eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Opracowanie projektów kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla potrzeb Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Bytów: Opracowanie projektów kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla potrzeb Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
Numer ogłoszenia: 320065 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bytowie , ul. 1 Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822-80-00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbytowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla potrzeb Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów kompleksowych modernizacji oraz ich uzgodnienie z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Gdańsku i zatwierdzenie przez Starostę Bytowskiego dla następujących jednostek ewidencyjnych z uwzględnieniem podziału na części: 1.1. Część I - OBIEKT I - GMINA BYTÓW (OBSZAR WIEJSKI) Powierzchnia ewidencyjna - 18.786 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 15 Ilość działek ewidencyjnych -8.767 1.2. Część II - OBIEKT II - GMINA BORZYTUCHOM Powierzchnia ewidencyjna - 10.842 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 9 Ilość działek ewidencyjnych -3.998 1.3. Część III - OBIEKT III - GMINA KOŁCZYGŁOWY Powierzchnia ewidencyjna - 17.366 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 17 Ilość działek ewidencyjnych - 4.666 1.4. Część IV - OBIEKT IV - GMINA TUCHOMIE Powierzchnia ewidencyjna - 10.650 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 12 Ilość działek ewidencyjnych - 4989 2. Zamawiający przewiduje etapowanie (podział na 2 etapy) każdej części zamówienia. Zakresy etapów ujęto w pkt 1.6. Wykonanie ETAPU 1 poszczególnych części ustalone zostaje na dzień 17.12.2008 r. 3. Przy wykonywaniu prac Wykonawca ma obowiązek uwzględnić obowiązujące przepisy prawne, m.in.: - Ustawę z dnia 17.05.1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 Nr 240, poz. 2027 ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.03.1999r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji i kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. Nr 30 , poz. 297 ), - Ustawę z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. z 2000 Nr 80, poz.903 ze zm.), - Ustawę z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. Nr 88, poz. 439, ze zm.), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U . Nr 112., poz. 1316 ze zm.), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT) (Dz. U. Nr 112, poz. 1317 ze zm.), - Zarządzenie Nr 16 Głównego Geodety Kraju w sprawie wytycznych techniczno-organizacyjnych dotyczących prowadzenia ewidencji gruntów i budynków z dnia 3 listopada 2003 r. zał. Instrukcja Techniczna G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. 4. Zgodnie z § 55 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) modernizacja ewidencji to zespół działań technicznych, organizacyjnych i administracyjnych odejmowanych przez Starostę w celu: 4.1. uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia, 4.2. modyfikacji istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu, 4.3. poprawy funkcjonowania informatycznego systemu obsługującego bazę danych ewidencyjnych. 5. Kompleksową modernizację ewidencji musi być wykonana na zasadach i w trybie określonym w rozdziale 2 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków - Zakładanie ewidencji gruntów i budynków. Rozpoczęcie prac modernizacyjnych musi być poprzedzone wykonaniem projektu modernizacji ewidencji w zakresie wymienionych powyżej punktów numer 4.1. i 4.2. Projekt modernizacji o którym mowa w § 57 ust. 3 Rozporządzenia, musi być zatwierdzony przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w myśl § 33 ust. 1 wymienionego Rozporządzenia. 6. Prace związane z wykonaniem projektu modernizacji ewidencji Wykonawca ma obowiązek podzielić na dwa etapy: 6.1. ETAP 1: analiza danych - w myśl propozycji zawartych w projekcie instrukcji G-5 Ewidencja gruntów i budynków, opracowanie projektu modernizacji ewidencji należy poprzedzić analizą istniejących źródłowych danych ewidencyjnych zgromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym (powiatowym, wojewódzkim i centralnym) oraz w innych ewidencjach i rejestrach publicznych. Przedmiotem analizy ,o której mowa powyżej jest w szczególności: a) operatów prawnych znajdujących się w powiatowym zasobie geodezyjnym, b) stan i dokładność osnowy geodezyjnej, c) przydatność istniejących dokumentów katastralnych, map wielkoskalowych, zdjęć lotniczych, ortofotomapy, dokumentacji technicznej opracowanej w związku z wykonywaniem prac geodezyjnych i kartograficznych, zbiorów aktów prawnych, d) dokładność zbiorów współrzędnych punktów granicznych, e) aktualność w kontekście przeprowadzonych melioracji i rekultywacji gruntów, danych operatu klasyfikacji gleboznawczej, f) zakres niezbędnych do przeprowadzenia badań ksiąg wieczystych, g) zakres danych zawartych w istniejących bazach ewidencji gruntów i budynków i ich zgodność z rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów i budynków, h) zakres i dostępność informacji przydatnych dla ewidencji gruntów i budynków, zawartych w szczególności w: - ewidencjach i rejestrach prowadzonych przez organy administracji architektoniczno-budowlanej oraz nadzoru budowlanego, - archiwach państwowych, - miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, - dokumentacji dotyczącej numeracji porządkowej nieruchomości, - ewidencji dróg publicznych, - katastrze wodnym, - rejestrach prowadzonych przez jednostki organizacyjne statystyki publicznej, - ewidencji ludności, - rejestrze zabytków, - innych rejestrach. Dokumentację powstałą w wyniku prac omówionych powyżej należy sporządzić z podziałem na dane: - ewidencji gruntów, - ewidencji budynków i lokali. Szczegółowy zakres danych obejmujących ewidencję gruntów i budynków oraz lokali został omówiony w rozdziale 4 Rozporządzenia - Szczegółowy zakres informacji objętych ewidencją gruntów i budynków oraz zakres informacji objętych rejestrem cen i wartości nieruchomości. Dokumentacja powstała w wyniku realizacji ETAPU 1 podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Warunkiem przystąpienia do realizacji ETAPU 2 jest przyjęcie bez zastrzeżeń prac ETAPU 1 przez Zamawiającego. 6.2. ETAP 2: opracowanie projektu modernizacji ewidencji - zgodnie z § 33 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, w projekcie założenia ewidencji gruntów i budynków Wykonawca ma obowiązek określić w szczególności: a) charakterystykę obiektu, Charakterystyka obiektu objętego projektem określa: - lokalizację obiektu w tym identyfikator i nazwę: województwa, powiatu, jednostki ewidencyjnej, obrębu (obrębów), - oznaczenie rejonów statystycznych i obwodów spisowych, - powierzchnię obiektu, - przewidywaną liczbę działek, - przewidywaną liczbę jednostek rejestrowych, - przybliżoną liczbę budynków i lokali, - ogólne informacje o strukturze użytków gruntowych. b) zakres przewidywanych prac do wykonania, Zakres prac do wykonania w ramach kompleksowej modernizacji ewidencji należy określić na podstawie analizy wykonanej w ETAPIE 1. Dokumentacja ETAPU 1 będzie stanowiła załącznik do realizowanego projektu modernizacji ewidencji. W zakresie przewidywanych prac do wykonania należy szczegółowo określić: - zakres danych niezbędnych do utworzenia: rejestru budynków, rejestru lokali, kartoteki budynków, kartoteki lokali, - zakres danych do uzupełnienia w rejestrze gruntów i mapie ewidencyjnej, - zakres modyfikacji istniejących danych ewidencji gruntów mający na celu dostosowanie części opisowej i kartograficznej operatu ewidencyjnego do obowiązujących przepisów prawa. W przypadku stwierdzenia w wyniku przeprowadzonej analizy występowania w dotychczasowej dokumentacji geodezyjnej błędów o charakterze systematycznym, w projekcie należy określić, działanie mające na celu eliminowanie lub zmniejszenie tych błędów; do działań takich zalicza się w szczególności: - dostosowanie istniejących współrzędnych punktów granicznych do nowo założonej szczegółowej osnowy geodezyjnej metodą transformacji w oparciu o zidentyfikowane punkty łączne, - ponowne przeliczeniu osnowy geodezyjnej i punktów granicznych, - kalibrację rastrowej mapy ewidencyjnej w oparciu o odpowiednią liczbę punktów łącznych równomiernie rozmieszczonych na arkuszu mapy, - transformacja rastrowych map katastralnych (ewidencyjnych) i innych map wielkoskalowych w raster ortoobrazów w oparciu o wybrane punkty łączne równomiernie rozmieszczone na arkuszu mapy. c) źródła danych ewidencyjnych i metody ich pozyskania W punkcie tym, na podstawie dokumentacji etapu I należy szczegółowo wymienić źródła danych ewidencyjnych i sposób ich pozyskania. Informacje te będą podstawą do realizacji prac opisanych w punkcie 6.2.b. myślinik pierwszy, drugi i trzeci. d) system w którym prowadzona będzie ewidencja Informacja dotycząca systemu komputerowego w którym prowadzona będzie ewidencja może dotyczyć systemu wdrożonego lub systemu zamówionego. Wskazywany w projekcie system komputerowy musi umożliwić prowadzenie ewidencji gruntów i budynków zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów i budynków. e) przewidywany sposób wyłonienia wykonawcy prac Informacja o sposobie wyłonienia wykonawcy prac zostanie określona w uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), przy uwzględnieniu przewidywanego kosztu przedsięwzięcia. f) przewidywane terminy wykonania poszczególnych etapów prac Zgodnie z § 57 ust. l Rozporządzenia, modernizacja kompleksowa może być wykonywana etapami, dostosowanymi do tworzenia poszczególnych raportów o których mowa w § 22 Rozporządzenia. Jak wynika z punktu 6.2.b, prace związane z kompleksową modernizacją ewidencji zostały podzielone na trzy etapy tj. : - utworzenie rejestru budynków, rejestru lokali, kartoteki budynków i kartoteki lokali, - uzupełnienie rejestru gruntów i mapy ewidencyjnej, - modyfikacja istniejących danych operatu ewidencji gruntów, Terminy realizacji poszczególnych etapów prac modernizacji należy uzgodnić z Zamawiającym. g) przewidywany koszt przedsięwzięcia oraz sposób jego finansowania Przewidywany koszt realizacji prac objętych modernizacją ewidencji winien być określony dla poszczególnych etapów prac: Informacja o sposobie finansowania kolejnych etapów prac zostanie podana Wykonawcy projektu przez Zamawiającego. 