Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-11-26
P³ock: Serwis d¼wigów osobowych i towarowych w budynkach Oddzia³u ZUS w P³ocku
i podleg³ych terenowych jednostkach organizacyjnych
Numer og³oszenia: 319736 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w P³ocku , ul. Jachowicza 1, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 2625271, faks 24 2625660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Instytucja ubezpieczenia spo³ecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Serwis d¼wigów osobowych i towarowych w budynkach Oddzia³u ZUS w P³ocku i podleg³ych terenowych jednostkach organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest serwis d¼wigów osobowych i towarowych w budynkach Oddzia³u ZUS w P³ocku i podleg³ych terenowych jednostkach organizacyjnych. II. Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania ca³o¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. III. Warto¶æ zamówienia jest ni¿sza od wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwoty 134.000 euro.
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.53.14.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji d¼wigów .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej jedn± osob±, która bêdzie wykonywa³a zamówienie, posiadaj±c±: a) za¶wiadczenie kwalifikacyjne uprawniaj±ce do konserwacji d¼wigów, wydane przez organ w³a¶ciwej jednostki dozoru technicznego oraz b) ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± (na stanowisku eksploatacji) w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u, kontrolno-pomiarowym urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w w sekcji III.4.3.1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin okre¶lony w w sekcji III.4.3.1) stosuje siê odpowiednio
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji na wymienione czê¶ci - 5
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
I. Wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 ze zm), 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê II. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w punkcie poprzedzaj±cym, skutkuj±cych zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, ka¿da ze Stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonuj±cych tych zmian do 30 dnia od dnia ich wej¶cia w ¿ycie, mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony o dokonanie odpowiedniej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia. III. Podstaw± do dokonania odpowiednich zmian wysoko¶ci wynagrodzenia bêdzie przedstawiona ka¿dorazowo Zamawiaj±cemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, potwierdzaj±ca wp³yw wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ dokumentacjê potwierdzaj±c± poprawno¶æ dokonanej kalkulacji wraz z dowodami uzasadniaj±cymi zmianê wynagrodzenia. IV. Przed podjêciem decyzji o zwiêkszeniu wynagrodzenia Zamawiaj±cy dokona weryfikacji zasadno¶ci oraz poprawno¶ci obliczeñ dokonanych przez Wykonawcê w zakresie ¿±danej zmiany wynagrodzenia w ramach ¶rodków posiadanych w planie finansowym Zamawiaj±cego, zatwierdzonym na dany rok. V. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj±cego braku mo¿liwo¶ci zabezpieczenia ¶rodków finansowych na zwiêkszenie wynagrodzenia, Zamawiaj±cy dokona stosownego skrócenia okresu ¶wiadczenia us³ug. VI. Z zastrze¿eniem wynikaj±cym z postanowieñ art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. VII. Nie wymagaj± zmiany umowy zmiany dotycz±ce: 1) adresów, numerów telefonów, faksów, adresów poczty elektronicznej, przywo³anych w umowie, 2) osób wystêpuj±cych po stronie Zamawiaj±cego i Wykonawcy, 3) zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. VIII. Ka¿da ze Stron mo¿e jednostronnie dokonaæ zmian, o których mowa w ppkt 1-3 punktu poprzedzaj±cego, w zakresie jej dotycz±cym, powiadamiaj±c o tym pisemnie odpowiednio drug± Stronê. IX. Zamawiaj±cy nie dopuszcza cesji wierzytelno¶ci przys³uguj±cych Wykonawcy z umowy na podmioty trzecie. X. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ Wykonawca i Zamawiaj±cy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w P³ocku, al. Jachowicza 1, 09-402 P³ock, Centrum Zamówieñ Publicznych, III piêtro, pokój 403.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w P³ocku, al. Jachowicza 1, 09-402 P³ock, Centrum Zamówieñ Publicznych, III piêtro, pokój 403.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: do 02.01.2016.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. Znak sprawy nadany przez Zamawiaj±cego: 280000/271/27/2015-CZP. 2. dotyczy sekcji II.2): Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy, nie wcze¶niej ni¿ od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2017 r. 3. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. wspólników spó³ki cywilnej, uczestników konsorcjum), musz± zostaæ spe³nione nastêpuj±ce wymagania: a) okre¶lone w sekcjach III.3.1)-III.3.5) og³oszenia warunki udzia³u w postêpowaniu musz± spe³niæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, b) wymagane w sekcji III.4.1) og³oszenia o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu musz± z³o¿yæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, c) wymagane w sekcji III.4.2) (odpowiednio od podmiotów zagranicznych w sekcji III.4.3.1)) oraz w sekcji III.4.4) o¶wiadczenia i dokumenty musz± zostaæ z³o¿one oddzielnie przez ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowi±zany do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na kwotê stanowi±c± 5% ca³kowitej ceny brutto podanej w ofercie. 5. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nast±pi w dniu 04.12.2015r. o godz. 12.30 w siedzibie Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w P³ocku, al. Jachowicza 1, I piêtro, sala konferencyjna. 6. Osoba wyznaczona do porozumiewania siê z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiaj±cego w godzinach od 7:30 do 15.00: Krzysztof Zbrze¼ny, Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w P³ocku, al. Jachowicza 1, 09-402 P³ock, Centrum Zamówieñ Publicznych, III piêtro, pokój 403, tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 262-56-60, e-mail: CZP_Plock@zus.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa materia³ów budowlanych na potrzeby Zak³adu Us³ug Miejskich "Muniserwis" w P³ocku.
- Remont sal lekcyjnych w budynku Szko³y Podstawowej nr 6 im. Druha Wac³awa Milke w P³ocku.
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem"
- Zakup mebli medycznych w ramach zadania pn. "Budowa i wyposa¿enie O¶rodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku"
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji op³at rocznych za trwa³y zarz±d i u¿ytkowanie wieczyste.
- Sporz±dzenie: Planu ogólnego miasta P³ocka, opracowania ekofizjograficznego aktualizacja Strategii Zrównowa¿onego Rozwoju Miasta P³ocka do 2030 r. wraz z elementami towarzysz±cymi.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana dwóch d¼wigów osobowych w budynku biurowo-administracyjnym przy ul. Bieszczadzkiej 5 w Kro¶nie
- Wymiana (remont) urz±dzeñ d¼wigowych w Szpitalu Specjalistycznym dla Dzieci i Doros³ych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 - ETAP I.
- Dostawa i monta¿ d¼wigu towarowego z mo¿liwo¶ci± przewozu osób w budynku Oddzia³u Okrêgowego NBP w Szczecinie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.