eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › remont wiaduktu drogowego nad torami PKP w ciągu ulicy Szubińskiej w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-05

POZYCJA 32024

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: remont wiaduktu drogowego nad torami PKP w ciągu ulicy Szubińskiej w Bydgoszczy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, do kontaktów: Lucyna Kleczkowska, Krzysztof Bonk, ul. Fordońska 120, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, fax 052 5822363, e-mail: handel@zdmikp.bydgoszcz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdmikp.bydgoszcz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich oraz lokalny transport zbiorow. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont wiaduktu drogowego nad torami PKP w ciągu ulicy Szubińskiej w Bydgoszczy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Bydgoszcz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.2 ust.8 UPZP oraz art.3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ - dalej UPB, polegające na remoncie wiaduktu drogowego nad torami PKP w ciągu ulicy Szubińskiej w Bydgoszczy, w zakresie i na warunkach szczegółowo opisanych w: 1. dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiar robót) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych przez TRAB-Mosty Projektowanie Nadzory Zbigniew Bartnikowski, ul.Makuszyńskiego 34; 81-595 Gdynia, 2. wzorze kosztorysu ofertowego, 3. wzorze umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.21 - Wiadukty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1 Konstrukcja przęseł Przyjęto całkowitą rozbiórkę wyposażenia pomostu tj. nawierzchni na jezdni i chodnikach, warstwy betonu wyrównawczego, izolacji, balustrad, barier, osłon itd. Rozbiórce podlegać będą także wsporniki chodnikowe. W celu wzmocnienia konstrukcji wiaduktu dla przenoszenia zwiększonych obciążeń ruchomych (kl. B - 40 ton) zastosowano na całej powierzchni ustroju nośnego warstwę zbrojonego nadbetonu o grub. 12-25,5 cm Wraz z nadbetonem wykonane będą także nowe wsporniki chodnikowe. Przyjęto beton klasy B40. Zespolenie nadbetonu z istniejącą konstrukcją zapewniać będą łączniki z prętów stalowych, wklejanych na klej epoksydowy oraz warstwa szczepna. Projektowany nadbeton grub. 12-25,5 cm pełnić ma (według przyjętych założeń ) rolę konstrukcji pomostu, nawet przy utracie nośności istniejącej płyty pomostu. Na spodzie konstrukcji przęsłowej przewidziano naprawę występujących uszkodzeń korozyjnych tj. oczyszczenie skorodowanego zbrojeni a miękkiego i betonu oraz uzupełnienie ubytków betonu wyprawami ręcznymi z zapraw typu PCC. Biorąc pod uwagę charakter występujących zarysowań dźwigarów można przypuszczać, że powstały one w czasie budowy wiaduktu. Przemawia za tym fakt, że do czasu sprężenia prefabrykaty pracowały jako belki żelbetowe. Zazbrojono je niewielkim przekrojem stali a występujące momenty zginające redukowano odpowiednim podparciem belek. W przypadku wystąpienia dużych naprężeń rozciągających mogło dojść do uplastycznienia prętów zbrojeniowych, przez co spękania przybrały charakter trwały i późniejsze sprężenie belek, po wbudowaniu w ustrój nośny, nie \zamknęło\ istniejących zarysowań. W projekcie przewidziano oczyszczenie istniejących spękań i zarysowań oraz iniekcję wysokociśnieniową na bazie żywic syntetycznych. Z uwagi na brak oznak utraty nośności zarysowanych dźwigarów (ugięcia, rozwój zarysowań, zarysowania sąsiednich dźwigarów) przyjęto ich wzmocnienie w sposób statyczny na część obciążeń ruchomych. Zastosowano stalowe płaskowniki grub. 2,0 cm , klejone do spodu środników dźwigarów na zaprawę klejową oraz kotwione prętami