eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stromiec › Przebudowa drogi dojazdowej do pól dla wsi Niedabyl i Małe Boże

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Stromiec: Przebudowa drogi dojazdowej do pól dla wsi Niedabyl i Małe Boże
Numer ogłoszenia: 320196 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stromiec, w imieniu której działa Wójt Gminy Stromiec , ul. Piaski 4, 26-804 Stromiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6191020, faks 048 6191008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.ugstromiec
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do pól dla wsi Niedabyl i Małe Boże.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do pól dla wsi Niedabyl i Małe Boże na odcinku od drogi powiatowej do wsi Zachmiel o długości 1.700,00 mb polegająca na: a) wykonanie koryta głębokości 10 cm o pow. 7.171,00 m2, b) wykonanie dolnej warstwy podbudowy kruszywem łamanym grubości 9 cm po zagęszczeniu o pow. 7.171,00 m2, c) wykonanie warstwy górnej podbudowy z destruktu grubości 5 cm o powierzchni 7.086, 00m2, d) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm o powierzchni 6.831,00 m2, e) ścięcie, uzupełnienie wraz z plantowaniem i zagęszczeniem poboczy o powierzchni 3.414,00 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci składający ofertę muszą spełniać poniższe wymogi: 1. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonanie w okresie ostatniego roku (wrzesień 2008 r. - sierpień 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienia o podobnym do niniejszego charakteru i złożoności. Za zamówienia podobne uważane będą wszystkie wykonane drogi o nawierzchni bitumicznej (lub porównywalnej) o takiej samej lub większej długości łącznej jak przedmiot zamówienia. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zatrudniać minimum jednego pracownika z uprawnieniami z zakresu robót drogowych, operatora maszyn drogowych oraz minimum 3 pracowników fizycznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponować takimi środkami finansowymi umożliwiającymi wykonanie całości zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację danego zakresu nastąpi w terminie 14 dni od daty realizacji. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet zlecanych robót. 4. Dysponują następującym sprawnym sprzętem: min. 1 równiarką lub układarką do kruszywa, układarką do mas bitumicznych, walcem gładkim walcem wibracyjnym, walcem ogumionym, min. 3 samochodami ciężarowymi wywrotkami o ładowności min. 10 ton oraz mieć dostęp do wytwórni mieszanek betonu asfaltowego. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku Nr 1), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 (na formularzu ofertowym), 4. Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie 1 roku, a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością (referencje) wg zał. Nr 2. Nie wymagane jest dołączanie referencji dla zamówień realizowanych dla Zamawiającego. 5. Proponowany harmonogram robót. 6. Wykaz podwykonawców i zakres robót przewidzianych im do powierzenia wg załącznika Nr 3. 7. Wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z załączeniem kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby, oraz pracowników fizycznych wykwalifikowanych z załączeniem kserokopii świadectw kwalifikacyjnych. Wykaz należy sporządzić wg załącznika Nr 4. 8. Wykaz podstawowego wyposażenia technicznego firmy z dołączeniem dokumentów potwierdzających prawo do dysponowania tym sprzętem (Dowody rejestracyjne, faktury zakupu, umowy najmu-użyczenia itp.) Wykaz należy sporządzić na załączniku Nr 5 9.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10. Uproszczony kosztorys ofertowy (wg załączonego przedmiaru). 11. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.ugstromiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stromiec - pok. Nr 18 26-804 Stromiec ul. Piaski4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stromiec - pok. Nr 12 26-804 Stromiec ul. Piaski 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.