eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/44/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-29

Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/44/2012
Numer ogłoszenia: 319408 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/44/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w obrębie Tarnowo Podgórne gmina Tarnowo Podgórne oznaczonej jako działka nr 289/1. Część 2: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w obrębie Tarnowo Podgórne gmina Tarnowo Podgórne oznaczonej jako działka nr 238. Część 3: Podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości położonych w obrębie Jabłkowo gmina Skoki. Część 4: Badanie stanu prawnego działek położonych w obrębie Polanka gmina Międzychód. Część 5: Badanie stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek położonych w obrębie Zadory gmina Czempiń. Część 6: Badanie stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek położonych w obrębie Sepno gmina Kamieniec..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje geodetą/geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 roku, Nr 193 poz. 1287).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymaganych lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 1.6 W przypadku konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia niemożliwego do przewidzenia w trakcie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na podział nieruchomości. 1.7 W przypadku konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia niemożliwego do przewidzenia w trakcie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na wznowienie granic nieruchomości 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2012 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań - parter portiernia zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w obrębie Tarnowo Podgórne gmina Tarnowo Podgórne oznaczonej jako działka nr 289/1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w obrębie Tanowo Podgórne, gm. Tarnowo Podgórne oznaczonej jako działka nr 289/1 o po. 7,8400 ha, zapisanej w KW PO1P/00052406/9 w SR w Poznaniu w oparciu o aktualny miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego uchwalony 17.05.2011r. w celu wydzielenia części przeznaczonej pod teren drogi publicznej. Dokonując podziału należy określić granice z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie, sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek, potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Poznaniu. Dokumenty należy dostarczyć zamawiającemu celem odbioru wykonanej pracy. Dokonując podziału należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia postępowania rozgraniczeniowego. Szkic działki - zał nr 6A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w obrębie Tarnowo Podgórne gmina Tarnowo Podgórne oznaczonej jako działka nr 238..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w obrębie Tanowo Podgórne, gm. Tarnowo Podgórne oznaczonej jako działka nr 238 o po. 7,9300 ha, zapisanej w KW PO1P/00052406/9 w SR w Poznaniu w oparciu o aktualny miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego uchwalony 17.05.2011r. w celu wydzielenia części przeznaczonej pod teren drogi publicznej. Dokonując podziału należy określić granice z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie, sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek, potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Poznaniu. Dokumenty należy dostarczyć zamawiającemu celem odbioru wykonanej pracy. Dokonując podziału należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia postępowania rozgraniczeniowego. Szkic działki - zał nr 6B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości położonych w obrębie Jabłkowo gmina Skoki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny w trybie rolnym, nieruchomości położonych w obrębie Jabłkowo, gmina Skoki, zapisanych w KW nr PO1B/000046177/5 oznaczonej jako: 1) działka nr 77/8 o pow. 154,5726 ha- wydzielenie rzeki Pląskowo-Pomarzany, płynącej przez działkę i nadanie numeru działki śródlądowej wody powierzchniowej płynącej o nazwie rzeka Pląskowo-Pomarzany. Warunki techniczne: uzgodnienie linii brzegowej zgodnie z danymi geodezyjnymi na mapie, szerokość zmienna 10m, 7m, 9m, z jednej strony cieku wyznaczyć wzdłuż linii brzegowej pas techniczny o szerokości 3,00 m. Projekt rozgraniczenia cieku geodeta winien uzgodnić z Wielkopolskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, Inspektorat w Wągrowcu oraz Agencją Nieruchomości Rolnych OT Poznań. 