eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa sukcesywna oleju opałowego lekkiego L1 typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości około 100 000 litrów do Otwocka Świerku oraz dostawa sukcesywna oleju opałowego lekkiego L1 typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości około 4 000 litrów do KSOP w Różanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-10

Otwock: Dostawa sukcesywna oleju opałowego lekkiego L1 typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości około 100 000 litrów do Otwocka Świerku oraz dostawa sukcesywna oleju opałowego lekkiego L1 typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości około 4 000 litrów do KSOP w Różanie
Numer ogłoszenia: 319551 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe , Otwock-Świerk, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7180092, faks 022 7180257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuop.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedsiębiorstwo użyteczności publicznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sukcesywna oleju opałowego lekkiego L1 typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości około 100 000 litrów do Otwocka Świerku oraz dostawa sukcesywna oleju opałowego lekkiego L1 typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości około 4 000 litrów do KSOP w Różanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Pierwsza część - Dostawa sukcesywna oleju opałowego lekkiego L1 typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości około 100 000 litrów do Otwocka Świerku W zakresie parametrów technicznych stawia się następujące wymagania: olej opałowy lekki o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami normy PN-C-96024:2001 Dostawa będzie realizowana transportem Wykonawcy sukcesywnie w dostawach częściowych w ilościach i w terminach określonych przez Zamawiającego w zamówieniach składanych w formie pisemnej wysłanych faksem do Wykonawcy. Przewiduje się w półroczu 3 dostawy w ilości ok. 16 000 litrów. Druga część - Dostawa sukcesywna oleju opałowego lekkiego L1 typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości około 4 000 litrów do KSOP w Różanie. W zakresie parametrów technicznych stawia się następujące wymagania: olej opałowy lekki o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami normy PN-C-96024:2001 Dostawa będzie realizowana transportem Wykonawcy sukcesywnie w dostawach częściowych w ilościach i w terminach określonych przez Zamawiającego w zamówieniach składanych w formie pisemnej wysłanych faksem do Wykonawcy. Przewiduje się w półroczu 1 dostawę ok. 2 000 litrów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W zakresie podstawowego przedmiotu zamówienia tzn. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Pierwsza część - Dostawa sukcesywna oleju opałowego lekkiego L1 typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości około 100 000 litrów do Otwocka Świerku W zakresie parametrów technicznych stawia się następujące wymagania: olej opałowy lekki o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami normy PN-C-96024:2001 Dostawa będzie realizowana transportem Wykonawcy sukcesywnie w dostawach częściowych w ilościach i w terminach określonych przez Zamawiającego w zamówieniach składanych w formie pisemnej wysłanych faksem do Wykonawcy. Przewiduje się w półroczu 3 dostawy w ilości ok. 16 000 litrów. Druga część - Dostawa sukcesywna oleju opałowego lekkiego L1 typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości około 4 000 litrów do KSOP w Różanie. W zakresie parametrów technicznych stawia się następujące wymagania: olej opałowy lekki o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami normy PN-C-96024:2001 Dostawa będzie realizowana transportem Wykonawcy sukcesywnie w dostawach częściowych w ilościach i w terminach określonych przez Zamawiającego w zamówieniach składanych w formie pisemnej wysłanych faksem do Wykonawcy. Przewiduje się w półroczu 1 dostawę ok. 2 000 litrów.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Koncesja na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity z 2006r. Dz. U. Nr 89, poz.625 z późn. zm.), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zaświadczenie powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu postępowania administracyjnego. Stwierdzenie przez właściwy organ, że wpis jest aktualny na dany dzień nie spełnia wymogów ustawy, gdyż nie jest wydaniem zaświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg Załącznika do siwz). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że co najmniej dwie z dostaw paliw płynnych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda, zostały wykonane należycie. Z wykazu powinno jednoznacznie wynikać, że wartość min. 2 dostaw paliw płynnych w tym okresie, wyniosła nie mniej niż 50 000zł brutto każda. W przypadku rozliczeń za wykonane dostawy w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość tych dostaw na PLN, należy stosować przelicznik zgodny z kursem ustalonym i publikowanym przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zleceniodawcą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg Załącznika do siwz). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg Załącznika do siwz). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a) odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami, b) zaświadczenie ADR, o którym mowa w ustawie z dnia 28 października 2002r. o przewozie towarów niebezpiecznych. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuop.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych Przedsiębiorstwo Państwowe 05 - 400 Otwock-Świerk, budynek R1, pokój nr 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych PP, w Otwocku - Świerku w budynku R1, w pokoju nr 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sukcesywna oleju opałowego lekkiego L1 typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości około 100 000 litrów do Otwocka Świerku w 2011 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sukcesywna oleju opałowego lekkiego L1 typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości około 100 000 litrów do Otwocka Świerku w 2011 roku. W zakresie parametrów technicznych stawia się następujące wymagania: olej opałowy lekki o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami normy PN-C-96024:2001 Dostawa będzie realizowana transportem Wykonawcy sukcesywnie w dostawach częściowych w ilościach i w terminach określonych przez Zamawiającego w zamówieniach składanych w formie pisemnej wysłanych faksem do Wykonawcy. Przewiduje się w półroczu 3 dostawy w ilości ok. 16 000 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sukcesywna oleju opałowego lekkiego L1 typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości około 4 000 litrów do KSOP w Różanie (powiat Maków Mazowiecki) w 2011 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sukcesywna oleju opałowego lekkiego L1 typu EKOTERM PLUS lub równoważny w ilości około 4 000 litrów do KSOP w Różanie (powiat Maków Mazowiecki) w 2011 roku. W zakresie parametrów technicznych stawia się następujące wymagania: olej opałowy lekki o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami normy PN-C-96024:2001 Dostawa będzie realizowana transportem Wykonawcy sukcesywnie w dostawach częściowych w ilościach i w terminach określonych przez Zamawiającego w zamówieniach składanych w formie pisemnej wysłanych faksem do Wykonawcy. Przewiduje się w półroczu 1 dostawę ok. 2 000 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.