eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach zarządzanych przez Spółkę z o.o. Administrator w Giżycku . Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół w okresie od 01.10 .2011 roku do 30.09.2012 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Giżycko: Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach zarządzanych przez Spółkę z o.o. Administrator w Giżycku . Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół w okresie od 01.10 .2011 roku do 30.09.2012 roku.
Numer ogłoszenia: 319206 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273654 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Administrator" Sp. z o.o., ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282962, 4282598, faks 087 4282962.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. zarządzająca nieruchomościami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach zarządzanych przez Spółkę z o.o. Administrator w Giżycku . Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół w okresie od 01.10 .2011 roku do 30.09.2012 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia : Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach zarządzanych przez Spółkę z o.o. Administrator w Giżycku. Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół w okresie od 01.10.2011r. do 30.09.2012r. Zakres zamówienia : Utrzymanie czystości i porządku 1.Budynki a. obmiatanie klatek schodowych - 1 raz / dzień i gruntowne sprzątanie po remoncie, b. obmiatanie korytarzy piwnic - nie rzadziej jak 1 raz / miesiąc i w zależności od potrzeb, c. zmywanie schodów na klatkach schodowych (szorowanie schodów drewnianych)- nie rzadziej jak 1 raz w miesiącu oraz każdorazowo w przypadku zabrudzenia wydzielinami ludzkimi i zwierzęcymi, d. obmiatanie strychów -nie rzadziej jak 1 raz / miesiąc i w zależności od potrzeb, e. zmywanie lamperii w klatkach schodowych 2 razy / rok, w terminach do 30 V i 30 XI i w zależności od potrzeb, f. mycie okien i drzwi wejściowych do budynku i piwnic ,w obrębie klatek schodowych - 2 razy / rok w terminach do 30 V i do 30 XI i w zależności od potrzeb, g. sprzątanie pomieszczeń pralni ,suszarni ,przyłączy wodomierzy głównych - nie rzadziej niż 1 raz / miesiąc i w zależności od potrzeb. Uwaga :Zmywanie klatek schodowych oraz mycie lamperii, okien i drzwi należy wykonywać przy zastosowaniu środków chemicznych dopuszczonych do stosowania w gospodarstwach domowych. 2. Podwórka, drogi wewnętrzne, chodniki . -obmiatanie w zależności od potrzeb codziennie. 3. Dojścia do śmietników i w ich obrębie. -obmiatanie w zależności od potrzeb codziennie. 4. Usuwanie wiatrołomów. 5. Utrzymanie i pielęgnacja zieleni. a. koszenie w okresie od 01.05. do 31.10. - w zależności od potrzeb, usuwanie skoszonej trawy w ciągu 24 godzin b.bieżące zbieranie zanieczyszczeń stałych c.odtwarzanie zieleńców po okresie zimowym wg potrzeb, d. usuwanie chwastów z opasek, chodników, dojazdów i zsypów piwnicznych. 6. Przycinanie krzewów oraz pielenie żywopłotów, wycinka odrostów przy pniach drzew. -w zależności od potrzeb. Likwidacja skutków zimy 7. Chodniki a.usuwanie śniegu - chodniki winny być wolne od śniegu od godz. 600 i utrzymane w takim stanie przy dużych opadach w ciągu dnia, łącznie z dniami wolnymi od pracy i w święta b.usuwanie błota pośniegowego - codziennie i w zależności od występujących potrzeb c. wywożenie nadmiaru śniegu - w zależności od potrzeb d. oczyszczanie ze śniegu i lodu schodów do lokali użytkowych /sklepy, biura/ 8. Podwórka, drogi wewnętrzne, obręb śmietników - codziennie łącznie z dniami wolnymi od pracy i świętami : a.usuwanie śniegu - na najczęściej użytkowanych dojściach do śmietników i ich obrębie - odśnieżanie dróg dojazdowych i wewnętrznych - odśnieżanie dojścia i dojazdów do składów i garaży b.likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej - w zależności od potrzeb Uwaga :Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej winna odbywać się poprzez posypywanie piaskiem .Zabrania się stosowania żużlu oraz środków chemicznych. Inne prace porządkowe 9. Budynki a. wymiana spalonych żarówek w klatkach schodowych korytarzach przed wejściem do klatek schodowych oraz korytarzach piwnicznych o mocy nie większej niż 40 W, b. likwidacja skutków niedrożności instalacji kanalizacyjnej polegającej na usuwaniu nieczystości i dezynfekcji korytarzy piwnicznych, bieżące informowanie służb Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach, usterkach w obrębie nieruchomości budynkowych, c. drobne naprawy w budynkach jak: -szklenie okienek piwnicznych, okien na klatce schodowej o powierzchni szkła do 0,2 m2 -drobne naprawy okien na klatkach schodowych, -drobne naprawy drzwi wejściowych i samozamykaczy, d. czyszczenie /studzienek/ okienek piwnicznych znajdujących się na zewnątrz budynku, e. drobne naprawy chodników przy budynkach /wymiana lub uzupełnienie do 6 płytek chodnikowych i 2 mb krawężnika / f. wymiana piasku w piaskownicach dwa razy do roku w terminie do 15V i do 01 VIII. g. doręczanie korespondencji najemcom i właścicielom za pokwitowaniem oraz umieszczanie i usuwanie nieaktualnych ogłoszeń i obwieszczeń w gablotach. h. usuwanie zbędnych przedmiotów z korytarzy piwnicznych, strychów, pralni, suszarni i pomieszczeń wodomierzowych. 10. Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w załącznikach nr 3 i nr 7 do specyfikacji. Ogólna informacja o przedmiocie zamówienia na dzień 01.09.2011r. : Klatki schodowe- 20 204 m2 Chodniki- 20 777 m2 Podwórka- 62 169 m2 Drogi- 21 317 m2 Zieleń- 52 888 m2 Uwaga: Przedmiot zamówienia tj. ogólna powierzchnia nieruchomości jak i teren do sprzątania w okresie trwania umowy może ulec zmianie wskutek zbycia mienia miejskiego, rozbiórki itp. Wówczas zmianie ulegnie zakres zamówienia, a tym samym wynagrodzenie zostanie stosownie pomniejszone wg obowiązującej ceny jednostkowej stawki. W przypadku zwiększenia przedmiotu zamówienia zmianie ulegnie zakres zamówienia, a tym samym wynagrodzenie zostanie stosownie powiększone wg obowiązującej ceny jednostkowej stawki. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w przypadku gdy przedmiot zamówienia tj. ogólna powierzchnia nieruchomości jak i terenu do sprzątania w okresie trwania umowy ulegnie zmniejszeniu wskutek zbycia mienia miejskiego , rozbiórki itp, wówczas wynagrodzenie zostanie stosownie pomniejszone wg obowiązującej ceny jednostkowej stawki. W przypadku zwiększenia przedmiotu zamówienia umowy zmianie ulegnie zakres zamówienia, a tym samym wynagrodzenie zostanie stosownie powiększone wg obowiązującej ceny jednostkowej stawki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Zieleni Tomasz Raczkowski, ul. Białostocka 7/17, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 704247,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 636153,96

  • Oferta z najniższą ceną: 636153,96 / Oferta z najwyższą ceną: 664274,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.