eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Pełnienie funkcji operatora Obszarowego programu likwidacji niskiej emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych, edycja XI - rok 2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-26

Piekary Śląskie: Pełnienie funkcji operatora Obszarowego programu likwidacji niskiej emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych, edycja XI - rok 2014
Numer ogłoszenia: 319508 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180759 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji operatora Obszarowego programu likwidacji niskiej emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych, edycja XI - rok 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Operatora Programu należy: weryfikacja i dokonanie uzupełnień wniosku złożonego przez Gminę Piekary Śląskie do WFOŚ i GW w Katowicach na dofinansowanie zadania pn. Obszarowy Program likwidacji niskiej emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych Edycja XII - rok 2015, obsługa punktu informacyjnego czynnego co najmniej 2 razy w tygodniu, w godzinach ustalonych z Gminą, obsługa techniczna wystaw, prelekcji, pokazów, związanych z realizacją Programu na podstawie materiałów dostarczonych przez firmy pragnące być dostawcami i wykonawcami dla Programu, wstępny przegląd (wykonanie audytu skróconego) obiektów objętych Programem w celu określenia zakresu prac do wykonania i ich zgodności z Regulaminem Programu, wspólna z Gminą analiza ankiet Inwestorów oraz skróconych audytów z inwentaryzacji budynków mieszkalnych, przyjęcie oświadczeń Inwestorów o przystąpieniu do Programu, udział w postępowaniach konkursowych i sporządzeniu listy firm montażowych oraz budowlanych, spełniających wymagania Programu, uczestnictwo w zawieraniu umów z Inwestorami i Wykonawcami robót montażowych oraz budowlanych, udzielanie Inwestorom informacji o warunkach technicznych, finansowych oraz organizacji zadań objętych Programem, ocena rozwiązań projektowych złożonych przez Inwestora pod kątem zgodności z przepisami Prawa budowlanego oraz umów z instytucjami finansującymi, weryfikacja kosztorysu przedłożonego przez Wykonawcę, współpraca z projektantami biorącymi udział w Programie w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów i kosztorysów wykonywanych dla potrzeb Programu, współpraca z Wykonawcami w zakresie realizacji działań objętych Programem, współpraca z Dostawcami urządzeń i materiałów w zakresie koordynacji dostaw i zapewnienia napraw gwarancyjnych i serwisowych, nadzór i kontrola nad realizacją oraz uczestniczenie w odbiorze realizowanych działań objętych umowami: wymiana 25 starych kotłów węglowych na ekologiczne kotły retortowe lub gazowe, ocieplenie 30 budynków mieszkalnych jednorodzinnych , instalacja 20 układów słonecznych, ustalenie zasad serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, skompletowanie i przedstawienie Gminie w celu zatwierdzenia dokumentów służących rozliczeniu inwestycji z instytucjami finansującymi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zasadami finansowania Programu przez WFOŚ i GW oraz przedłożenie ich w stosownym terminie WFOŚ i GW, udział w comiesięcznych naradach, na których przedkładane będą Gminie zestawienia dotyczące zawartych umów, zleceń, faktur, itp. przechowywanie do 31.07.2015r. we własnym archiwum dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji Programu, a zwłaszcza kopii: zawartych umów, projektów, kosztorysów, dokumentów finansowych, zapewnienie do 31.07.2015r. pomocy technicznej oraz doradztwa prawnego dla Inwestorów uczestniczących w Programie w zakresie realizacji warunków gwarancyjnych zainstalowanych urządzeń, przy czym koszty zapewnienia obsługi serwisowej, wymian gwarancyjnych, odpowiedzialność z tytułu rękojmi ponoszą firmy bezpośrednio wykonujące dostawy lub prace montażowe, po przyjęciu rozliczenia końcowego przez WFOŚ i GW, protokolarne przekazanie w terminie do 1 miesiąca dokumentacji Programu, o którym mowa w §2 pkt 20 do archiwum Gminy. podpisanie umów trójstronnych z inwestorami zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym przedstawionym we wniosku do WFOSiGW w Katowicach. Operator Programu powinien dysponować na terenie miasta Piekary Śląskie Biurem Obsługi Mieszkańców oraz telefonem do codziennego kontaktu telefonicznego. Operator Programu powinien dysponować elektronicznym system obsługi klienta w zakresie gromadzenia danych inwestorów, bieżącego monitorowania stopnia zaawansowania prac. Obsługa systemu musi być wykonana za pomocą przeglądarki internetowej. System powinien umożliwić gromadzenie danych: inwestorów zakwalifikowanych do udziału w Programie, wykonawców, możliwość generowania elektronicznych rozliczeń zgodnych z wytycznymi WFOŚiGW w Katowicach, możliwość sporządzania co miesięcznych raportów z realizacji Programu, Pracownik Urzędu Miasta, Inwestor oraz Wykonawca powinni posiadać dostęp do systemu poprzez przeglądarkę internetową przez 24 h/dobę. W celu potwierdzenia posiadania systemu oraz spełnienia przez niego w/w założeń, należy podać adres pod którym następuje logowanie do systemu wraz z podaniem danych użytkownika testowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AT GROUP S.A., ul. Główna 5, 42-693 Krupski Młyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42189,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42189,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42189,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.