gwintowanymi M20 wklejanymi na klej epoksydowy. Kolejność robót dotyczących konstrukcji przęseł wiaduktu jest następująca : 1. oczyszczenie spodu przęseł oraz inwentaryzacja występujących zarysowań i spękań betonu 2. usunięcie skorodowanego betonu na spodzie przęseł, 3. naprawa spodu przęseł zaprawami ręcznymi typu PCC, 4. iniekcja zarysowań i spękań dźwigarów sprężonych, 5. wykonanie wzmocnienia zarysowanych dźwigarów za pomocą stalowych płaskowników, 6. wykonanie nadbetonu na całej powierzchni ustroju nośnego - beton zbrojony w deskowaniu o własnościach umożliwiających nakładanie \pod ruchem\ (na drgające podłoże) . Powyższe roboty należy wykonać po wzmocnieniu słupów filarów. W gestii Wykonawcy leży dokładna inwentaryzacja rys i spękań, po uprzednim dokładnym oczyszczeniu (opiaskowaniu) całej powierzchni spodu przęseł. W czasie remontu ruch samochodowy i pieszy na obiekcie będzie utrzymany, stąd niezbędne jest wykonywanie robót w 2 etapach tzw. metodą \połówkową\. Przerwa technologiczna usytuowana będzie w obszarze środka jezdni. Podstawowe parametry użytkowe wiaduktu po remoncie : - szerokość jezdni 14,00 m - szerokość chodników 2x1,83 m - całkowita szerokość 19,94 m - nośność wg PN-85/S-10030 klasa B ( 40 ton ) . 2. Przyczółki W projekcie przyjęto całkowitą rozbiórkę istniejących skrzydełek i wykonanie nowych o kształcie dostosowanym do zmienionego przekroju poprzecznego wiaduktu. Projekt przewiduje także naprawę uszkodzeń korozyjnych na oczepach i ciosach podporowych tj. oczyszczenie skorodowanego zbrojenia i betonu oraz uzupełnienie ubytków betonu wyprawami ręcznymi z zapraw typu PCC. 3. Filary Z uwagi na przekroczenia naprężeń w przekroju poprzecznym słupów w miejscu zamocowania w konstrukcji przęsłowej oraz występujące uszkodzenia korozyjne na styku z gruntem - zaprojektowano niezbędne wzmocnienie filarów . W tym celu zastosowano powłokę z betonu natryskowego o grub. 8 cm, zbrojoną prętami podłużnymi fi 20 mm wklejanymi na klej epoksydowy w konstrukcję przęsła. Wzmocnienie słupów filarów należy wykonać po zakończeniu wszystkich robót rozbiórkowych na konstrukcji przęseł wiaduktu a przed rozpoczęciem robót remontowych tj. gdy ciężar własny wiaduktu jest najmniejszy. 4. Łożyska Z uwagi na zły stan techniczny przyjęto wymianę istniejących łożysk stalowych na przyczółkach na łożyska elastomerowe o nośności 625 kN i wymiarach 20x25x4,1 cm . Przyjęta wysokość łożyska uwarunkowana jest istniejącym prześwitem między spodem dźwigara a górą ciosów podporowych, który wynosi wg PT 1968 r. - 5,5 cm . Zastosowane łożyska elastomerowe są niekotwione. Na czas wymiany łożysk konieczne będzie tymczasowe podparcie przęsła wiaduktu na oczepie przyczółków lub przy wykorzystaniu tymczasowych podpór. 5. Odwodnienie wiaduktu Zastosowano tylko odwodnienie izolacji tj. sączki PVC z rurkami odpływowymi z PEHD oraz drenaż podłużny i poprzeczny z grysów otoczonych kompozycją z żywic. Wody opadowe i roztopowe z obszaru jezdni i chodników odprowadzone będą poprzez spadki poprzeczne i podłużne za wiadukt, na przyległe dojazdy i dalej do kanalizacji deszczowej. 6. Balustrada W projekcie przyjęto zastosowanie balustrady z kształtowników stalowych o przekrojach analogicznych do balustrady aluminiowej typ F90 P o wys.1,30 m . Mocowanie balustrady do pomostu na kotwy wklejane. Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji balustrady - metalizacja z doszczelnieniem farbami bazie żywic EP+PUR. 7. Bariera ochronna Przyjęto stalowe bariery ochronne przekładkowe o ograniczonej podatności SP-06 ze słupkami w rozstawie co 1,0 m . Mocowanie słupków do pomostu przewidziano poprzez wklejane kotwy. 