eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa, nr postępowania 46/BłiI/05/MK



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 31955

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: dostawa, nr postępowania 46/BłiI/05/MK Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Główna Policji, do kontaktów: Małgorzata Kubicka, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, tel. 022 6013314, fax 022 6011857, e-mail: m.kubicka@policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, Małgorzata Kubicka, Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, tel. 022 6013314, fax 022 6011857, e-mail: m.kubicka@policja.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, Kancelaria pokój 406, Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, tel. 022 6012660, fax 022 6011857. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, nr postępowania 46/BŁiI/05/MK. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie procedur funkcjonowania biura SIRENE oraz zapewnienie asysty merytorycznej dla uzyskania gotowości operacyjnej biura SIRENE rozumiane jako przygotowanie procedur funkcjonowania biura SIRENE zgodnych z Konwencją Wykonawczą Schengen zapewniających komunikację z właściwymi służbami krajowymi i zagranicznymi oraz zapewnienie asysty merytorycznej dla uzyskania gotowości operacyjnej polskiej komórki SIRENE. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Główna Policji w Warszawie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.97.00 - System zarządzania dokumentacją Kod CPV wg słownika 2008: 48.31.11.00 - System zarządzania dokumentacją 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do sprawy numer 46/BŁiI/05/MK, która zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6; data zakończenia: 15.11.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 15 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za realizowany przedmiot umowy zostanie dokonana przelewem bankowym na rachunek wykonawcy w ciągu 45 dni od daty dostarczenia faktury wraz z podpisanym protokołem odbioru wykonanej usługi. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich wniosek musi spełniać następujące wymagania: 1. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9. 2. Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez wykonawców wspólnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Umocowanie musi zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 5. Przy składaniu wszelkich dokumentów przetargowych powołując się na wykonawcę w miejscu np. ,,nazwa i adres wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 - z późn. zmianami), a także nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 cytowanej ustawy, 2. wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia na usługi objęte przedmiotem zamówienia dotyczące projektów związanych ze stosowaniem wymogów Konwencji Wykonawczej Schengen. 3. posiadają wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001 4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 2 000 000,00 PLN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg aktualności spełniać będzie również odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony wcześniej, ale potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone w myśl art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 - z późn. zm.). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), 3) i 4), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) i pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. ekspertów którzy muszą w sumie spełnić poniższe wymagania: 1. Zarządzani projektem: 1. Wykształcenie wyższe 2. Minimum 7 lat doświadczania w zarządzaniu projektami 3. Doświadczenie w prowadzeniu projektów dla instytucji bezpieczeństwa publicznego w krajach UE lub kandydujących 4. Znajomość uwarunkowań techniczno-organizacyjnych dotyczących SIS II oraz SIRENE 5. Dobra znajomość języka angielskiego i polskiego 6. Dostęp do informacji niejawnych poziomu minimum "Poufne" (w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych) lub poziomu równoważnego według standardu lokalnego lub standardu NATO. 2. Zagadnienia z obszaru SIRENE 1. Wykształcenie wyższe 2. Doświadczenie w prowadzeniu prac koncepcyjnych 3. Minimum 3 lata doświadczenia z organizowania i kierowania pracą biura SIRENE w jednym z krajów UE 4. Dobra znajomość języka angielskiego 5. Dostęp do informacji niejawnych poziomu minimum "Zastrzeżone" (w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych) lub poziomu równoważnego według standardu lokalnego lub standardu NATO. 3. Zagadnienia z obszaru SIS: 1. Wykształcenie wyższe techniczne 2. Doświadczenie w prowadzeniu prac koncepcyjnych 3. Minimum 3 lata doświadczenia z organizowania i kierowania pracą związaną z funkcjonowaniu SIS w jednym z krajów UE 4. Dobra znajomość języka angielskiego 5. Dostęp do informacji niejawnych poziomu minimum "Zastrzeżone" (w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych) lub poziomu równoważnego według standardu lokalnego lub standardu NATO. 4. Zagadnienia organizacyjno-prawne: 1. Wykształcenie wyższe 2. Minimum 6 lat doświadczenia w pracy na rzecz organów administracji państwowej, które funkcjonują w dziedzinie bezpieczeństwa publicznego. 