eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługa ochrony osób i mienia oraz serwis istniejących systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-06

Łódź: Usługa ochrony osób i mienia oraz serwis istniejących systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego
Numer ogłoszenia: 319417 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi , ul. Żeligowskiego 32/34, 90-643 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6332346, faks 042 6332346.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja ubezpieczenia społecznego rolników.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia oraz serwis istniejących systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia oraz serwis istniejących systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)całodobowy monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne, stanowiące własność Zamawiającego, 2)serwis, obejmujący miesięczne przeglądy urządzeń i instalacji utrzymujący systemy w ciągłej sprawności eksploatacyjnej, w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, 3)zintegrowanie systemu alarmowego antywłamaniowego i przeciwpożarowego w oparciu o funkcjonujące w nich urządzenia techniczne, stanowiące własność Zamawiającego oraz podłączenie wszystkich jednostek organizacyjnych Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, do centrum monitorowania za pomocą zamontowanych przez Wykonawcę, na jego koszt, w obiektach Zamawiającego (na czas realizacji umowy) niezbędnych urządzeń nadawczych, pozostających własnością Wykonawcy, 4)sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym w terminie 1 miesiąca od daty zawarcia umowy, planów ochrony fizycznej i planów ochrony obiektów poprzez monitoring wraz z opisem sposobu prowadzenia usługi i procedur dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, 5)objęcie ochroną fizyczną Placówek Terenowych KRUS w: Tomaszowie Mazowieckim i Zduńskiej Woli - jednoosobowo, całodobowo, 6)prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej: a)realizowanej całodobowej ochrony fizycznej (dane dotyczące awarii, sabotażu, uruchamiania i wyłączania systemów przez osoby uprawnione poza godzinami pracy), b)monitoringu antywłamaniowego i przeciwpożarowego (dane dotyczące awarii, sabotażu, raporty z interwencji grup interwencyjnych oraz uruchomień i wyłączeń systemów alarmowych przez osoby uprawnione, a także z ingerencji osób nieupoważnionych w strefy chronione), c)serwisowania urządzeń i instalacji systemów alarmowych zapewniającego utrzymanie systemów w ciagłej sprawności technicznej wraz z przekazywaniem Zamawiającemu comiesięcznych potwierdzeń funkcjonowania systemów i realizacji usługi serwisowania i ochrony fizycznej. Zakres czynności serwisowych określa załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Warunki świadczenia usługi: 1)Wykonawca zobowiązuje się w zakresie monitorowania systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych zapewnić, w przypadku wystąpienia awarii systemu antywłamaniowego lub przeciwpożarowego poza godzinami pracy chronionego obiektu, natychmiastowy, nie później niż w ciągu 20 minut od otrzymania sygnału alarmowego, dojazd grupy interwencyjnej do chronionego obiektu i zabezpieczenie obiektu, do czasu usunięcia awarii oraz w przypadku szczególnego zagrożenia, przybierającego postać: a)rabunku lub kradzieży z włamaniem, b)wybuchu lub zagrożenia wybuchem w obiektach chronionych, c)napadu na osoby znajdujące się na terenie obiektów chronionych, d)pożaru na terenie chronionych obiektów, e)innych zdarzeń losowych. 2)Uprawnienia i obowiązki pracownika ochrony wynikające z zakresu czynności, obejmują w szczególności: a)ujęcie osób schwytanych na gorącym uczynku albo podejrzanych o popełnienie czynu karalnego na terenie chronionym, w celu bezzwłocznego przekazania organom powołanym do ścigania przestępstw, b)niezwłoczne powiadomienie odpowiednich służb (policji, straży pożarnej, pogotowia wodno-kanalizacyjnego, pogotowia energetycznego, w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia ludzi - pogotowia ratunkowego i innych stosownych do okoliczności) oraz kierownictwa Zamawiającego o: pożarze, awarii lub innych zagrożeniach w ochranianych obiektach i podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia strat, c)czynne reagowanie na akty wandalizmu na terenie chronionego obiektu, d)dbałość o bezpieczeństwo na terenie całej posesji, e)dokonywanie obchodu terenu chronionego, odnotowane w stosownym rejestrze. 