8. Kapa chodnikowa Przyjęto żelbetową kapę o grubości tylko 16,5 cm , z uwagi na konieczność zminimalizowania ciężaru własnego. W celu zamocowania kapy do pomostu zastosowano firmowe kotwy talerzowe w rozstawie 1,0 m . Na obu kapach chodnikowych, na zaprojektowanych poszerzeniach poza linią balustrady, ustawione będą nowe latarnie oświetlenia wiaduktu. Z uwagi na długość wiaduktu i eliminację przypadkowych zarysowań betonu, należy w kapach chodnikowych wykonstruować pozorne dylatacje poprzez \przecięcie\ betonu i wypełnienie szczeliny masą zalewową trwale plastyczną. 9. Nawierzchnia na jezdni Jako warstwę wiążącą przyjęto beton asfaltowy. Warstwę ścieralną należy wykonać z mieszanki SMA. Grubość przyjętych warstw nawierzchni wynosi : 4+5 = 9 cm . 10. Nawierzchnia na chodnikach Przyjęto nawierzchnię na bazie żywic syntetycznych grub. 5 mm, układaną na odpowiednio przygotowanym podłożu betonowym kapy chodnika. Styk kapy i krawężnika należy przykryć nawierzchnią z zakładem 5 cm. 11. Izolacja Zastosowano izolację z pap zgrzewalnych układanych na gorąco na gruncie z żywic epoksydowych. Pod jezdnią przyjęto grubość izolacji równą 0,5 cm . Pod chodnikami zastosowano podwójną izolację o całkowitej grubości 1 cm . 12. Krawężniki Z uwagi na zmniejszoną grubość kapy przyjęto krawężniki kamienne o nietypowej wysokości 14 cm. Osadzenie krawężników przewidziano na podbudowie z grysów otoczonych kompozycją z żywic. Spadki poprzeczne Na jezdni przyjęto spadek poprzeczny daszkowy o wielkości 2 %. Na chodnikach zastosowano spadek 1-stronny o wielkości 3,0 %. Spadki podłużne Zachowano istniejącą niweletę na wiadukcie i dojazdach w postaci linii łamanej o spadkach nie różniących się więcej niż o 1 %. W związku z zastosowaniem jako wzmocnienia wiaduktu warstwy nadbetonu, podniesieniu ulega rzędna na końcach wiaduktu o ok. 11 cm względem PT 1968 r. i ok. 3-10 cm względem stanu istniejącego. Z uwagi na występujące deformacje i załomy nawierzchni, duże zróżnicowanie pomierzonych w wybranych przekrojach wiaduktu grubości warstw wierzchnich oraz brak dokładnych danych wysokościowych dotyczących \góry\ konstrukcji przęseł - przyjęte rzędne wysokościowe mogą ulec zmianie. Na Wykonawcy robót spoczywa obowiązek dokonania inwentaryzacji geodezyjnej \góry\ konstrukcji przęseł po rozbiórce warstw wierzchnich i przedstawienie jej Projektantowi w celu ewentualnej korekty przyjętych w projekcie rzędnych wysokościowych. 13. Dylatacje Projekt przewiduje zastosowanie na końcach wiaduktu dylatacji bitumicznych szczelnych typu Tarco o szerokości dostosowanej do występujących przesuwów od temperatury. Przedstawiono przykładowe rozwiązanie dylatacji. Wybór konkretnego producenta (dostawcy) urządzenia dylatacyjnego należy uzgodnić z Projektantem. Do producenta (dostawcy) należy podanie szczegółów konstrukcyjnych przyjętej do wbudowania dylatacji np. przekrój poprzeczny w obszarze chodnika. 14. Połączenie wiaduktu z dojazdami W obrębie wykonywanych wykopów za wiaduktem przewidziano odtworzenie konstrukcji drogi o parametrach jak dla ruchu kategorii KR 5. 15. Płyty przejściowe Dla zapewnienia ciągłej zmiany sztywności podłoża przy wjeździe na wiadukt zaprojektowano wykonanie na mokro płyt przejściowych typu angielskiego ( masywnych i słabo zbrojonych ) o długości 3,6 m i o zmiennej grubości 60-23 cm, opartych na zagęszczonym gruncie zasypowym i podbudowie z betonu B15.Na nowych płytach przejściowych należy ułożyć podbudowę drogową o grubości dostosowanej do zmiennej grubości płyt. Płyty, obejmujące całą szerokość między skrzydłami przyczółków, zdylatowano podłużnie na pasma o szer. 3,0 m . 16. Umocnienie skarp Na skarpach pod wiaduktem oraz na stożkach przyjęto umocnienie z trylinki wklęsłej na podsypce cem-piask. grub. 15 cm . Na pozostałej części skarp przewidziano humusowanie i obsianie trawą. 