eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Rozbudowy placu manewrowego wraz z przebudową drogi dojazdowej do Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Lesznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Leszno: Rozbudowy placu manewrowego wraz z przebudową drogi dojazdowej do Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Lesznie
Numer ogłoszenia: 319431 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Lesznie , ul. Opalińskich 1A, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5255124, 5255132, faks 065 5297896.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.wordy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowy placu manewrowego wraz z przebudową drogi dojazdowej do Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Lesznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kody CPV: CPV 45233226-9 - roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych, CPV 45231400-9 - roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, CPV 45316110-9 - instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, CPV 45231300-8 - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rur odprowadzenia ścieków. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: Przebudowa odcinka drogi dojazdowej - Odtworzenie robót w terenie - Odszukanie i wskazanie uzbrojenia podziemnego - linie energetyczne, wodociąg, przewody telekomunikacyjne, przewody kanalizacyjne, gazociąg. - Roboty rozbiórkowe nawierzchni jezdni i chodników. - Frezowanie jezdni bitumicznej - Roboty ziemne - wykopy pod jezdnie i odwodnienie - Wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika, zjazdów - Uporządkowanie terenu budowy Remont drogi wewnętrznej, placu przy placu manewrowym i placu manewrowego - Roboty rozbiórkowe - Roboty ziemne - Wykonanie podbudowy - Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej i chodników - Wykonanie odwodnienia placu manewrowego Rozbudowa instalacji oświetlenia zewnętrznego - Wytyczenie geodezyjne trasy kabla i lokalizacji słupów i masztu - Wykonanie robót ziemnych (wykop pod kabel) - Transport kabla, fundamentów, słupów, masztu i wysięgników - Montaż fundamentów, słupów i masztu - Montaż wysięgników i opraw oświetleniowych - Połączenie kabli, przewodów w słupach oraz rozdzielnicy głównej RG i szafce oświetlenia terenu SOT - Montaż uziomów pionowych - Pomiary elektryczne - Roboty wykończeniowe i porządkowe. 3. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i projektów budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (dz. U. Nr 92 poz. 881 z 2004 r. ze zmianami). 5. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem będą wykonywane na terenie czynnego ośrodka. 6. Każdy z Wykonawców powinien przeprowadzić wizję lokalną miejsca robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 7. Koszty wizji lokalnej, miejsca robót poniesie Wykonawca. 8. Pominiecie jakiejkolwiek pozycji z kosztorysu ofertowego przy wycenie i nie ujęcie jej w cenie ofertowej nie może stanowić podstawy żądania dodatkowego wynagrodzenia z powyższego tytułu, a prace wymienienie w tej pozycji będą podlegały wykonaniu w ramach ceny ofertowej. 9. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z 2001 r. ze zmianami) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 10. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126), 2) wykonanie przyłączy wody i energii elektrycznej do potrzeb budowy - Zamawiający umożliwi Wykonawcy odpłatny pobór wody i energii elektrycznej z istniejącej szkolnej instalacji, 3) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 4) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, 5) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 6) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. 11. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. 12. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w rozdziale 9 pkt. 12 upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany oferent zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. 13. Przekazanie placu budowy nastąpi najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac. 14. Odbioru robót dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy i inspektora nadzoru w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru, iż prace zostały wykonane zgodnie z kontraktem i zakres wykonanych robót pozbawiony jest wszelkich wad, załączając jednocześnie do odbioru końcowego: 1) deklaracje zgodności z Aprobatą Techniczną wbudowanych materiałów i urządzeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z d. 11.08.2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania znakiem budowlanym - Dz. Ustaw nr 92 z 2004 r. poz. 881. 15. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności inspektora nadzoru i Wykonawcy - protokół końcowy odbioru robót. 16. Zamawiający dopuszcza do częściowego fakturowania robót w cyklach miesięcznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9, 45.23.13.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - przedmiot zamówienia znajduje się w ich zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę będzie odpowiadał wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy, - zagwarantują dostawę i montaż przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia; - wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch usług zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niS 1 000.000,00PLN brutto każda. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych). - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, są oni zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 9 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Zbadana zostanie zgodność formy treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. Z treści złoSonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunku udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Podpisany projekt umowy, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług (dostawa i montaż DSO) zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000.000,00PLN brutto każda, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, iz usługi te zostały należycie wykonane. W przypadku składania jednej oferty przez kilku Wykonawców, muszą oni wykazać, iż wspólnie spełniają warunek wykonania minimum 2 usług o wartości nie mniejszej niż 1 000.000,00PLN każda. (tzn. jeden z nich spełnia ten warunek samodzielnie lub łącznie spełniają warunek) 8. . Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przez Wykonawcę przedstawionego w ofercie harmonogramu rzeczowoterminowo- finansowego w przypadku zaistnienia rozbieżności w załoSonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców, każdy z nich musi złożyć dokumenty wymienione w pkt. 1,2,3,4.Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy Pzp). Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie pisemnej - oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę. Kopia dokumentu (każda ze stron zawierająca informacje) musi być potwierdzona ZA ZGODNOŚC Z ORYGINAŁEM przez osobę /osoby reprezentującą/ reprezentujące firmę. Uznaje się, ze pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 i 3 jest on zobowiązany złoSyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). JeSeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podstawa prawna: Rozporządzenie prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty muszą być składane. Dz. U. nr 87 poz. 605..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.wordy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego 64-100 Leszno Ul. Opalińskich 1a tel. (065) 5255124, fax. (065) 5297896 NIP 697-19-22-202 e-mail: word@leszno.net.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego 64-100 Leszno Ul. Opalińskich 1a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.