eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Przebudowa ul. Kolejowej, Parkowej, Waszkiewicza w BiałowieSy. (droga powiatowa Nr 1649 B)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-18

Hajnówka: Przebudowa ul. Kolejowej, Parkowej, Waszkiewicza w BiałowieSy. (droga powiatowa Nr 1649 B)
Numer ogłoszenia: 31996 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hajnowski , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823371, faks 085 6824220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Kolejowej, Parkowej, Waszkiewicza w BiałowieSy. (droga powiatowa Nr 1649 B).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa ul. Kolejowej, Parkowej, Waszkiewicza w BiałowieSy. (droga powiatowa Nr 1649 B) Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, STW ,przedmiarze robót i obejmuje on: 1) Wykonanie robót przygotowawczych na odcinku 0,9630 km: . Odtworzenie trasy, . Ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanki mineral.- bitu. grub. 4cm. -216,00 m2, . Ręczne rozebranie naw. z kostki kamiennej- 602,00 m2, . Rozebranie naw. z płyt drogowych grub. 15 cm - 972,00m2 . Ręczne rozebranie chodników z płyt bet. o wym. 35x35x5 cm - 1900 m2, . Ręczne rozebranie krawęSników bet. - 1621,00 m2, . Ręczne rozebranie obrzeSy bet. 6x20 - 1167 m, . DemontaS rurociągu bet. o śr. 250 mm - 27 m, . DemontaS studzienek ściekowych ulicznych - 5,0 kpl., 2) Wykonanie robót ziemnych: . Wykonanie wykopów wraz z transportem i zagęszczenie w nasypie -449,00 m3, 3) Wykonanie odwodnienia korpusu drogowego: . Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych bet. o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 5,00 szt. . Wykonanie kanału z rur PCV na wcisk o śr. Zew. 160 mm -27,50 m, . Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych - 8,00 szt., 4) Wykonanie podbudowy: . Wykonanie koryta na zjazdach, głęb. 10 cm - 111,00m2 . Oczyszczenie mechaniczne warstw bitumicznych - 4400,00m2, . Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszoną emulsją asfaltową - 17600,00 m2, . Wykonanie podbudowy z kruszywa naw. grub. 10 cm, w -wa. górna - 111,00 m2, . Wyrównanie istn. Nawierzchni miesz. miner-bitum. asfaltową - 439,00 t, 5) Wykonanie nawierzchni: . Wykonanie warstwy wiąSącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-Swirowej, po zagęszczeniu 6 cm - 7903,00 m2, . Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-Swirowej, po zagęszczeniu 5 cm - 8801,00 m2, 6) Wykonanie oznakowania. . Wykonanie oznakowania poziomego mat. Grubowarstwowymi- linie na przejściach, mechanicznie - 106,00 m2, . Ustawienie słupków z rur stalowych o śr. 50 mm dla znaków drogowych - 18,00 szt., . Przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych, folia odblaskowa II generacji - 18,00 szt., 7) Wykonanie Elementów ulic: . Ustawienie krawęSników o wym. 15x30 cm na ławie z oporem z bet. B-10 - 1994,00 m, . Wykonanie chodników z płyt betonowych 35x35x5 na podsypce piaskowej, spoiny wyp. piaskiem. - 3152,00 m2, . Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej kolorowej grub. 6 cm na podsypce cem. -piask., spoiny wyp. piaskiem -257,00 m2, . Ustawienie obrzeSy bet. o wym. 20x6 cm -1655,00 m. Ilości robót do wykonania zostały określone w przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowy i dokumentacji technicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 10.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy). 10.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zaleSności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w banku: Pekso S.A. O/Hajnówka 42 1240 5211 1111 0000 4927 5838 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pienięSnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 10.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złoSone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 10.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 10.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 10.5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 10.5.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia naleSytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemoSliwe z przyczyn leSących po stronie Wykonawcy. 10.5.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoSył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba Se udowodni, Se wynika to z przyczyn nie leSących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust 1 pkt. 1-10 ustawy Pzp. Wykonawcy powinni przedłoSyć niSej wymienione dokumenty. 7.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika Nr 3. 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeSeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niS 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt. 6.2. SIWZ Wykonawcy powinni przedłoSyć następujące dokumenty: 7.2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 4. (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.2.SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynaleSność do Polskiej Izby InSynierów Budownictwa. 7.2.2. Wykaz sprzętu którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnym z treścią Załącznika Nr 5. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy wykonawca wskaSe w wykazie narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 7.2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Załącznika Nr 6 Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.4. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, Se wymienione w informacji zadania zostały wykonane naleSycie. Wartości podane w w/w dokumentach w walutach innych niS wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. 7.3. JeSeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. z późn. zm. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich moSe Sądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7.4. JeSeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złoSone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3. i 7.4. powinny być wystawione nie wcześniej niS odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 7.1.2. 7.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umoSliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę 7.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt. 7.1.1. powinno być złoSone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt. 7.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt. 7.3. i 7.4., powinny być złoSone przez kaSdego Wykonawcę. c) dokumenty wymienione w pkt. 7.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.5. Wraz z ofertą powinny być złoSone: 8.5.1. Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami pkt. 7 SIWZ; 8.5.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie Ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik moSe być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 8.5.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złoSonych wraz z ofertą. 8.5.4. Wadium, jeśli wnoszone jest w innej formie niS pieniądz. 8.6 Oferta powinna być podpisana przez osobę upowaSnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8.7 Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 8.8 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewaSności. KaSdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 8.9 KaSda poprawka w treści oferty, a w szczególności kaSde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc powinna być parafowana przez wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględniana. 8.10. Strony oferty powinny być trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane, z zastrzeSeniem sytuacji opisanej w pkt. 9.11. i 9.12. W treści oferty powinna być umieszczona informacja o ilości stron. 8.11. Oświadczenia i dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, wymagane postanowieniami pkt. 7 SIWZ, powinny być trwale ze sobą połączone oraz kolejno ponumerowane. W treści oferty powinna być zamieszczona informacja o ilości stron, na których te oświadczenia i dokumenty zamieszczono. 8.12. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości i zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do 10 wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.hajnowka.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi_s/746b4b778a4891b.htm?&lvl1=2009.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oferty powinny być złoSone w Starostwie Powiatowym w Hajnówce, przy ul. Zina 1, w pokoju nr6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty powinny być złoSone w Starostwie Powiatowym w Hajnówce, przy ul. Zina 1, w pokoju nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie zostanie dofinansowane w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.