7. W zależności od zakresu terytorialnego opracowania, częścią składową projektu musi być fragment mapy przeglądowej, zawierający uzgodniony podział na obręby, sporządzonej w skali 1:10000 lub 1:25000. 8. Zakończenie prac nastąpi z chwilą uzgodnienia projektu przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego lub zgodnie z § 33 ust 3 Rozporządzenia, projekt uważa się za uzgodniony w przypadku nie zajęcia stanowiska przez WINGiK w terminie jednego miesiąca od dnia jego otrzymania. W przypadku sporu między Starostą a WINGiK w sprawie projektu, zgodnie z § 33 ust 4, spór ten rozstrzyga Główny Geodeta Kraju..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, i: a. przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a. przedstawią wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj.: przedstawią wykaz co najmniej czterech osób (w tym kierownika roboty i 3 wykonawców prac) uczestniczących w wykonaniu zamówienia; kierownik roboty musi posiadać przewidziane przepisami prawa uprawnienia do samodzielnego wykonywania prac z zakresu: - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych; oraz załączą kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia. b. przedstawią wykaz zrealizowanych co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, potwierdzonych przez właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych, że co najmniej 3 projekty modernizacji zostały uzgodnione przez wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz zatwierdzone przez starostę, oraz załączą kopie dokumentów potwierdzających wykonane usługi. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia), przy dodatkowym oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ z uwzględnieniem zapisów art. 26 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 SIWZ; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. wykaz zawierający informacje o co najmniej czterech osobach (w tym kierownika roboty i 3 wykonawcach prac) uczestniczących w wykonaniu zamówienia; kierownik roboty musi posiadać przewidziane przepisami prawa uprawnienia do samodzielnego wykonywania prac z zakresu: - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych; na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 SIWZ. UWAGA! Do przedstawionego wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji. 1.4. wykaz zrealizowanych co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, potwierdzonych przez właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych, że co najmniej 3 projekty modernizacji zostały uzgodnione przez wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz zatwierdzone przez starostę, oraz załączą dokumenty potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z treścią załącznika Nr 4 do SIWZ. a. Doświadczenie wykonawców składających wspólną ofertę winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatbytowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bytowie, ul. Wolności 3, 77-100 Bytów, pok. 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bytowie, ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, pok. 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektów kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla potrzeb Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBIEKT I - GMINA BYTÓW (OBSZAR WIEJSKI) Powierzchnia ewidencyjna - 18.786 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 15 Ilość działek ewidencyjnych -8.767.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9, 71.33.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektów kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla potrzeb Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBIEKT II - GMINA BORZYTUCHOM Powierzchnia ewidencyjna - 10.842 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 9 Ilość działek ewidencyjnych -3.998.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9, 71.33.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie projektów kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla potrzeb Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBIEKT III - GMINA KOŁCZYGŁOWY Powierzchnia ewidencyjna - 17.366 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 17 Ilość działek ewidencyjnych - 4.666.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9, 71.33.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie projektów kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla potrzeb Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBIEKT IV - GMINA TUCHOMIE Powierzchnia ewidencyjna - 10.650 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 12 Ilość działek ewidencyjnych - 4989.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9, 71.33.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.