17. Schody Na skarpach za przyczółkiem wiaduktu od strony Szubina przyjęto wykonanie remontu istniejących schodów terenowych - skucie skorodowanego betonu, wykonanie naprawy ubytków betonu poprzez beton w deskowaniu i warstwy profilowe z zapraw typu PCC, przy wykorzystaniu warstwy sczepnej. Przewidziano także wykonanie nowej balustrady z rur stalowych, zabezpieczonej antykorozyjnie poprzez metalizację z doszczelnieniem farbami na bazie żywic EP+PUR . 18. Dojazdy do wiaduktu Niezbędna jest korekta niwelety i spadków poprzecznych na długości przyległych dojazdów. Jest to związane z podniesieniem niwelety o ok. 5-10 cm na końcach wiaduktu oraz korektą spadków poprzecznych na wiadukcie. Na odcinkach korekty spadków podłużnych i poprzecznych przewidziano frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej, zastosowanie warstwy profilowej z betonu asfaltowego oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej na jezdni. Całkowity zakres przebudowy dojazdów za wiaduktem obejmuje długość ok. 20,0 m z każdej strony. W obrębie połączenia wiaduktu z dojazdami, za dylatacjami przewidziano rozbiórkę istniejących i wykonanie nowych chodników z betonowej kostki brukowej. Na odcinkach dojazdów podlegających przebudowie długości ok. 20,0 m przewidziano ustawienie nowych stalowych barier ochronnych . 19. Urządzenia obce Projekt nie przewiduje żadnej ingerencji w istniejące podziemne uzbrojenie terenu pod wiaduktem. 20. Oświetlenie wiaduktu Projekt przewiduje wymianę latarni oświetleniowych i kabli zasilających na wiadukcie oraz pierwszych latarni za dylatacjami wiaduktu, przy wykorzystaniu istniejących opraw oświetleniowych z demontażu. Nowe latarnie mocowane będą do konstrukcji chodnika na wykonanych poszerzeniach pomostu poza linią balustrady. Nowe kable zasilające będą usytuowane w rurach osłonowych podwieszonych do spodu wsporników chodnikowych. 21. Organizacja ruchu na czas remontu Projektowane prace remontowe będą wykonywane tzw. \metodą połówkową\ przy utrzymaniu ruchu samochodowego i pieszego na wiadukcie. Usytuowanie styku technologicznego warstwy nadbetonu, izolacji i nawierzchni przewidziano w obszarze środka jezdni. W projekcie organizacji ruchu uwzględniono ewentualną konieczność całkowitego zamknięcia ruchu na czas betonowania elementów wzmocnienia przęseł wiaduktu. 22. Kolorystyka wiaduktu Przewiduje się kolorystykę zastosowanych powłok malarskich i antykorozyjnych powłok zabezpieczających na konstrukcji przęsła i podpór. Ewentualne zmiany podanych odcieni kolorów wprowadzone przez Wykonawcę muszą uzyskać akceptację Inwestora oraz Projektanta. Projektowana kolorystyka obiektu : - balustrada i osłony przeciwporażeniowe kolor czerwony - RAL 3027 - gzymsy kolor pomarańczowy - RAL 2011 - przęsła kolor żółty - RAL 1033 - filary i przyczółki kolor beżowy - RAL 1001 - chodniki kolor czerwony-ceglasty - RAL 3020. Konkretne odcienie kolorów przed zastosowaniem należy uzgodnić z Projektantem . 23. Osłony przeciwporażeniowe Nad zelektryfikowanymi torami PKP zaprojektowano pionowe osłony przeciwporażeniowe z kształtowników stalowych, blachy stalowej i siatki ogrodzeniowej powleczonej PCV - w ilości 4 sztuk od strony Bydgoszczy i Inowrocławia. Osłonę usytuowano w sposób typowy po zewnętrznej stronie balustrady.Mocowanie segmentów osłon do słupków balustrady przyjęto poprzez kotwy-obejmy prętowe w ilości 3 szt./1słupek.Wymiary pojedynczego segmentu osłony - 2,10x2,00 m . Zabezpieczenie antykorozyjne osłony - metalizacja z doszczelnieniem farbami na bazie żywic EP+PUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 50 000,- (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) PLN, przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, określonych w art. 45 ust. