eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/21/2015 DOSTAWA ŻYWNOŚCI.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Opole: P/21/2015 DOSTAWA ŻYWNOŚCI.
Numer ogłoszenia: 320098 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267466 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/21/2015 DOSTAWA ŻYWNOŚCI..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy żywności wg opisu Załącznika nr 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole w okresie od 04.01.2016 r. do 31.12.2016 r. z podziałem na 7 zadań; Zadanie 1 - Dostawa warzyw; Zadanie 2 - Dostawa cytrusów; Zadanie 3 - Dostawa jabłek; Zadanie 4 - Dostawa ziemniaków; Zadanie 5 - Dostawa mięsa wieprzowo-wołowego; Zadanie 6 - Dostawa drobiu i wyrobów z drobiu; Zadanie 7 - Dostawa artykułów mlecznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach 7 zadań stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu. 3. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się produkty stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.2010.136.914 - j.t.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. 4. Zamawiający wymaga aby dostarczone w ramach zadania 5, 6 i 7wyroby posiadały znakowanie na opakowaniu zawierające n/w informacje: - nazwę produktu; - wykaz składników; - sposób przygotowania lub stosowania; - termin przydatności do spożycia; - nazwę dostawcy- producenta, adres; - warunki przechowywania; - oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującym prawem. 5.Termin obowiązywania umów dla wszystkich zadań: od 04.01.2016 r. do 31.12.2016 r. 6. Termin realizacji zamówień cząstkowych: - dla zadania 1 , 2, 3 i 4 - dwa razy w tygodniu do godz. 11:00, na podstawie zamówień cząstkowych. - dla zadania 5 - trzy razy w tygodniu do godz. 11:00, na podstawie zamówień cząstkowych. - dla zadania 6 - dwa razy w tygodniu do godz. 11:00, na podstawie zamówień cząstkowych. - dla zadania 7- od poniedziałku do soboty do godz. 6.00 na podstawie zamówień cząstkowych. UWAGA: W wyjątkowych przypadkach Wykonawca może dostarczyć towar do godziny 14:00, przy czym musi poinformować o tym Zamawiającego na dwie godziny przed planowaną dostawą. Termin realizacji uzupełniających zamówień cząstkowych dla wszystkich zadań: do godz. 16:00 w dniu złożenia zamówienia uzupełniającego przez Zamawiającego zgłoszonego Wykonawcy do godz. 13:00 w tym dniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.21.10 - Owoce tropikalne 03.22.22.00 - Owoce cytrusowe 03.22.23.21 - Jabłka 03.21.21.00 - Ziemniaki 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.20.00 - Drób 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 - Dostawa warzyw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia AGA Sp. J. Kratkiewicz Patryk, Kratkiewicz Agnieszka, ul. Głogowska 17B, 45-315 OPOLE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66455,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66455,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77950,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - Dostawa cytrusów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia AGA Sp. J. Kratkiewicz Patryk, Kratkiewicz Agnieszka, ul. Głogowska 17B, 45-315 OPOLE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9945,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9410,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10505,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3 - Dostawa jabłek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Spożywczo-Owocowo-Warzywna Henryk Fujarczuk, ul. Morcinka 66 c, 48-303 NYSA, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2362,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2362,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4 - Dostawa ziemniaków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Spożywczo-Owocowo-Warzywna Henryk Fujarczuk, ul. Morcinka 66 c,, 48-303 NYSA, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5 - Dostawa mięsa wieprzowo-wołowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rzeźnictwo - Wędliniarstwo Józef, Sylwester i Jolanta Maryniak, ul. Kasztanowa 1, RYCHTAL, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206425,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 157391,10

  • Oferta z najniższą ceną: 157391,10 / Oferta z najwyższą ceną: 195206,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie 6 - Dostawa drobiu i wyrobów z drobiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Rzeźniczo- Wędliniarski Ernestyn Janeta, ul. Pogrzebieńska 21a, LUBOMIA, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58030,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56346,50

  • Oferta z najniższą ceną: 56346,50 / Oferta z najwyższą ceną: 61120,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie 7 - Dostawa artykułów mlecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Nabiałowa ADI Iwona Jankowska, ul. Oleska 99, 45-815 OPOLE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242088,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150319,40

  • Oferta z najniższą ceną: 150319,40 / Oferta z najwyższą ceną: 175786,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.