnień istotnych z punktu widzenia rozwoju gospodarczego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Przemyśl, powinien poszerzyć diagnozę o te zagadnienia, informując o tym fakcie Zamawiającego, 6) Wykonawca w trakcie prac nad dokumentem, będzie uwzględniał uwarunkowania lokalne wynikające ze szczególnych powiązań funkcjonalnych oraz dokumentów strategicznych i planistycznych (wspólnotowych, krajowych, regionalnych i lokalnych), 7) W pierwszej kolejności należy zapewnić zgodność z projektem Strategii Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Przemyśl. Ponadto opracowany dokument powinien być zgodny z następującymi dokumentami: a) Umowa Partnerstwa 2014 - 2020, b) Strategia Europa 2020, c) Krajowa Polityka Miejska - Założenia Krajowej Polityki Miejskiej, d) Koncepcja Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030, e) Krajowa Strategia Rozwoju Regionalnego 2010 - 2020, f) Strategia Rozwoju Polski Wschodniej do roku 2020, g) Strategia Rozwoju Województwa - Podkarpackie 2020, h) Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, i) Charakterystyka systemu osadniczego województwa podkarpackiego z identyfikacją biegunów wzrostu oraz wyróżnieniem obszarów funkcjonalnych na poziomie regionalnym i lokalnym, j) Delimitacja Miejskich Obszarów Funkcjonalnych w Planie Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Podkarpackiego, k) Strategia Sukcesu Miasta Przemyśla na lata 2014 - 2024, l) Strategia Rozwoju Gminy Krasiczyn, m) Strategia Rozwoju Gminy Medyka na lata 2007 - 2015, n) Strategia Rozwoju Gminy Orły na lata 2007 - 2015, o) Plan Rozwoju Lokalnego Gminy Przemyśl, p) Strategia Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Gminy Żurawica na lata 2012 - 2020. 8) ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) ścisła współpraca z Zamawiającym na etapie wykonywania zamówienia, w tym wyznaczenie koordynatora projektu odpowiedzialnego za prawidłową realizację i obsługę projektu oraz kontakty z Zamawiającym, b) informowanie respondentów o tym, że uczestniczą w badaniach realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013, a tym samym współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) umieszczanie na dokumentach i zastosowanych narzędziach badawczych logotypów dostarczonych przez Zamawiającego (logo Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013, logo Unii Europejskiej) oraz informacji o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, d) Udział przedstawicieli Wykonawcy bezpośrednio związanych z realizacją usługi w zorganizowanym przez Zamawiającego spotkaniu konsultacyjno-roboczym realizowanym w ramach projektu pn.: Integracja działań na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Przemyśl, e) W przypadku trudności, Zamawiający będzie udzielał pomocy Wykonawcy w kontakcie z badanymi przedsiębiorcami i instytucjami oraz w pozyskaniu dokumentów do badania, f) Wykonawca będzie współpracować z Zamawiającym i innymi zainteresowanymi podmiotami, zarazem zachowa on swoją niezależność i będzie miał na uwadze jak najlepszą realizację celów badania oraz dążenie do poprawnych metodologicznie, prawdziwych i uzasadnionych założeń problemowych, zgodnie ze standardami naukowymi i potrzebami informacyjnymi odbiorców. 1.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.8. Wykonawca składający swoją ofertę w przedmiotowym postępowaniu akceptuje w całości, bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia określone w SIWZ włącznie z załącznikami oraz wymaganiami określonymi w załączniku nr 1..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.60.00 - Usługi analizy danych 79.31.13.00 - Usługi analizy ankiet 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwa projekty obejmujące swoim zakresem opracowanie dokumentu dot. rozwoju przedsiębiorczości dla miejskiego obszaru funkcjonalnego, porozumienia, związku gmin lub gmin, w którym liczba mieszkańców jednej z tych gmin przekracza 60 000 i wartość każdego z projektów jest większa niż 100 000,00 zł, wraz z załączeniem dowodów, że zostały one wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi wykształcenie wyższe, z których każda samodzielnie lub w zespole autorskim wykonała co najmniej jeden projekt obejmujący swoim zakresem opracowanie dot. rozwoju przedsiębiorczości dla miejskiego obszaru funkcjonalnego, porozumienia związku gmin lub gmin, w którym liczba mieszkańców jednej z tych gmin przekracza 60 000 .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze; 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 8 ppkt 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - termin wykonania usługi - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio. 2. Wszelkie i ewentualne zmiany umowy będą dokonywane w granicach art. 144 ustawy Pzp. 3. Nie stanowią w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp zmiany umowy dotyczące w szczególności: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, - zmiany danych teleadresowych, - zmiany pozostałych nieistotnych postanowień umowy niestanowiących w stosunku do treści oferty Wykonawcy. 6. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i ewentualne wprowadzenie odbywać się będzie w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl Zamówienia Publiczne usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- ZAKUP I DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SAMOCHODU DOSTAWCZEGO Z WYPOSAŻENIEM DO BEZPIECZNEGO PRZEWOŻENIA ZABYTKÓW DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU.
- Remont pomieszczeń Sądu Okręgowego w Przemyślu przy ul. Konarskiego 6
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa odcinków dróg publicznych kategorii gminnej oznaczonych symbolami KDZ1 i KDL1 w mpzp Strefa Gospodarcza II
- Zakup samochodu specjalnego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z napędem 4x4 z podnośnikiem koszowym
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku dydaktycznego "Kolegium Wschodnie" Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- "Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Sali Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu" w ramach Rząd. Funduszu Polski Ład
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie techniką PAPI lub CAPI badania pn. "Polska Wieś i Rolnictwo 2024."
- Zakup usługi dostępu do baz respondentów wraz z narzędziem do przeprowadzenia badań metodą CAWI
- Analiza wyzwań (wąskich gardeł) w obszarze upowszechniania innowacji i cyfryzacji w województwie podlaskim
- Przeprowadzenie badania w postaci wywiadów pogłębionych IDI z przedstawicielami RIF-ów oraz Urzędów Marszałkowskich w celu oceny funkcjonowania i zarządzania zasobami RIF oraz perspektywa ich rozwoju.
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
więcej: Usługi analizy danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.