eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › tablice rejestracyjne II



Ogłoszenie z dnia 2006-01-03

POZYCJA 319

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Cieszyn: Tablice rejestracyjne II. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego, do kontaktów: -Mirosław Sitko, Jan Madzia -zagadnienia merytoryczne (033)8510-444 wew. 423, 109; - Gabriela Sztuchlik - zagadnienia proceduralne (033) 8510-444 wew. 306., ul. Bobrecka, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8510444 w. 306, fax 033 8510775, e-mail: wiz@powiat.cieszyn.pl, www.powiat.cieszyn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.10 - Znaki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Tablice rejestracyjne II. 5) Krótki opis: Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby wykonywania zadań własnych Starosty Cieszyńskiego związanych z rejestracją pojazdów na mocy ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym. Tablice muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji oznaczania pojazdów (Dz.U.Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.). 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 1.352.460zł

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 P.P.H. AWAN s.c. J. Łamacz; M. Sikora; P. Łamacz; D. Sikora, do kontaktów: Janusz Łamacz - Właściciel, 43-440 Goleszów, Cisownica 387, 43-440 Goleszów, woj. Polska, tel. (033) 8527642, fax (033) 8578560. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 1376256 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WIZ.3421-35/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 28.12.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 2 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 204 - 201667 z dnia 21.10.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 28.12.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.