eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › SPRAWOWANIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO NAD REALIZACJĄ ROBÓT BU-DOWLANYCH PRZY UL. STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WAŁBRZYCHU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Warszawa: SPRAWOWANIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO NAD REALIZACJĄ ROBÓT BU-DOWLANYCH PRZY UL. STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WAŁBRZYCHU
Numer ogłoszenia: 319755 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRAWOWANIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO NAD REALIZACJĄ ROBÓT BU-DOWLANYCH PRZY UL. STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WAŁBRZYCHU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi: 1.1 Przyjęcie przez Inwestora Zastępczego wykonania obowiązków związanych z przygotowaniem do realizacji i realizacją budowy budynku biurowego dla Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Wałbrzychu (działka Nr 382/7 - obręb Nr 6 Piaskowa Góra) w następującym zakresie: a) sprawdzenie i zaopiniowanie otrzymanej od Zamawiającego pełnej dokumentacji projektowej wraz z kosztorysami inwestorskimi, na podstawie której ogłoszone zostanie postępowanie przetargowe; b) uczestniczenia w postępowaniu przetargowym uczestniczenia w postęponiu przetargowym w charakterze biegłego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, c) sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych, d) nadzorowania i egzekwowania prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych zgodnie z umową, ustawą Prawo budowlane oraz innymi obowiązującymi przepisami, e) dokonywania bieżących rozliczeń, sporządzania sprawozdań rzeczowo-finansowych, dokonywania odbiorów częściowych, f) przygotowywania pełnej dokumentacji rozliczającej roboty budowlane (technicznej, finansowej i prawnej), g) ostatecznego rozliczenia robót budowlanych, przygotowania i uczestni-czenia w odbiorze końcowym i przekazaniu zakończonego zadania Inwestorowi, h) wykonywanie całokształtu czynności odnoszących się do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy tj. wykaz wykonanych usług Wykonawca musi się wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonywał jako strona umowy obowiązki Inwestora Zastępczego odpowiadające swoim rodzajem, tj.:, co najmniej 1 nadzór inwestorski nad realizacją budowy o wartości min. 4 000 000, 00 zł brutto oraz o powierzchni użytkowej budynku min. 700 m2 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w branżach niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia tj., - konstrukcyjno-budowlanej; - drogowej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 3) aktualne na dzień składania ofert, zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - (Dz.U. z 2001 r. nr 5 poz. 42, z późn. zmiana-mi) - dla inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia budowlane w każdej z niżej wymienionej specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenerge-tycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Osobami wymienionymi w wykazie, o którym mowa powyżej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z wymienionych warunków warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy wraz z ofertą składają: POTWIERDZENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe osoby wskazanej w ofercie (zgodnie z warun-kiem określonym w rozdz. IV pkt 1 lit. b ppkt 2). 4) wykaz osób, z którego będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi odpo-wiednie uprawnienia budowlane w niżej wymienionych branżach:, - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wo-dociągowych i kanalizacyjnych. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 5) aktualne na dzień składania ofert, zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osoby posiadającej uprawnienia budowlane (zgodnie ustawą z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - (Dz.U. z 2001 r. nr 5 poz. 42, z późn. zmianami). W przypadku zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wykonawca może złożyć równoważny dokument, (jeżeli dotyczy) odpowiednio do kraju, jaki reprezentuje. 6) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymóg określony w rozdz. IV pkt 1 lit. b ppkt 1) z podaniem przedmiotu wykonanych usług (powierzchnia i wartość), dat wykonania i odbiorców (nazwa, adres, tel.fax), oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu wykonanych usług (doświadczenie zawodowe Wykonawcy) stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIE, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 7)wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 8)oświadczenie o zatrudnieniu nie zatrudnieniu podwykonawców - załącznik nr 3 do SIWZ, UWAGA!!! w przypadku wskazania podwykonawców Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty wypełnione i podpisane wyżej wymienione oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje zlecić podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty wyżej wymienione oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o których mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do podpisania oferty). 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 9. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń. 10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z przedsiębiorców wspólnie składających ofertę oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. każdy z partnerów składa osobno dokument określony w pkt 1. ppkt. 2). Reszta dokumentów może być złożona wspólnie, przy czym oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ każdy Wykonawca musi złożyć osobno w zakresie określonym w pkt. 4) oświadczenia, a w stosunku do punktu 1), 2) i 3) oświadczenie może być złożone wspólnie. - oferta składana wspólnie musi być podpisana przez przedstawiciela upoważnionego przez wszystkich występujących wspólnie uczestników postępowania lub musi być podpisana przez każdego uczestnika występującego wspólnie, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika(lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy łączącej Wykonawców lub zostać przedłożone wraz z ofertą, Uwaga!!! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące podmiotów występujących wspólnie. - Zamawiający przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego będzie żądał dostarczenia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. UWAGA!!! Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. V pkt 1 SIWZ, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia ofera Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożenie na wezwanie Zamawiającego oświadczeń i dokumentów powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34 02-353 Warszawa Pokój nr 7 w cenie : 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34 02-353 Warszawa Pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.