eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolno › Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2013/2014 do kuchni w Zespole Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-07

Kolno: Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2013/2014 do kuchni w Zespole Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 319340 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II , Kolno 27, 11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 716 32 28, faks 89 716 32 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-kolno.sprint.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy-szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2013/2014 do kuchni w Zespole Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2013/2014 do kuchni w Zespole Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II. Artykuły będą dostarczane do kuchni w Zespole Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II w zależności od potrzeb i w ilościach zamawianych telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (zadań). Część 1 Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych (mięso wieprzowe, wołowe), mięsa i podrobów drobiowych - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - drób - wieprzowina - produkty mięsne (wędlina, szynka) -wątróbka drobiowa Nazwa i kod określony we wspólnym Słowniku Zamówień CPV - 15100000 - 9 15112000 - 6 15113000 - 5 15130000 - 8 15112300 - 9 Część 2 Dostawa oleju, produktów przemiału ziarna, owoców, warzyw i podobnych produktów przetworzonych, różnych produktów spożywczych - olej, tłuszcze zwierzęce lub roślinne - soki owocowe i warzywne -produkty przemiału ziarna, skrobi i pr. skrobi - różne produkty spożywcze Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 15400000 - 2 15320000 - 7 15600000 - 4 15800000 - 6 Część 3 Dostawa produktów mleczarskich Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV - 15500000 - 3 Część 4 Dostawa jaj Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV - 03142500-3 Część 5 Dostawa mrożonek: ryb mrożonych, mrożonych warzyw i owoców oraz innych produktów głęboko mrożonych - ryby mrożone i pozostałe mięso ryby - przetworzone owoce i warzywa Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV - 15220000 - 6 15330000 - 0 Część 6 Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów - owoce, warzywa i podobne produkty - ziemniak Nazwa i kod określony we wspólnym Słowniku Zamówień CPV -15300000 - 1 15310000 - 4 Część 7 Dostawa świeżego pieczywa i wyrobów piekarskich - pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV- 15.81.00.00 - 9 Część 8 Dostawa ryb wędzonych - ryba wędzona Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV- 15234000 - 7 Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części (od 1 do 8) wyszczególniony został w załączniku nr 2 do SIWZ - kosztorys ofertowy.Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielane po wystąpieniu szczególnie uciążliwych warunków atmosferycznych lub siły wyższej, mającej wpływ na dostawę zamówionych produktów (np. brak danego produktu na rynku z powodu suszy, deszczu, gradobicia i itp. oraz konieczność zastąpienia go innym produktem.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.14.25.00 - Jaja 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.23.40.00 - Ryby wędzone .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca dołączy oświadczenie że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca dołączy oświadczenie że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca dołączy oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym (w zależności od wybranej części zamówienia) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. Nr 1 i Nr 2. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 - zał. Nr 3 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 i 2 - Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 4 4) Parafowany wzór umowy (akceptacja), w zależności od wybranej części zamówienia- zał. Nr 5. 5) Pełnomocnictwo/ upoważnienie do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 8) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej- zał. Nr 6a lub Nr 6b. 9) W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pisemnego zobowiązania tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji gdy wprowadzenie tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 1) Możliwość zmiany umowy może nastąpić w przypadku: a) zmiana przepisów prawnych dotyczących zasad żywienia, b) likwidacja lub upadłość firmy (rozwiązanie umowy), c) przejęcie firmy przez inna firmę lub utworzenie filii (zmiana strony umowy). 2) Warunki dokonania wprowadzenia zmian umowy: a) inicjowana zmiana nastąpi na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, b) dokonanie zmiany za zgodą zamawiającego, c) uzasadniona zmiana prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, d) forma pisemna w postaci aneksu pod rygorem nieważności umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-kolno.sprint.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II, Kolno 27, 11-311 Kolno, woj. warmińsko - mazurskie ( budynek Gimnazjum) - sekretariat - pokój nr 4 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II, Kolno 27, 11-311 Kolno, woj. warmińsko - mazurskie ( budynek Gimnazjum) - sekretariat - pokój nr 4 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.