eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO KOTŁOWNI CODGIK W LESZNOWOLI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Warszawa: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO KOTŁOWNI CODGIK W LESZNOWOLI
Numer ogłoszenia: 320126 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii , ul. Olbrachta 94, 01-102 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5322501, 5322510, faks 0-22 5322597.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.codgik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO KOTŁOWNI CODGIK W LESZNOWOLI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem (tankowaniem do zbiorników) oleju opałowego lekkiego, w sprzedaży bezgotówkowej do kotłowni Zamawiającego. 2.W okresie realizacji umowy Zamawiający przewiduje zakupienie 42 000 litrów oleju opałowego. Ostateczna ilość zamówionego oleju opałowego będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w związku z czym ilość zamówionych w okresie obowiązywania umowy litrów oleju opałowego może być niższa niż określona w niniejszej SIWZ. 3.Wielkość dostaw będzie wynikała z zapotrzebowań składanych przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego. Jednorazowe zapotrzebowanie nie będzie mniejsze niż 4 tys. litrów. Dostawy muszą być zrealizowane w terminie 2 dni liczonych od dnia złożenia zamówienia. 4.Olej opałowy dostarczany będzie środkami transportu przeznaczonymi do przewozu przedmiotu umowy wyposażonymi w legalizowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami metrologicznymi) urządzenia pomiarowe do odmierzania ilości wydanego oleju (przepływomierze) dopuszczone do realizacji rozliczeń. 5.Dostarczany olej opalowy lekki musi spełniać wszystkie parametry wskazane w Polskiej Normie PN-C-96024:L1- przetwory naftowe, oleje opałowe dla oleju opałowego lekkiego tj.: 1) gęstość w temperaturze 15°C - nie większa niż 0,860 Mg/m3 2) lepkość kinematyczna w temp. 20°C - nie większa niż 6,0 mm2/s 3) wartość opałowa - nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg 4) temperatura zapłonu - nie mniejsza niż 56°C 5) skład frakcyjny: a) do temp. 250°C destyluje - nie więcej niż 65% v/v b) do temp. 350°C destyluje - nie więcej niż 85% v/v 6) temperatura płynięcia - nie wyższa niż -20°C 7) zawartość siarki - nie większa niż 0,20% (m/m) 8) zawartość wody - nie większa niż 200 mg/kg 9) zawartość stałych ciał obcych - nie większa niż 24 mg/Kg 10) pozostałość po spaleniu - nie większa niż 0,01% 11) barwa czerwona 6.Przeliczanie ilości oleju odbywać się będzie: 1)zgodnie z certyfikatem (świadectwem jakości, atestem) wydawanym przy każdej dostawie oraz w oparciu o tabele przelicznikowe. Pomiar temperatury rzeczywistej dokonywany będzie wg wskazań termometru zewnętrznego, gęstość wg certyfikatu producenta i tabel przelicznikowych, lub: 2)za pomocą legalizowanego (zgodnie z obowiązującymi przepisami metrologicznymi) urządzenia pomiarowego (przepływomierza) dopuszczonego do realizacji rozliczeń z którego po zakończeniu wydawania oleju otrzymywany będzie wydruk wydanej ilości paliwa w przeliczeniu (automatycznym) do temperatury 15°C..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.10 - Niskosiarkowe oleje palne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, zgodnie z art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2006r. Nr 89,poz.625 z późn. zm.); b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na potwierdzenie czego przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wysokości co najmniej 100 000 zł. 2.Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. 3.Wykonawca, który nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Wypełniony Formularz Ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ) wraz z wypełnionym Formularzem Cenowym (wg Załącznika nr 2 do SIWZ); 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi; 4)Cennik rafinerii, w której zaopatruje się Wykonawca aktualny na dzień (30 września 2009r) 5)Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wysokości co najmniej 100 000 zł 7)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg Załącznika nr 3 do SIWZ); 8)Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, ppkt 2 i 5), składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1)Nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dla warunku określonego w pkt 2, ppkt 1, dokument zawierający oświadczenie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz 3 miesięcy dla warunku określonego w pkt 2, ppkt 2). 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 5.Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.codgik.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Centralny Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa Pokój 108 I piętro - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.