Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-28
Warszawa: dostawa chemicznych środków ochrony roślin i nawozów dolistnych
Numer ogłoszenia: 31952 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SGGW Rolniczy Zakład Doświadczalny Wilanów-Obory , ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8851453, faks 022 6519284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzdwilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa chemicznych środków ochrony roślin i nawozów dolistnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa chemicznych środków ochrony roślin i nawozów dolistnych, opisanych w załączniku nr 6 - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia Zadanie I Titus 25WG lub równoważny 5 kg, termin realizacji 20 maja br.; Zadanie II Fernando 225EC lub równoważny 60litrów, termin realizacji 20 kwietnia br.; Zadanie III Lancet Plus 125WG lub równoważny 64 kg, termin realizacji 29 marca br.; Zadanie IV Klinik 360SL lub równoważny 1 000 litrów, termin realizacji 29 marca br.; Zadanie V Trophy 768EC lub równoważny 520 litrów, termin realizacji 20 kwietnia br.; Zadanie VI Mocarz 75WG lub równoważny 12 kg, termin realizacji 20 maja br.; Zadanie VII Mustang Forte 195SE lub równoważny 90 litrów, termin realizacji 20 kwietnia br.; Zadanie VIII Mustang 306SE lub równoważny 80 litrów, termin realizacji 20 maja br.; Zadanie IX Maister 310WG lub równoważny 10,8 kg termin realizacji 20 maja br.; Zadanie X Antywylegacz płynny 675SL lub równoważny 480 litrów, termin realizacji 20 kwietnia br.; Zadanie XI Medax Top lub równoważny 20 litrów, termin realizacji 20 kwietnia br.; Zadanie XII Apacz 50WG lub równoważny 8 kg, termin realizacji 20 maja br.; Zadanie XIII Bi-58 Nowy 400EC lub równoważny 160 litrów, termin realizacji 20 kwietnia br.; Zadanie XIV Mospilan 20SP lub równoważny 8,4 kg, termin realizacji 20 maja br.; Zadanie XV Dursban 480EC lub równoważny 100 litrów, termin realizacji 20 kwietnia br.; Zadanie XVI Pictor 400SC lub równoważny 70 litrów, termin realizacji 20 maja br.; Zadanie XVII Capalo 337,5SE lub równoważny 350 litrów, termin realizacji 20 kwietnia br.; Zadanie XVIII Duett Ultra 497SC lub równoważny 110 litrów, termin realizacji 20 maja br.; Zadanie XIX Caramba 60SL lub równoważny 60 litrów, termin realizacji 20 kwietnia br.; Zadanie XX Swing Top 183SC lub równoważny 120 litrów, termin realizacji 20 maja br.; Zadanie XXI Opera Max 147,5SE lub równoważny 270 litrów, termin realizacji 20 maja br.; Zadanie XXII Reveus 250SC lub równoważny 70 litrów, termin realizacji 20 maja br.; Zadanie XXIII Infinito 687SC lub równoważny 320 litrów, termin realizacji 20 maja br.; Zadanie XXIV Altima 500SC lub równoważny 60 litrów, termin realizacji 20 maja br.; Zadanie XXV Asystent + lub równoważny 30 litrów, termin realizacji 29 marca br.; Zadanie XXVI Partner + lub równoważny 100 litrów, termin realizacji 29 marca br.; Zadanie XXVII Li-700 lub równoważny 165 litrów, termin realizacji 20 kwietnia br.; Zadanie XXVIII Kinto-Duo 080FS lub równoważny 60 litrów, termin realizacji 21 marca br.; Zadanie XXIX Prestige 290FS lub równoważny 10 litrów, termin realizacji 29 marca br.; Zadanie XXX Plonvit K lub równoważny 450 litrów, termin realizacji 20 kwietnia br.; Zadanie XXXI Plonvit Ku lub równoważny 420 litrów, termin realizacji 20 kwietnia br.; Zadanie XXXII Plonvit R lub równoważny 450 litrów, termin realizacji 29 marca br.; Zadanie XXXIII Plonvit Z lub równoważny 1 000 litrów, termin realizacji 29 marca br.; Zadanie XXXIV Bormax lub równoważny 360 litrów, termin realizacji 29 marca br.; Zadanie XXXV Tytanit lub równoważny 330 litrów, termin realizacji 29 marca br.; Zadanie XXXVI Siarczan magnezu siedmiowodny 8 000 kg, termin realizacji 29 marca br.; Zadanie XXXVII Kelpak SL lub równoważny 1 420 litrów, termin realizacji 20 kwietnia br.; Zadanie XXXVIII Take Off lub równoważny 20 litrów. termin realizacji 21 marca br..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.00.00 - Wyroby rolno-chemiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 38.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) w zakresie przedmiotu zamówienia jeśli zmiany są na korzyść Kupującego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Kupującego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ceny realizacji przedmiotu zamówienia; 3) w zakresie terminu realizacji zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Kupującego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Kupujący zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia, jednakże o okres nie dłuższy niż wynikający z tegorocznych wiosennych terminów agrotechnicznych zastosowania chemicznych środków ochrony roślin i nawozów dolistnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzdwilanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie SGGW Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Wilanów - Obory, ul. Vogla 44, 02-990 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2011 godzina 13:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora RZD Wilanów - Obory, ul. Vogla 44, 02-990 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
- Dostawa gastroduodenoskopów dla Oddziału Gastroenterologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2024)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.