eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › pełnienie roli inżyniera dla projektu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 31941

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Tarnów: pełnienie roli inżyniera dla projektu: Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Tarnowie w ramach projektu Funduszu Spójności 2003/PL/16/P/PE/045 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Tarnowskie Wodociągi Sp. z o.o., do kontaktów: Alfred Ważny, ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6211111, fax 014 6218644, e-mail: biuro@tw.tarnow.pl, www.tw.tarnow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie roli inżyniera dla projektu: Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Tarnowie w ramach projektu Funduszu Spójności 2003/PL/16/P/PE/045. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: - kontrakrt 01, numer zadania: 2003/PL/16/P/PE/045-01: "Modernizacja SUW Zbylitowska Góra" realizowane według warunków kontraktowych FIDIC dla robót projektowanych przez wykonawcę (żółta książka); - kontrakt 02, numer zadania: 2003/PL/16/P/PE/045-02: "Budowa Systemu Gospodarki Osadami Ściekowymi" realizowane według warunków kontraktowych FIDIC dla robót projektowanych przez wykonawcę (żółta książka); - kontrakt 03, numer zadania: 2003/PL/16/P/PE/045-03: "Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Skrzyszów i Tarnów oraz kolektora "P" i "F" wraz z kanalizacją na terenie dzielnicy Klikowa" realizowane według warunków kontraktowych FIDIC dla robót projektowanych przez zamawiającego (czerowna książka); - kontrakt 04, numer zadania: 2003/PL/16/P/PE/045-04: "Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Miasto Tarnów (dzielnica Zabłocie, Świerczków, Strusina, osiedle Koszyce, Czerwona, ul. Heleny Marusarz, Górska i Szczytowa) oraz modernizacja rurociągów magistralnych" realizowane według warunków kontraktowych FIDIC dla robót projektowanych przez wykonawcę (żółta książka). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Tarnów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.21.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Oryginalny kod CPV: 74.26.30.00 - Doradcze usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia: - Pełnienie funkcji Inżyniera zgodnie z odpowiednimi Warunkami Kontraktu FIDIC (monitoring i kontrola wykonania Kontraktu na roboty pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym). - Prowadzenie pełnego wielopoziomowego nadzoru nad pracami projektowymi, fazą uzyskiwania stosownych pozwoleń, robotami, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami polskiego Prawa Budowlanego i przepisów w tym zakresie obowiązujących. Nadzór powinien być prowadzony przez zespół specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego Prawa Budowlanego - Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień Kontraktu na Roboty. - Utrzymanie bieżącej komunikacji i raportowania pomiędzy wszystkimi uczestnikami Projektu włączając w to Instytucję Pośredniczącą II szczebla (IPZ II) i Zamawiającego. - Informowanie Zamawiającego, Instytucję Pośredniczącą II szczebla (IPZ II) o wszystkich występujących problemach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub/i naprawczych dla ich przezwyciężenia. - Wykonywanie wszystkich innych czynności i zadań nie wymienionych w tym Kontrakcie i Kontraktach na Roboty, które będą konieczne do prawidłowej realizacji Kontraktu na Roboty (zgodnie z wymaganiami odpowiednich Warunków Kontraktowych FIDIC, procedur Programu Fundusz Spójności, Unii Europejskiej oraz Zamawiającemu) oraz zabezpieczenie interesów Zamawiającego. Inżynier musi także włączyć w zakres swoich obowiązków krótkoterminowe wyjazdy wynikające ze spotkań i uzgodnień prowadzonych z Instytucją Pośredniczącą II szczebla (IPZ II) (jeśli niezbędne). Wymaga się ponadto krótkoterminowych inspekcji związanych z przeprowadzaniem nadzoru, kontroli, pomiarów i prób: urządzeń, materiałów i wykonanych robót podczas procesu produkcji (u Wytwórcy). Wyjazdy będą się odbywały na koszt Inżyniera. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 40;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 100 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Programu Spójności, płatności dokonywane będą według zasad opisanych w Umowie o Świadczeniu Usług stanowiącą - część II SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy którym zostanie udzielone zamówienie przed podpisaniem umowy muszą zawrzeć umowę konsorcjum w drodze umowy cywilno-prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawca powinien spełnić warunek art. 24 i art. 22 ust. 1. Potwierdzenie przez złożenie oświadczenia, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. a. Stosownie do treści par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy: a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym, powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Powyższe dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z zasadą reprezentacji. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): 1. Wykonawca powinien w każdym z ostatnich 3 lat osiągnąć przychody w kwocie co najmniej 2 500 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe i streszczenie wg załącznika nr 7 do SIWZ, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Wykonawca powinien posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 3. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców zagranicznych do obliczenia średniego rocznego przychodu, jak również wartości wykonanych usług i innych danych finansowych należy przyjąć średni kurs NBP na ostatni dzień danego roku. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy.htm 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1. Wykonawca powinien posiadać przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników na umowę o pracę w okresie ostatnich 3 lat chyba, że okres działalności jest krótszy to w tym okresie: co najmniej 25 pracowników oraz co najmniej 5 osób personelu kierowniczego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczebności pracowników i personelu kluczowego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca wskaże do wykonania zamówienia następujący kluczowy personel z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: a. posiadać Kierownika Zespołu (Ekspert 1), będącego pracownikiem Wykonawcy, mającego co najmniej 6 lat doświadczenia jako lider zespołu lub menadżer projektu z zakresu ochrony środowiska, posiadającego doświadczenie w pełnieniu roli Kierownika Zespołu dla przynajmniej jednej inwestycji z zakresu ochrony środowiska realizowanego według warunków kontraktowych FIDIC, będącego członkiem regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa od min. 3 lat. b. Kosztorysanta (Ekspert 2), mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Kosztorysanta podczas którego wykonał 5 kosztorysów dotyczących robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN każdy, posiadającego doświadczenie przy realizacji min. 1 zadania realizowanego według warunków kontraktowych FIDIC. c. Posiadać technologa uzdatniania wody (Ekspert 3), mającego co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu SUW, w tym udział w opracowaniu co najmniej 2 kompleksowych projektów według technologii filtracji pospiesznej i filtracji na węglu aktywnym z ozonowaniem pośrednim dla obiektu o wydajności min. 15000 m szesc./d oraz doświadczenie co najmniej 2 kompleksowych rozruchach Stacji Uzdatniania Wody. d. Posiadać technologa oczyszczania ścieków (Ekspert 4), mającego co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu oczyszczalni ścieków, w tym udział w opracowaniu min. 1 projektu zagospodarowania osadów ściekowych według technologii suszenia osadów nadmiernych i surowych o wydajności min. 8 ton sm/d e. Posiadać inżyniera sanitarnego (Ekspert 5), mającego co najmniej 6 lat doświadczenia w zakresie projektowania sieci kanalizacji sanitarnej, oraz sieci wodociągowej. f. Posiadać inżynierów sanitarnych (Eksperci 6 i 7), mających co najmniej 6 lat doświadczenia w nadzorze wykonania robót w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej, oraz sieci wodociągowej, eksperci muszą się wykazać łącznie doświadczeniem przy realizacji min. 1 zadania realizowanego według warunków kontraktowych FIDIC, oraz min. jednego zadania polegającego na renowacji sieci wodociągowej. g. Posiadać inżyniera elektryka (Ekspert 8), mającego co najmniej 6 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac, przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie nadzoru wykonania sieci elektroenerget. oraz układów AKPiA, h. Posiadać inżyniera budowlanego (Ekspert 9), mającego co najmniej 6 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac, przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie nadzoru wykonania obiektów kubaturowych, i. Posiadać inżyniera drogowego (Ekspert 10), mającego co najmniej 6 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac, przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie nadzoru wykonania dróg, j.Posiadać eksperta finansowego (Ekspert 11), mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania finansami projektów infrastrukturalnych i zarządzanie finansami co najmniej 1 projektu infrastrukturalnego o wartości nie mniejszej niż 10 000 000 PLN. Wszystkie osoby wskazane do wykonania niniejszego zamówienia, muszą: - biegle władać językiem polskim, - posiadać wykształcenie wyższe, a ponadto wymagane dokumenty: Eksperci 3-5 posiadają: - stwierdzenie przygotowania zawodowego - uprawnienia do projektowania w poszczególnych branżach i nadzorowanie robotami - aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, Eksperci 6-10 posiadają: - stwierdzenie przygotowania zawodowego - uprawnienia do nadzorowania w poszczególnych branżach -aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzonych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, życiorysy osób wskazanych do wykonania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami wymaganych dokumentów. 3. Wykonawca powinien wykonać w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi Inżyniera zgodnie z warunkami kontraktu na budowę dla robót budowlanych i Inżynieryjnych - FIDIC o wartości usługi nie mniejszej niż 1 000 000 PLN dla każdego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykonawca powinien spełniać wymogi jakościowe. Potwierdzeniem spełniania niniejszego warunku jest przedłożenie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający uznaje za wystarczające złożenie w ofercie przedmiotowego dokumentu wystawionego dla jednego z nich). W przypadku dokumentów, w których wykazano inną walutę niż PLN, zamawiający dokona przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016; ze zm.), rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. Nr 8, poz. 38; ze zm.). Osoby które przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty. Dokumenty wymagane od osób, które będą wykonywać zamówienie, podane są w SIWZ. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 103 - 103034 z dnia 31.05.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/045-05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.08.2005, cena - 100 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.08.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.08.2005, godzina 11:30, Tarnowskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów, Polska, I - piętro, (sala konferencyjna pokój nr 200).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Fundusz Spójności 2003/PL/16/P/PE/045. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.