eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dukla › Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych, gmina dukla, rok 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-06

Dukla: Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych, gmina dukla, rok 2012
Numer ogłoszenia: 319375 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych, gmina dukla, rok 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGI ZIMOWEGO UTRZYMANIA GMINIE DUKLA W ROKU 2012 Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w 2012 roku. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie według podziału na 6 następujących Rejonów, składających się na 6 części zamówienia. REJON I: Nadole - droga gminna przez wieś (0,700 km); Lipowica - drogi dojazdowe, wewnętrzne, ( 1,6 km); Zboiska - chodnik (0,480 km), stara droga, (0,200 km), k/Belcika (0,213 km); Cergowa - Zakluczyna (1,200 km), Cergowa - Zboiska (2,420 km), chodnik - most na Jasiołce i do skrzyżowania Zakluczyny (0,400 km), drogi wewnętrzne do ŚDŚ i osiedlowe byłego Igloopolu (0,250 km), REJON II: Równe - ul. Staronia (2,540 km) ,ul. Dworska (0,470 km) ,ul. Akacjowa (0,280 km, ul. Leśna (0,270 km), dojazd do remizy OSP ( 0,050 km); Wietrzno - droga gminna przez wieś (1,830 km) , do szkoły (0,700 km), dojazd do remizy OSP (0,020 km), dojazd na Sośniny (1,150 km); Łęki Dukielskie - Zapłocie (3,650 km), Łęki Dukielskie - Pałacówka (1,360 km , Zboiska -Łazy (1,855 km), dojazd do remizy OSP ( 0,050 km); Teodorówka - droga gminna Wzgórze 534 od drogi wojewódzkiej do zabudowy P. Piroga i w stronę Pałacówki do P. Liwacza (3,0 km), droga k/ zbiornika p.poż (0,500 km); Łęki Dukielskie - Myszkowskie (1,700 km), Łęki Dukielskie - Kobylany (0,580km); REJON III: Mszana - droga dojazdowa, wewnętrzna (do sklepu, byłego Igloopolu, w kierunku Polaka (1,0 km); Tylawa - droga dojazdowa do szkoły i plac zajezdni (0,060 km) droga wewnętrzna za kościołem (0,260 km), (droga gminna w kierunku byłego SKR-u (0,350 km), droga na Drymak (0,700 km), droga w kierunku Smerecznego (0,300 km); Barwinek - droga wewnętrzna w kierunku byłej strażnicy (0,400 km),droga Barwinek- Zyndranowa (na odcinku zabudowań 0,200 km) , dojazd do remizy OSP (0,050 km); Zyndranowa - droga za rzeką (0,500 km); REJON IV: Głojsce - ul. Nadbrzeżna (1,490 km), ul. Ogrodowa (1,000 km), dojazd do remizy OSP (0,05 km); Iwla - droga przez wieś (0,970 km), dojazd do remizy OSP (0,050 km), przysiółek Helenówka (od drogi wojewódzkiej w Iwli w kierunku cmentarza i Helenówki)- (1,5 km); Chyrowa - droga gminna przez wieś, łączny odcinek (1,555 km); Olchowiec - Kolonia (2,0 km), dojazd do remizy OSP (0,050 km); REJON V: Nowa Wieś - droga gminna przez wieś - (1,350 km); Zawadka Rymanowska - droga w kierunku byłego Igloopolu,( 2,0 km); Trzciana - droga wewnętrzna od krajowej w kierunku kościoła ( 0,200 km); REJON VI: Jasionka - droga gminna Zapłocie, do punktu lekarskiego (3.430 km) , droga dojazdowa do szkoły (0,150 km), wjazd do remizy OSP (0,030 km); Minimalne wymagania sprzętowe: W Rejonach od I - IV Wykonawca musi wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do realizacji zamówienia tj. minimum trzema pojazdami, w tym dwoma pojazdami dwu napędowymi o mocy min. 70 KM. Pojazdy muszą być wyposażone w pług lemieszowy z gumową listwą zgarniającą lub w pług wirnikowy. W rejonie V i VI Wykonawca musi wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do realizacji zamówienia tj. minimum dwoma pojazdami w tym jeden pojazd dwu napędowy o mocy min. 70 KM, wyposażony w pług lemieszowy z gumową listwą zgarniającą lub w lub pług wirnikowy. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w zamówieniu. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania sprawności posiadanego sprzętu oraz mocy z dowodu rejestracyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego parametry techniczne pojazdu oraz przedłożenia ubezpieczenia komunikacyjnego OC dla danego sprzętu. