eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice w ramach projektu p.t. Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice, Korzybie, Barwino, Barcino, Bronowo, Obłęże, Ciecholub, Warcino, Osowo, Podgóry,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Kępice: Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice w ramach projektu p.t. Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice, Korzybie, Barwino, Barcino, Bronowo, Obłęże, Ciecholub, Warcino, Osowo, Podgóry, Mzdowo, Pustowo, Płocko, Przytocko.
Numer ogłoszenia: 319960 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice , ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, faks 059 8576624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kepice.pl, www.kepice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice w ramach projektu p.t. Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice, Korzybie, Barwino, Barcino, Bronowo, Obłęże, Ciecholub, Warcino, Osowo, Podgóry, Mzdowo, Pustowo, Płocko, Przytocko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na zagospodarowaniu terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice. Prace te będą realizowane w ramach projektu p.t. Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice, Korzybie, Barwino, Barcino, Bronowo, Obłęże, Ciecholub, Warcino, Osowo, Podgóry, Mzdowo, Pustowo, Płocko, Przytocko. Plac zabaw w Kępicach Zakres prac do wykonania: - wyburzenie istniejących murów oporowych będących w bardzo złym stanie technicznym (długość ok. 30mb); - wykonanie fundamentów toalety oraz przyłączy do niej (przyłącze wody, przyłącze kanalizacji i przyłącze energetyczne), podejścia oraz chodnika; - niwelacja terenu w celu zmniejszenia różnicy wysokości z terenem przyległym i ukształtowania nowych niższych skarp, uporządkowanie terenu (powierzchnia ok. 200m2); - wykonanie nowych murków oporowych z betonu z osadzonymi w nich słupkami stalowymi ogrodzenia (długość murków L=20mb); - wykonanie nawierzchni z piasku (warstwa 20cm) ułożonego i zagęszczonego na warstwie geowłókniny filtrującej F250 oraz warstwy drenującej ze żwiru lub tłucznia gr. 10cm - wykonanie ogrodzenia placu zabaw z siatki powlekanej rozpiętej na słupkach stalowych. Wysokość ogrodzenia min. 100cm. Długość L=40mb w tym jedna furtka - założenie trawnika na działce nr 191/4 o powierzchni ok. 200m2; - wykonanie nasadzeń zieleni; - ustawienie urządzeń na placu zabaw: huśtawka podwójna 1 szt. huśtawka wagowa 1 szt. bujaki na sprężynach 2 szt. piaskownica o wym. min. 2,5x2,5m 1 szt. ławki 2 szt. kosze na śmieci 1 szt. tablica regulaminowa 1 szt. -w strefach ochronnych wyznaczonych wokół urządzeń zabawowych wysypać piasek na geowłókninie -piaskownicę wykonać z 30cm warstwy piasku płukanego, wysypanego na geowłókninie filtrującej F250 ułożonej na warstwie drenującej ze żwiru lub tłucznia - montaż toalety; TOALETA: - usytuowanie działka 191/4 ; - dane liczbowe: powierzchnia zabudowy - 6,17 m2 powierzchnia użytkowa - 4,94 m2 kubatura - 18,51 m2 - opis: Toaleta typu kompaktowego z dodatkowym pomieszczeniem gospodarczym. Kabina ma ocieplone ściany, podłogę i sufit. Ściany i sufit wykonane ze stali kwasoodpornej nierdzewnej. Podłoga wykonana jest z blachy nierdzewnej ryflowanej. Kabina wyposażona jest w: 1.instalację elektryczną, 2.ogrzewanie, 3.przepływowy podgrzewacz wody, 4.umywalkę i wc (stal kwasoodporna), 5. lustro, 6.dozownik mydła w płynie (stal kwasoodporna), 7.pojemnik na ręczniki papierowe ((stal kwasoodporna), 8.odchylana półka do przewijania dzieci (stal kwasoodporna). Powierzchnia użytkowa kabiny wynosi 3,40m2. Kabina wyposażona jest w uchwyty dla osób niepełnosprawnych. Powierzchnia pomieszczenia gospodarczego wynosi 1,58m2.Poziom podłogi kabiny umożliwia bezpośredni dostęp dla osób niepełnosprawnych. Każde dostarczone urządzenie zabawowe musi posiadać certyfikat jakości..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 39.14.20.00 - Meble ogrodowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium Zamawiający określa następujące kwoty wadium dla poszczególnych części zamówienia: 3.000,00 PLN 2. Wadium musi być wniesione w terminie do dnia 6 października 2009 roku do godz. 11.00. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku: Bank Spółdzielczy Ustka O/Kępice, NR: 10 9315 1043 0040 3768 2000 0030 z dopiskiem: Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice O jego wniesieniu wadium w w/w formie w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie umożliwiającej złożenie jej w depozycie kasowym oraz późniejszy zwrot Wykonawcy. e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). f) w przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów , o których mowa w pkt 4.1.5 - 4.1.6 systemem zero-jedynkowym (spełnia - nie spełnia); 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 5 prac - robót budowlanych; - posiadają osoby , podmioty zdolne do wykonania zamówienia bądź współpracują z takimi osobami,podmiotami; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.1.2 - 4.1.3,4.1.7 - 4.1.9, systemem zero-jedynkowym (spełnia - nie spełnia) ; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.1.10 - 4.1.11 systemem zero-jedynkowym (spełnia - nie spełnia); 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Ustawy. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.1.3 systemem zero-jedynkowym (spełnia - nie spełnia); 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2.2 Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2.3 Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.4 Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy; 2.5 Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3 Zamawiający odrzuca ofertę, która: 3.1 jest niezgodna z ustawą , 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych , 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny , 3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie powinni, w terminie składania ofert wskazanym w niniejszej SIWZ, przedłożyć następujący komplet dokumentów: 4.1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 4.1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z atr.22 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 2, 4.1.3 oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 3, 4.1.4 przedmiar robót (wycena nakładów rzeczowych) - załącznik nr 4 4.1.5 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.6 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 4.1.5,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4.1.7 wykaz zrealizowanych prac w okresie ostatnich pięciu lat - według wzoru - załącznik nr 5, 4.1.8 wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia - według wzoru - załącznik nr 6, 4.1.9 wykaz podwykonawców- według wzoru - załącznik nr 7, 4.1.10 zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnością podatków i opat w Urzędzie Skarbowym, 4.1.11 zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnością składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, 4.1.12 projekt umowy na realizację przedmiotu zamówienia- według wzoru - załącznik nr 8. 4.2 Jeżeli osoba składająca oświadczenie lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w punkcie 4.1.5 Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 4.3 Dokumenty wymienione w punkcie 4.1.5, 4.1.6, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem . 4.4 Dokumenty wymienione w punkcie 4.1.1- 4.1.4 oraz 4.1.7 - 4.1.12 muszą być złożone w oryginale. 4.5. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w punkcie 4.1.1- 4.1.6 składa każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Kępicach ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.