2) Działka nr 59/1 o pow. 163,9268 ha- podział na 10 działek wg załączonego projektu podziału. Dokonując podziału należy określić granice z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie, sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek (potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Wągrowcu) Dokumenty należy dostarczyć zamawiającemu celem odbioru wykonanej pracy. Dokonując podziału należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia postępowania rozgraniczeniowego. Szkic działek - załącznik nr 6C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Badanie stanu prawnego działek położonych w obrębie Polanka gmina Międzychód.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb Polanka, gmina Międzychód: Działka nr: 204/3 o pow. 1,1600 ha oraz 204/4 o pow. 38,0400 ha - zapisane w KW PO2A/00026958/4 Zakres badania obejmuje: 1. podanie nazwiska ostatniego właściciela przedwojennego 2. podanie nazwiska ostatniego właściciela przed Skarbem Państwa 3. podanie podstaw prawnych przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa zarówno dla właściciela przedwojennego jak i dla ostatniego właściciela przed skarbem Państwa 4. sporządzenie mapy stanu prawnego z wkreśleniem zmian własności.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Badanie stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek położonych w obrębie Zadory gmina Czempiń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek, położonych w gminie Czempiń, oznaczonych w obrębie Zadory: - nr 62 o pow. 0,2800 ha, nr 63 o pow. 6,5300 ha, nr 64 o pow. 0,2800 ha, nr 65 o pow. 6,5300 ha, nr 66 o pow. 0,2800 ha, nr 67 o pow. 6,3600 ha, nr 70 o pow. 0,4400 ha, nr 71 o pow. 10,1500 ha, nr 72 o pow. 0,4600 ha, nr 73 o pow. 10,4600 ha, nr 74 o pow. 0,4700 ha, nr 75 o pow. 10,6600 ha pod kątem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli od 1939 r. do 1992 r., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. z podaniem litery /gdy jest ona ujawniona/ w przypadku dekretu o reformie rolnej oraz sporządzenie mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem działek, na której naniesiony zostanie ewentualny majątek ziemski oraz wkreślona zostanie ewentualna przeprowadzona parcelacja na tych gruntach /podanie podstawy prawnej przejęcia gruntów na S.P. od parcelantów/. 2) ustalenie nr Księgi Wieczystej dla działek położonych w obrębie Zadory, gmina Czempiń oznaczonych w ewidencji gruntów nr 62 o pow. 0,2800 ha, nr 63 o pow. 6,5300 ha, nr 64 o pow. 0,2800 ha, nr 65 o pow. 6,5300 ha, nr 66 o pow. 0,2800 ha, nr 67 o pow. 6,3600 ha, nr 70 o pow. 0,4400 ha, nr 71 o pow. 10,1500 ha, nr 72 o pow. 0,4600 ha, nr 73 o pow. 10,4600 ha, nr 74 o pow. 0,4700 ha, nr 75 o pow. 10,6600 ha. 3) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczających całe księgi wieczyste w celu uregulowania działu I KW nr: - dla ustalonych KW potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Kościanie, który będzie służył do przeniesienia własności. ( 2 egzemplarze)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Badanie stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek położonych w obrębie Sepno gmina Kamieniec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przeprowadzenie badania stanu prawnego KW (prowadzone są przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Grodzisku Wlkp.) i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego nieruchomości, położonej w gminie Kamieniec, oznaczonej w obrębie Sepno: - nr 111 o pow. 8,0000 ha, nr 113/1 o pow. 0,1447 ha, nr 113/2 o pow. 27,1353 ha, zapisanych w KW nr PO1S/00039474/1, pod kątem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli od 1939 r. do 1992 r., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. z podaniem litery /gdy jest ona ujawniona/ w przypadku dekretu o reformie rolnej oraz sporządzenie mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem działek, na której naniesiony zostanie ewentualny majątek ziemski oraz wkreślona zostanie ewentualna przeprowadzona parcelacja na tych gruntach /podanie podstawy prawnej przejęcia gruntów na S.P. od parcelantów/. 2) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczającego całą księgę wieczystą w celu uregulowania działu I KW nr: - PO1S/00039474/1 potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Grodzisku Wlkp., który będzie służył do przeniesienia własności. ( 2 egzemplarze).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.