eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzymów › Budowa kanalizacji sanitarnej części zachodniej Aglomeracji Krzymów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-05

Krzymów: Budowa kanalizacji sanitarnej części zachodniej Aglomeracji Krzymów.
Numer ogłoszenia: 319310 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krzymów , ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2413280, faks 063 2413091.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzymow.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej części zachodniej Aglomeracji Krzymów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie w ramach projektu Budowa kanalizacji sanitarnej części zachodniej Aglomeracji Krzymów sieci kanalizacyjnej z odgałęzieniami bocznymi, przepompowniami ścieków i rurociągami tłocznymi w aglomeracji Krzymów dla zadań w miejscowościach: Brzezińskie Holendry, Brzeźno, Szczepidło i Zalesie. Aglomeracja Krzymów w miejscowościach Brzezińskie Holendry, Brzeźno, Szczepidło i Zalesie nie posiada kanalizacji sanitarnej. Przedmiotem zamówienia są kanały sanitarne grawitacyjne oraz przepompownie i rurociąg tłoczne do istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Brzezińskie Holendry. Przewiduje się, że realizacja zamówienia zostanie wykonana w trzech etapach: a) Etap I A: Zlewnia Oczyszczalnia składający się z: - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 315 o łącznej długości 433, 00 m, - studni betonowych o średnicy Dn 1000 w ilości 10 szt., Wraz z przekazaniem tych sieci i odbudową nawierzchni do użytkowania. b) Etap I B: Zlewnia Brzezińskie Holendry, H-P1, H-P2 składający się z: - tłocznej kanalizacji sanitarnej o średnicy 110 mm i łącznej długości 462, 5 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 160 o łącznej długości 479, 10 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 200 o łącznej długości 54, 50 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 250 o łącznej długości 859, 00 m, - studni betonowych o średnicy Dn 1000 w ilości 40 szt., - studzienek PVC o średnicy Dn 400 w ilości 25 szt., - przepompowni H-P1, H-P2 z siecią energetyczną, - układu drogowego, Wraz z przekazaniem tych sieci i odbudową nawierzchni do użytkowania. c) Etap I C: Zlewnia - Brzeźno ul. Krzymowska, HP3 składający się z: - tłocznej kanalizacji sanitarnej o średnicy 110 mm i łącznej długości 187, 30 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 160 o łącznej długości 578, 20 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 200 o łącznej długości 208, 90 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 250 o łącznej długości 159, 10 m, - Studni betonowych o średnicy Dn 1000 w ilości 73 szt., - Studzienek PCV o średnicy Dn 400 w ilości 57 szt., - przepompowni H-P3, z siecią energetyczną, - układu drogowego, Wraz z przekazaniem tych sieci i odbudową nawierzchni do użytkowania. d) Etap II A: Zlewnia - Brzeźno Początek ul. Głównej składający się z: - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 160 o łącznej długości 1107, 40 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 200 o łącznej długości 938, 00 m, - studni betonowych o średnicy Dn 1000 w ilości 76 szt., - studzienek PCV o średnicy Dn 400 w ilości 64 szt., - układu drogowego, Wraz z przekazaniem tych sieci i odbudową nawierzchni do użytkowania. e) Etap II B: Zlewnia - Brzeźno ul. Kwiatowa, Leśna, Podgórcze składający się z: - tłocznej kanalizacji sanitarnej o średnicy 90 mm i łącznej długości 388, 00 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 160 o łącznej długości 1934, 90 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 200 o łącznej długości 4844, 30 m, - Studni betonowych o średnicy Dn 1000 w ilości 248 szt., - Studzienek PCV o średnicy Dn 400 w ilości 155 szt., - przepompowni B-P4, z siecią energetyczną - układu drogowego, Wraz z przekazaniem tych sieci i odbudową nawierzchni do użytkowania. f) Etap II C: Zlewnia - Brzeźno ul. Sienna, Miodowa składający się z: - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 160 o łącznej długości 1107, 40 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 200 o łącznej długości 938, 00 m, - Studni betonowych o średnicy Dn 1000 w ilości 76 szt., - Studzienek PCV o średnicy Dn 400 w ilości 64 szt., - przepompowni B-P5, B-P6, z siecią energetyczną - układu drogowego, Wraz z przekazaniem tych sieci i odbudową nawierzchni do użytkowania. g) Etap III A: Zlewnia - Brzeźno ul. Sosnowa (Nowe Brzeźno) składający się z: - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 160 o łącznej długości 755, 96 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 200 o łącznej długości 1065, 00 m, - Studni betonowych o średnicy Dn 1000 w ilości 47 szt., - Studzienek PCV o średnicy Dn 400 w ilości 31 szt., - układu drogowego, Wraz z przekazaniem tych sieci i odbudową nawierzchni do użytkowania. h) Etap III B: Zlewnia - Brzeźno ul. Dojazdowa, końcówka Głównej składający się z: - tłocznej kanalizacji sanitarnej o średnicy 90 mm i łącznej długości 135, 00 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 160 o łącznej długości 811, 00 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 200 o łącznej długości 1484, 50 m, - Studni betonowych o średnicy Dn 1000 w ilości 84 szt., - Studzienek PCV o średnicy Dn 400 w ilości 84 szt., - przepompowni B-P16, z siecią energetyczną - układu drogowego, Wraz z przekazaniem tych sieci i odbudową nawierzchni do użytkowania. i) Etap III C: Zlewnia - Szczepidło składający się z: - tłocznej kanalizacji sanitarnej o średnicy 90 mm i łącznej długości 2362, 90 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 160 o łącznej długości 228, 50 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 200 o łącznej długości 464, 90 m, - Studni betonowych o średnicy Dn 1000 w ilości 31 szt., - Studzienek PCV o średnicy Dn 400 w ilości 5 szt., - przepompowni S-P8, S-P9, S-P10, S-P11, S-P12, Z-P13, z siecią energetyczną - układu drogowego, Wraz z przekazaniem tych sieci i odbudową nawierzchni do użytkowania. j) Etap III D: Zlewnia - Zalesie składający się z: - tłocznej kanalizacji sanitarnej o średnicy 90 mm i łącznej długości 596, 20 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 160 o łącznej długości 254, 80 m, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Dn 200 o łącznej długości 1305, 10 m, - Studni betonowych o średnicy Dn 1000 w ilości 38 szt., - Studzienek PCV o średnicy Dn 400 w ilości 10 szt., - przepompowni Z-P14, Z-P15 z siecią energetyczną - układu drogowego, Wraz z przekazaniem tych sieci i odbudową nawierzchni do użytkowania. Szczegółowy przebieg kanałów sanitarnych wraz z odgałęzieniami bocznymi przedstawiają plany sytuacyjno - wysokościowe w skali 1:1000 a także profile kanałów sanitarnych w skali 1/100/2000. Precyzyjne wyznaczenie kanałów, studni oraz miejsc włączenia odgałęzień bocznych umożliwiają podane domiary oraz odległości i kąty między nimi. Również miejsca skrzyżowań kanałów sanitarnych wraz z innym istniejącym uzbrojeniem podziemnym są ściśle określone poprzez podanie ich domiarów na profilach podłużnych kanałów. Kanały sanitarne zlokalizowane są w poboczach dróg gminnych i powiatowych z dostępem do studzienek rewizyjnych i inspekcyjnych umożliwiając dokonywanie prac przy konserwacji kanalizacji sanitarnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o zamówienie publiczne zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert zabezpieczyć swą ofertę wnosząc wadium w wysokości: 220 000,00 PLN Słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy złotych 2. Forma wadium: Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2007 r Nr 42, póz. 275 z późniejszymi zmianami) 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 34 8530 0000 0000 5151 2000 0003 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie, a do oferty dołączyć kopie dokumentu. 3) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 4. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy P.z.p. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.P.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.P.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wycofanie oferty przed upływem terminu do składania ofert nie powoduje utraty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej: - 23 km sieci kanalizacyjnych: z czego 19 km stanowić powinna kanalizacja sanitarna grawitacyjna, 4 km kanalizacja sanitarna tłoczna oraz 12 przepompowni ścieków, - 3 budowy polegające na przejściu pod drogą w technologii przecisku lub przewiertu sterowanego, - jedno zadanie inwestycyjne w sektorze gospodarki wodno-ściekowej o wartości robót minimum 20 mln PLN.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) Wykonawca osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych średnioroczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości min. 15.000.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysku i strat (część sprawozdania finansowego), a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających wielkość przychodów netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 7.000.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytowa w wysokości, co najmniej 7.000.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawiona. nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawce zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 5.000.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: a) wstrzymanie realizacji robót spowodowanej z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej `bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie, c) napotkanie na etapie budowy niewybuchów, zabytków itp. d) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, Fakty, o których mowa w pkt. 1 lit. b), c) i d) muszą być stwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokole. Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót. 2. Zamawiający może dokonać zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub gdy zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 3. Możliwość zmiany osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego. Wykonawca zaproponuje zmianę w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, - niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, - jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacja. 4. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację zamówienia, b) gdy zmianie ulegną zapisy umowy, przedmiotem której jest dofinansowanie tej inwestycji, w tym m.in. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krzymow.nowoczesnagmina.pl/?c=179
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Krzymowie Kościelna 2 62-513 Krzymów Pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Krzymowie Kościelna 2 62-513 Krzymów Pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny, Priorytet III. Środowisko przyrodnicze, Działanie 3.4. Gospodarka wodno-ściekowa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.