eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › wymiana okładzin sciennych i podłogowych wraz z wymianą instalacji wodnokanalizacyjnej w III Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej



Ogłoszenie z dnia 2006-06-20

POZYCJA 31923

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: wymiana okładzin sciennych i podłogowych wraz z wymianą instalacji wodnokanalizacyjnej w III Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie, do kontaktów: Janina Mrozowska, al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312027, 6312019, fax 042 6364177, e-mail: oa-dyr-1@sir.p.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zp.p.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana okładzin sciennych i podłogowych wraz z wymianą instalacji wodnokanalizacyjnej w III Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: III Dom Studenta Politechniki Łódzkiej w Łodzi przy al. Politechniki 7. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana okładzin ściennych i podłogowych oraz wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z armaturą - jednego pionu sanitarnego (armatura chromowana, ceramika w kolorze białym. Zakres prac obejmuje wymianę okładzin ściennych i podłogowych, malowanie pomieszczeń oraz stolarki drzwiowej, grzejników radiatorowych i rur w tych pomieszczeniach. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (2002/2006)przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzającyhc, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat (2004/2006), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5. Podadzą imię i nazwisko pracownika wykonawcy, który kierować będzie realizacją prac budowlanych składających się na przedmiot zamówienia wraz z jego uprawnieniami budowlanymi (uprawnienia kierownika budowy, aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej). 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu o którym mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Polisę,a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.26.26.50 - Okładziny Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wymiana okładzin ściennych i podłogowych wraz z wymianą instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z armaturą (jeden pion sanitarny) w pięciokondygnacyjnym budynku, zakres ponadto obejmuje malowanie pomieszczeń oraz stolarki drzwiowej, grzejników radiatorowych i rur w tych pomieszczeniach. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 17.07.2006; lub data zakończenia: 04.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, udokumentowane wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat (2002/2006) minimum dwóch robót zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł). 2. Wykonają zamówienie w okresie od dnia 17 lipca 2006 roku do dnia 4 wrzesnia 2006 roku. 3. Udzielą minimum jednorocznej gwarancji na przedmiot zamówienia co do jego jakości. 4. Podadzą imię i nazwisko pracownika wykonawcy, który kierować będzie realizacją prac budowlanych, składających się na przedmiot zamówienia wraz z jego uprawnieniami budowlanymi (uprawnienia kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej). 5. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Przedstawią polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca nie spełnia chocby jednego z warunków wyszczególnionych w pkt V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo Zamówien Publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena wynikająca z kalkulacji 0,9 2. Długość okresu gwarancyjnego 0,1 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zp.p.lodz.pl/. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką (jeśli odbiór SIWZ w siedzibie zamawiającego) lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 25.07.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2006, godzina 11:00, Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie w Łodzi przy al. Politechniki 3a - sala konferencyjna I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.