eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Stała bezpośrednia ochrona fizyczna mienia Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-26

Ostróda: Stała bezpośrednia ochrona fizyczna mienia Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 320166 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280672 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o., ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 12 44, faks 89 648 41 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała bezpośrednia ochrona fizyczna mienia Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a. stała, we wskazanych przypadkach całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna mienia Zamawiającego, w tym obiektów, o których mowa w § 4 ust. 2 poniżej celem zabezpieczenia przed wszelkimi zagrożeniami, w szczególności ochrona: przed włamaniem, kradzieżą, pożarem, dewastacją, czy powstaniem jakiejkolwiek szkody w osobach lub mieniu, b. ochronie podlegają nieruchomości gruntowe oraz budynkowe, w szczególności hale, magazyny, zaplecze socjalne, biurowiec, baza transportowa, parking, infrastruktura techniczna, kwatery składowiska - wszystko wraz z wyposażeniem, urządzeniami, pojazdami, sprzętem i innymi ruchomościami stanowiącymi własność lub będących w zarządzie Zamawiającego oraz przyległa do Obiektów strefa (dalej: Obiekty), c. ochrona przed zniszczeniem, uszkodzeniem Obiektów mogącym stanowić zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi oraz środowiska, d. zabezpieczenie przed wtargnięciem na teren chroniony osób nieupoważnionych, e. zabezpieczenie przed wjazdem na chronione Obiekty nieupoważnionych pojazdów , osób i zwierząt, f. w przypadku zagrożenia dla mienia Zamawiającego, a w szczególności w przypadku wtargnięcia na teren chronionych obiektów nieupoważnionych osób lub zwierząt, natychmiastowa interwencja zmotoryzowanego patrolu w celu wyeliminowania zagrożenia, g. stała i bezpośrednia kontrola swoich pracowników ochrony pełniących obowiązki w ramach niniejszej umowy, udokumentowana za każdym razem wpisem w księdze przebiegu służby, h. w uzasadnionych przypadkach zatrzymanie sprawcy włamania, kradzieży lub innego przestępstwa dokonanego na szkodę Zamawiającego i niezwłoczne przekazanie Policji i innym właściwym służbom, i. w sytuacjach losowego zagrożenia pożarem, zalaniem wodą lub innego zdarzenia obowiązkiem pracowników ochrony będzie niezwłoczna interwencja zmierzająca do zapobieżenia szkodzie lub jej ograniczenia, zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom przeciw mieniu Zamawiającego, przeciwdziałania powstania szkód w Obiekcie i mienia Zamawiającego. Wykonawca obowiązany będzie świadczyć usługi w oparciu o pracowników jednolicie umundurowanych, posiadających odpowiednie przygotowanie zawodowe zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 ze zm.) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z lokalizacją Obiektów, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, a także uzyskał, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie powszechnie dostępne, dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.§ 4. Termin, miejsce wykonania zamówienia, oraz czas pracy: 1. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 01.10.2014 r. godz. 600 do dnia 01.10.2015 r. godz. 600. 2. Miejsce i czas wykonania zamówienia: 1. Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o., Rudno 17 gmina Ostróda : a) w dni robocze: - 2100-600 - ochrona wykonywana jednocześnie przez dwóch pracowników ochrony - 600-2100 - ochrona wykonywana przez dwóch pracowników ochrony b) w soboty, niedziele, święta: - całodobowo ochrona wykonywana przez dwóch pracowników ochrony 2. Stacja Przeładunkowa w miejscowości Zbożne 2 gmina Morąg : a) w dni robocze: - 1500-700 - ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony b) w soboty, niedziele, święta: - całodobowo ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony 3. Stacja Przeładunkowa w miejscowości Lipowiec, gmina Kurzętnik, numer działki 1051: a) w dni robocze: - 1500-700 - ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony b) w soboty, niedziele, święta: - całodobowo ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony 4. Stacja Przeładunkowa w miejscowości Półwieś, gmina Zalewo, numer działki 3/28: a) w dni robocze: - 1500-700 - ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony b) w soboty, niedziele, święta: - całodobowo ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony 5. Stacja Przeładunkowa w miejscowości Iława ul. Komunalna 1, gmina miejska Iława: a) w dni robocze: - 1500-700 - ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony b) w soboty, niedziele, święta: - całodobowo ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FORMACJA s.c. Wojciech Nosek, Ireneusz Krzyżanowski, ul.Klimasa 2, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 492034,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241056,00

  • Oferta z najniższą ceną: 241056,00 / Oferta z najwyższą ceną: 385288,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.