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo na telefoniczne zlecenie sołtysa danej miejscowości lub merytorycznego pracownika Urzędu Gminy. Wymaga się aby Wykonawca był gotowy do świadczenia usługi i rozpoczął odśnieżanie w ciągu 1 godziny od telefonicznego zlecenia. W przypadku braku opadów śniegu i gołoledzi, akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Do posypywania Wykonawca powinien użyć własnych materiałów szorstkich tj. piasku, lub mieszanki piasku z solą. Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się w miarę zaistniałych potrzeb ( opady marznącego śniegu, mżawki), Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający nie przewiduje również płatności z tytułu pełnionych dyżurów nocnych i dziennych i utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości. Wznowienie akcji następuje z chwilą stwierdzenia takiej konieczności przez Wykonawcę w porozumieniu z sołtysem danej miejscowości lub merytorycznym pracownikiem Urzędu Gminy. Wykonywanie odśnieżania wymaga dyspozycyjności Wykonawcy przez całą dobę, również w niedziele i święta. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swojej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od 1 stycznia do 31 grudnia 2012r. Po rozpoczęciu usługi Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu, potwierdzonej przez sołtysa danej miejscowości. W kartach muszą być prowadzone co najmniej zapisy o godzinach, dacie i miejscu pracy sprzętu ( droga, plac), stanie utrzymania dróg i o utrudnieniach występujących na nich. Zamawiający może przeprowadzać na wybranych odcinkach dróg kontrolę prowadzonych prac. Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane na kartach pracy. W przypadkach skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych i pogodowych (zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania drogi), osiągnięcie i utrzymanie na drodze standardu docelowego może być niewykonalne. Organizację pracy należy wtedy dostosować do aktualnych, zmieniających się warunków na drodze. W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z poleceniem, powinien zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Warunki ekstremalne będą prowadzone wyłącznie w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba. O wprowadzeniu warunków ekstremalnych decyduje Zamawiający. Drogi gminne należy odśnieżyć do godz. 5:30 ! W pierwszej kolejności będą odśnieżane drogi zaliczone do kategorii dróg gminnych oraz drogi prowadzące do obiektów użyteczności publicznej. W dalszej kolejności mogą być odśnieżane drogi lokalne na podstawie dodatkowego zlecenia przez Urząd Gminy. Zamawiający może zlecić telefonicznie odśnieżanie innych dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Dukla. Utrzymanie przejezdności dróg uwarunkowane jest środkami finansowymi określonymi w budżecie Gminy Dukla. Wykonawca zobowiązany jest do składania telefonicznej informacji o liczbie godzin świadczonej usługi, w danym dniu i na danej drodze z określeniem miejsca wykonywania usługi. Stawka obejmuje również koszt dojazdu i zjazdu z miejsca świadczenia usługi. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, w miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych. Zamawiający wymaga również, aby w czasie prowadzenia akcji możliwa była bezpośrednia łączność Zamawiającego z operatorami (telefon komórkowy). Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnych tych dróg, na których będzie prowadzona usługa odśnieżania oraz zapoznali się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem zamówienia w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania prawidłowej wyceny wartości usługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg Załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach : o zmiana stawki urzędowej podatku VAT, c) Inne zmiany : o w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, o w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, - o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. o w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.