To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-05
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie remontu al. Smorawińskiego w Lublinie odcinek od skrzyżowania z ul. Chodźki do wiaduktów drogowych o łącznej długości 400m
Numer ogłoszenia: 319374 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270190 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu al. Smorawińskiego w Lublinie odcinek od skrzyżowania z ul. Chodźki do wiaduktów drogowych o łącznej długości 400m.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Sporządzenie dokumentacji w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy: 1.1.Opracowanie projektu wykonawczego, zgodnie z przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie. - 6 egz. 1.2.Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA Ogólnych Specyfikacji Technicznych) na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - po 3 egz. 1.3.Opracowanie Projektu czasowej organizacji ruchu -4 egz. 1.4.Opracowanie projektu /zieleń/ - 2 egz. 1.5.Opracowanie harmonogramu realizacji prac - 2 egz. 1.6.Opracowanie i zatwierdzenie planu zagospodarowania terenu budowy - 2 egz. 1.7.Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. 1.8.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji podwykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD (1 egz.)oraz w formie papierowej - 2 egz. 2.Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno- użytkowym: 2.1.Uzgodnienie projektu wykonawczego branży drogowej. 2.2.Uzgodnienie harmonogramu prac. 2.3.Uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu. 3.Nadzór autorski: 3.1.Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określanych w art. 20 ust.1, pkt4, ppkt a) i b) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994.r. (Dz. U. 2010r., nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami). 3.2.Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 3.3.Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 3.4.Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 3.5.Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 3.6.Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 3.7.Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 4.Realizacja robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji: 4.1.Remont nawierzchni bitumicznej jezdni, lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni, ułożenie nowych warstw bitumicznych. 4.2.Wymiana istniejących krawężników i obrzeży betonowych. 4.3.Remont chodników: - strona południowa - remont nawierzchni. - strona północna - remont całej konstrukcji chodnika. 4.4.Remont ścieżki rowerowej z wymiana konstrukcji. 4.5.Regulacja wysokościowa zjazdów do posesji. 4.6.Wykonanie oznakowania drogowego: - oznakowanie poziome: strukturalne grubowarstwowe - oznakowanie pionowe: uzupełnienie braków w stosunku do projektu stałej organizacji ruchu oraz dostosowanie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu do wymogów obowiązujących przepisów. 4.7.Wykonanie pętli indukcyjnych. 4.8.Regulacja elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego, z wymianą włazów oraz krat. 4.9.Odtworzenie trawników. 4.10.Uporządkowanie terenu robót. 5.Wykonanie niezbędnych prób i badań. 6.Przygotowanie rozliczania końcowego robót i sporządzenie i sporządzenie operatu kolaudacyjengo. 7.Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lubelskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S. A., ul. Składowa 24, 20-305 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2076684,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2404773,00
Oferta z najniższą ceną: 2404773,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3323000,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.