3. Podstawowa znajomość zasad organizacyjnych i prawnych Konwencji wykonawczej Schengen. 4. Znajomość międzynarodowych i polskich procedur przetargowych. 5. Dobra znajomość języka angielskiego i polskiego. 6. Dostęp do informacji niejawnych poziomu minimum "Zastrzeżone" (w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych) lub poziomu równoważnego według standardu lokalnego lub standardu NATO. 5. Zagadnienia z obszaru IT: 1. Wykształcenie wyższe techniczne IT/telekomunikacja 2. Minimum 6 lat doświadczenia w prowadzeniu prac związanych z analizą i projektowaniem systemów informatycznych. 3. Podstawowa znajomość zasad funkcjonowania systemu informatycznego SIS II 4. Znajomość technik modelowania procesów biznesowych i obiektowych, strukturalnych metodyk analizy i projektowania systemów informatycznych, notacji i standardów wykorzystywanych w tych dziedzinach. 5. Dobra znajomość języka angielskiego 6. Dostęp do informacji niejawnych poziomu minimum "Zastrzeżone" (w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych) lub poziomu równoważnego według standardu lokalnego lub standardu NATO. 6. Zagadnienia z obszaru infrastruktury teleinformatycznej: 1. Wykształcenie wyższe techniczne IT/telekomunikacja 2. Minimum 6 lat doświadczenia w prowadzeniu prac związanych z projektowaniem i eksploatacją systemów telekomunikacyjnych 3. Podstawowa znajomość zasad funkcjonowania infrastruktury telekomunikacyjnej SIS II 4. Dobra znajomość języka angielskiego. 5. Dostęp do informacji niejawnych poziomu minimum "Poufne" (w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych) lub poziomu równoważnego według standardu lokalnego lub standardu NATO. 7. Zagadnienia z obszaru bezpieczeństwa: 1. Wykształcenie wyższe techniczne. 2. Minimum 6 lat doświadczenia w prowadzeniu prac związanych z projektowaniem i eksploatacją systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego. 3. Podstawowa znajomość zasad bezpieczeństwa SIS. 4. Dobra znajomość języka angielskiego. 5. Dostęp do informacji niejawnych poziomu minimum "Poufne" (w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych) lub poziomu równoważnego według standardu lokalnego lub standardu NATO. 2) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat projektów związanych ze spełnieniem wymagań Konwencji Wykonawczej Schengen w zakresie systemów teleinformatycznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Wykazu zaprojektowanych i wdrożonych rozwiązań z zakresu obiegu dokumentów dla co najmniej 50 użytkowników. 4) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że wykonawca posiada wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważny w zakresie zarządzania projektami związanymi z przedmiotem zamówienia. Do dokumentu należy załączyć kopię aktualnego certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego. 5) Wykonawca musi dysponować sprawdzoną w poprzednich projektach i udokumentowaną metodyką zarządzania projektami, pozwalającą na sterowanie całym przedsięwzięciem, w sposób zapewniający osiągnięcie zamierzonych celów przy jednoczesnej minimalizacji możliwości niepowodzenia przedsięwzięcia - źródło: certyfikat uprawnionej organizacji lub opis metodyki oraz oświadczenie oferenta. Forma złożenia dokumentów. 1. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, albo przez osobę/osoby umocowane przez osoby uprawnione, przy czym umocowanie musi być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym przez tłumacza przysięgłego. 3. W przypadku gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób wówczas będzie żądał od wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 4. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w zaklejonej kopercie zaadresowanej: BIURO LOGISTYKI POLICJI KGP 02-542 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pok. 406 i oznaczonej: "WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W PRZETARGU OGRANICZONYM, NR SPRAWY 46/BŁiI/05/MK" Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający dokona oceny wniosków w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku. 2. Zamawiający do składania ofert zaprosi 5 wykonawców, którzy uzyskają najwyższe oceny spełnienia tych warunków w oparciu o następujące kryteria: Lp. - Nazwa kryterium 1. Liczba realizacja podobnych zadań w stosunku do przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym SIS lub SIRENE 1 realizacja - 5 pkt. 2 realizacje - 10 pkt. 3 realizacje - 15 pkt. 4 i więcej realizacji - 20 pkt. Maksymalna liczba punktów - 20 pkt. Źródło informacji: referencje użytkownika 2. Liczba realizacji podobnych zadań w stosunku do przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym wdrażania informatycznych systemów WorkFlow. 1-2 realizacje - 5 pkt. 3-4 realizacje - 12 pkt. 5 i więcej realizacji - 17 pkt. Maksymalna liczba punktów: 17 Źródło informacji: referencje użytkownika 3. Liczba udziałów w projektach finansowanych z budżetu Unii Europejskiej związanych ze spełnieniem wymagań Konwencji Wykonawczej Schengen w zakresie systemów teleinformatycznych Schengen, w ostatnich 3 latach 1 udział - 5 pkt. 2 i więcej udziałów - 10 pkt. Maksymalna liczba punktów: 10 Źródło informacji: referencje użytkownika 4. Liczba realizowanej współpracy wykonawcy w obszarze projektowania i wdrażania projektów teleinformatycznych dla podmiotów sektora bezpieczeństwa i porządku publicznego, w ostatnich 3 latach: 1 realizacja - 5 pkt. 2 realizacje - 10 pkt. 3 i więcej realizacji - 13 pkt. Maksymalna liczba punktów: 13 Źródło informacji: referencje użytkownika, oświadczenie wykonawcy 5. Liczba krajów działalności ekspertów Porównywana jest deklarowana minimalna liczba różnych krajów, w których eksperci angażowanej do realizacji zamówienia brali udział w projektach finansowanych z budżetu Unii Europejskiej związanych ze spełnieniem wymagań Konwencji Wykonawczej Schengen w zakresie systemów teleinformatycznych Schengen dotyczących SIS lub SIRENE w ostatnich 3 latach 1 kraj - 1 pkt. 2 kraje - 4 pkt. 3 kraje i więcej - 7 pkt. Maksymalna liczba punktów: 7 Źródło informacji: oświadczenie oferenta i CV ekspertów 6. Liczba ekspertów Porównywana jest deklarowana liczba ekspertów przygotowawczych merytorycznie do wykonywania zamówienia, posiadających udokumentowane doświadczenie i referencje do realizacji zamówienia z udokumentowanym doświadczeniem w wdrażaniu problematyki Konwencji Wykonawczej Schengen, którzy będą zatrudnieni przy realizacji zamówienia i w razie potrzeby będą w dyspozycji wykonawcy przez okres wykonywania zamówienia. Eksperci muszą spełniać wszystkie z minimum jednej grupy wymagań określonych przed niniejszą tabelą w podpunkcie j). 1 ekspert - 4 pkt 2 ekspertów - 8 pkt 3 ekspertów - 12 pkt 4 ekspertów - 15 pkt 5 i więcej ekspertów - 17 pkt Maksymalna liczba punktów: 17 Źródła informacji: referencie użytkownika, oświadczenia oferenta, dokumenty poświadczające merytoryczne przygotowanie ekspertów, CV ekspertów. 7. Szczególne doświadczenia zawodowe kluczowych ekspertów: - kierowanie przez co najmniej jednego z ekspertów komórką SIRENE w jednym z krajów UE okresie ostatnich 2 lat - 8 pkt, - udział co najmniej jednego z ekspertów w projektach dotyczących SIS II w jednym z krajów UE - 8 pkt, Maksymalna liczba punktów: 16 Źródła informacji: referencie użytkownika, oświadczenia oferenta, dokumenty poświadczające merytoryczne przygotowanie ekspertów, CV ekspertów. Suma punktów: 100. W przypadku braku referencji dla pozycji od 1 do 4 powyższej tabeli i dostarczenia przez wykonawcę oświadczenia zostanie odjęty 1 punkt w każdym z kryteriów. Do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy w liczbie 5, którzy uzyskają największą ilość punktów. UWAGA: W przypadku uzyskania jednakowej najwyższej liczby punktów przez więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do złożenia oferty wszystkich wykonawców, którzy uzyskali taką sama liczbę punktów. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 70% Ocena elementów złożonej oferty - 30% Kolejność według znaczenia: Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 46/BŁiI/05/MK/. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: godzina 11:30. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie w ramach projektu "Utworzenie polskiego Biura SIRENE", finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach funduszu Schengen 46/BŁiI/05/MK/. 4) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający nie przewiduje przesyłania treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia drogą elektroniczną (internet lub e-mail). 5) Data wysłania ogłoszenia:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.