eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Przebudowa drogi powiatowej nr 1680N Sokoły Jeziorne - Prostki m. Kurzątki w gminie Prostki, powiat ełcki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Ełk: Przebudowa drogi powiatowej nr 1680N Sokoły Jeziorne - Prostki m. Kurzątki w gminie Prostki, powiat ełcki
Numer ogłoszenia: 31931 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku , ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1680N Sokoły Jeziorne - Prostki m. Kurzątki w gminie Prostki, powiat ełcki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont polegał będzie na wykonaniu : - wyrównania istniejącej nawierzchni brukowej kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie; - poszerzeniu nawierzchni z 3,5 - 4,0m do 5,5m, - warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego jezdni drogi na ruch KR 1, - przepustów pod drogą oraz pod zjazdami, - obrzeży betonowych i chodnika z płytek betonowych ze zjazdami, - zatoki autobusowej. Przed przystąpieniem do robót ziemnych wykonawca powinien upewnić się, że w miejscu prowadzenia robót nie znajdują się inne niż wykazane w dokumentacji urządzenia infrastruktury podziemnej. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia podany jest w załączonym przedmiarze robót. Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru parametrów realizowanych robót przedstawione są w (Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych). W oparciu o załączone dokumenty należy opracować kosztorys ofertowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie oferent. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych robót, sporządzoną przez uprawnionego geodetę, - po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie terenu. Przy wycenie robót w celu określenia ceny ofertowej, oferent sprawdzi dokumenty przetargowe, łącznie z przedmiarem robót. Zamawiający nie zapłaci za pozycje, za które nie zostanie podana przez oferenta żadna cena. Kiedy zostaną takie wykonane, będzie się uważało iż są one pokryte przez inne ceny jednostkowe w kosztorysie ofertowym. Wszystkie materiały zastosowane do wykonania zakresu robót powinny posiadać aktualne atesty, certyfikaty dopuszczające do stosowania w drogownictwie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 21 000,00 zł do dnia 20.02.2009 r.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - posiadają zarejestrowaną działalność, - nie posiadają zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Urzędzie Skarbowym, ZUS, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj.: - osoba pełniąca funkcję kierownika robót powinna posiadać uprawnienia konstrukcyjno-budowlane stosowne do zakresu robót, objętego przedmiotem zamówienia, - wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej pięć przedsięwzięć odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia), - wymaga się by Wykonawca dysponował (własnym, wynajętym lub dzierżawionym) sprzętem: - koparka o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 1 szt. - wytwórnia mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i możliwością dozowania dodatków adhezyjnych o wydajności min. 60t/h z zapleczem laboratoryjnym - 1 szt. - układarka mas bitumicznych - 1 szt. - beczkowóz - szt. 1 - walec ogumiony - 1 szt. - walec stalowy gładki - 1 szt. - samochód samowyładowczy - min. 3 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500 tyś. zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (Prawo zamówień publicznych), 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 6) złożą ofertę zgodnie z wymogami SIWZ oraz przyjmą warunki umowy w/g załączonego wzoru. 7) udzielą gwarancji na przedmiot umowy minimum 36 miesięcy 8) wniosą wadium. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są obowiązani przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłatach podatku w Urzędzie Skarbowym i składek w ZUS lub, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie - załącznik Nr 4; 4) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik Nr 5. Wymaga się by Wykonawca dysponował (własnym, wynajętym lub dzierżawionym) sprzętem: - koparka o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 1 szt. - wytwórnia mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i możliwością dozowania dodatków adhezyjnych o wydajności min. 60t/h z zapleczem laboratoryjnym - 1 szt. - układarka mas bitumicznych - 1 szt. - beczkowóz - szt. 1 - walec ogumiony - 1 szt. - walec stalowy gładki - 1 szt. - samochód samowyładowczy - min. 3 szt. 5) wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz kserokopią zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanych - Załącznik Nr 6; 6) potwierdzenie udzielenia co najmniej trzyletniej gwarancji. 7) kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączonym druku) - załącznik nr 3. 9) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - środki finansowe lub zdolność kredytowa w wysokości minimum 500 tys. zł. 10) zaakceptują projekt umowy ( na załączonym druku) - załącznik nr 7 11) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić na piśmie, pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 Kodeks Cywilny), swojego przedstawiciela do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w przedmiotowym zadaniu. Upoważnienie to musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 12) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty; 13) Zamawiający informuje, iż podmioty występujące wspólnie w przedmiotowym zamówieniu ponoszą solidarną odpowiedzialność, w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu Cywilnego i innych obowiązujących przepisów prawa; Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumaczy przysięgłych, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1, 19 - 300 Ełk pok. nr 5. Specyfikację można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku 19 - 300 Ełk ul. Kolonia 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.