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją \WADIUM - remont wiaduktu - ul.Szubińska w Bydgoszczy\. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 UPZP. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), roboty budowlanej dotyczącej: remontu kapitalnego, budowy lub przebudowy - minimum 3-przęsłowego, żelbetowego, mostu lub wiaduktu drogowego, o minimalnej powierzchni 500 m2, 2. dysponują potencjałem technicznym, tj. sprzętem (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w SST. 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym minimum: 1) kierownikiem budowy, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub mostowej, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającym minimum 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. Kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót mostowych, 2) kierownikiem robót mostowych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) kierownikiem robót drogowych, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4) kierownikiem robót elektrycznych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) kierownikiem robót elektrotrakcyjnych kolejowych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro- energetycznych, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 800 000,- (słownie: osiemset tysięcy 00/100) PLN, 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 600 000,- (słownie: sześćset tysięcy 00/100) PLN. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium \spełnia/nie spełnia\, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 1) nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo, 2) nie złoży wymaganych w SIWZ oświadczeń, informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 3) złoży dokumenty niespełniające wymagań formalnych stawianych przez Zamawiającego lub określonych przepisami prawa (np. dokument nieaktualny, bez podpisu wykonawcy, bez potwierdzenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 4) nie spełni innych wymagań określonych w UPZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających: spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. Inicjatywa udzielenia wyjaśnień na tym etapie postępowania leży wyłącznie po stronie Zamawiającego. 5. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące dokumenty: 1. oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2. na potwierdzenie warunku Nr 1: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione, w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 3. na potwierdzenie warunku Nr 2: oświadczenie (wymienione w pkt. 1) 4. na potwierdzenie warunku Nr 3: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Zamawiającego), 2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a/ konstrukcyjno-budowlanej lub mostowej, b/ mostowej, c/ drogowej, d/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5. na potwierdzenie warunku Nr 4: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. na potwierdzenie warunku Nr 5: 1) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 3) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl. Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Kasa zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2007, godzina 10:00, ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.07/parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: - do 31 października 2007 r. - oddanie do ruchu zachodniej strony wiaduktu, - do 31 lipca 2008 r. - zakończenie robót. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.