3)Ponadto pracownik ochrony zobowiązany jest do: a)udzielania interesantom informacji o umiejscowieniu sali obsługi interesantów w obiektach objętych ochroną fizyczną, tj. w PT KRUS w: Tomaszowie Mazowieckim i Zduńskiej Woli, b)wydawania, w godzinach pracy placówki, upoważnionym osobom, po uzyskaniu pisemnego potwierdzenia, kluczy do pomieszczeń w PT KRUS w Tomaszowie Mazowieckim i Zduńskiej Woli, natomiast poza godzinami pracy - w uzgodnieniu z kierownikiem placówki. 4)Pracownicy ochrony fizycznej i grup interwencyjnych muszą być umundurowani, wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej oraz posiadać identyfikatory i środki przymusu bezpośredniego wynikające z przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.). Ponadto powinni posiadać stosowną licencję uprawniającą do wykonywania czynności z zakresu ochrony. Pracownicy ochrony nie mogą wykonywać w trakcie chronienia obiektu innych czynności niż określone w przedmiocie zamówienia. 5)W przypadku zmiany dotychczasowej siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego, Wykonawca przeniesie funkcjonujące urządzenia do transmisji sygnału do nowych siedzib. 6)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe podczas nienależytego wykonywania usługi. 4.Wykaz jednostek objętych przedmiotem zamówienia wraz z zestawieniem istniejących zabezpieczeń będących własnością Zamawiającego i zakresem czynności serwisowych zawierają załączniki nr 1 i 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada ważną koncesję na wykonywanie usługi ochrony osób i mienia, określającą zakres i formy prowadzenia tej usługi, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Wykonawca składa również oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał, w latach 2009-2011, co najmniej jedną usługę ochrony odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wykazu tych usług, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, dokument potwierdzający, iż usługa ta została wykonana należycie. Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentu referencyjnego, jeżeli Wykonawca w wykazie usług przedstawi usługi wykonywane u Zamawiającego. Wykonawca składa również oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, posiada certyfikat ISO 9001:2000 lub certyfikat AQAP lub certyfikat równoważny. Wykonawca składa również oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej czterema osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia w zakresie ochrony fizycznej posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia oraz co najmniej czterema osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. Wykonawca składa również oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia z sumą gwarancyjną nie niższą, niż 300.000,00 zł. Wykonawca składa również oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - kryterium doświadczenia - 10
  • 3 - kryterium liczby obiektów użyteczności publicznej objętych ochroną fizyczną chronionych w ramach jednego Wykonawcy - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie okoliczności mające wpływ na zmianę treści zawartej umowy, muszą być potwierdzone protokołem konieczności. Protokół ten musi zawierać wskazanie okoliczności przemawiających za dokonaniem zmiany umowy, uzasadnienie oraz treść proponowanej zmiany. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie, dotyczących: 1)ograniczenia lub zwiększenia zakresu świadczonych usług ochrony w obiektach Zamawiającego, np. zmiana liczby obiektów, w których Wykonawca będzie wykonywał usługę ochrony fizycznej i usługę ochrony w oparciu o istniejące systemy monitoringu antywłamaniowego i przeciwpożarowego. 2)Objęcia usługą ochrony fizycznej lub usługą ochrony wykonywaną w oparciu o istniejące systemy monitoringu antywłamaniowego i przeciwpożarowego nowych lub rozbudowanych obiektów Zamawiającego. 3)Innych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na wykonywaną usługę ochrony. 2.W razie zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o § 18 ust. 1 pkt 1-3 SIWZ, wynagrodzenie za świadczoną usługę ochrony należne Wykonawcy, w razie takiej konieczności, ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu lub podwyższeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OR KRUS w łodzi ul. Łąkowa 11 90-562 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 09:00, miejsce: OR KRUS w Łodzi ul. Żeligowskiego 32/34 90-643 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.