eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego i płynów dezynfekcyjnych przez okres 1 roku, z podziałem na częściczęść I - dostawa drobnego sprzętu medycznego, część II - dostawa płynów dezynfekcyjnych. RAP 132 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-10

Wrocław: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego i płynów dezynfekcyjnych przez okres 1 roku, z podziałem na części: część I - dostawa drobnego sprzętu medycznego, część II - dostawa płynów dezynfekcyjnych. RAP 132 2010
Numer ogłoszenia: 319187 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.up.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego i płynów dezynfekcyjnych przez okres 1 roku, z podziałem na części: część I - dostawa drobnego sprzętu medycznego, część II - dostawa płynów dezynfekcyjnych. RAP 132 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.P Asortyment Jednostka miary Ilość 1 CYTOFIX SZT. 15 5 IGŁA j.uż. 0,5 100 SZT OP. 15 6 IGŁA j.uż. 0,45 100 SZT OP. 15 7 IGŁA j.uż. 0,6X30 100 SZT OP. 265 8 IGŁA j.uż. 0,7X30 100 SZT OP. 255 9 IGŁA j.uż. 0,7x40 100 SZT OP. 230 10 IGŁA j.uż. 0,8X40 100 SZT OP. 435 11 IGŁA j.uż. 0,8X50 100 SZT OP. 90 12 IGŁA j.uż. 0,9X40 100 SZT OP. 505 13 IGŁA j.uż. 1,1X40 100 SZT OP. 105 14 IGŁA j.uż. 1,2x40 100 SZT OP. 255 15 IGŁA LĘDŻWIOWA 0,7X88 SZT. 75 16 IGŁA LĘDŻWIOWA 0,9X90 SZT. 75 17 IGŁA LĘDŻWIOWA 1,1X90 21G SZT. 75 18 IGŁA MOTYLEK 0,6 SZT. 510 19 IGŁA MOTYLEK 0,7 SZT. 510 20 IGŁA MOTYLEK 0,8 SZT. 510 21 IGŁA MOTYLEK 0,9 SZT. 510 22 KRANIK CONNECTA 7 CM PLUS 3K Z PRZEDŁ. SZT. 100 23 KRANIK DISCOFIX C-3 Z PRZEDŁ. B.BRAUN SZT. 50 24 KUWETA PS MAKRO V-4ML A100 OP. 5 26 OSTRZA JEDN. STERYLNE NR 24 SZT. 2 399 27 OSTRZA JEDN.STERYLNE NR 22 SZT. 1 300 28 OSTRZA JEDN.STERYLNE NR 23 SZT. 1 300 29 PROBÓWKA PP Z EDTA, V-1ML A200 CZERWONY KOREK OP. 2 30 PROBÓWKA PP Z GRAN. V-10ML A100 OP. 3 31 PRZEDŁUZACZ DO POMP INF. 150 CM SZT. 120 32 PRZEDŁUZACZ DO POMP INF. 200 CM SZT. 100 33 PRZYRZĄD DO PRZETACZANIA PŁYNÓW INFUZYJNYCH TYP IS SZT. 1 800 34 RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE 6,0 PARA 455 35 RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE 6,5 PARA 555 36 RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE 7,0 PARA 755 37 RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE 7,5 PARA 1 805 38 RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE 8 PARA 1 205 39 RĘKAWICE LATEKSOWE B.DUŻE XL 100 SZT OP. 8 40 RĘKAWICE LATEKSOWE B.MAŁE XS 100 SZT OP. 25 41 RĘKAWICE LATEKSOWE DUŻE 100 SZT OP. 280 42 RĘKAWICE LATEKSOWE DUŻE MIĘTOWE OP. 30 43 RĘKAWICE LATEKSOWE MAŁE 100 SZT OP. 280 44 RĘKAWICE LATEKSOWE MAŁE MIĘTOWE OP. 30 45 RĘKAWICE LATEKSOWE ŚREDNIE 100 SZT OP. 255 46 RĘKAWICE LATEKSOWE ŚREDNIE MIĘTOWE OP. 30 47 RĘKAWICE NIEPUDROWANE DUŻE 100 SZT OP. 20 48 RĘKAWICE NIEPUDROWANE MAŁE 100 SZT OP. 20 49 RĘKAWICE SEKCYJNE NR 10 PARA 100 50 RĘKAWICE SEKCYJNE NR 11 PARA 100 51 RĘKAWICE WINYLOWE DUŻE x 100 SZT OP. 5 52 RĘKAWICE WINYLOWE MAŁE x 100 SZT OP. 5 53 RĘKAWICE WINYLOWE ŚREDNIE x 100 SZT OP. 5 54 RURKI INTUBACYJNE ROZMIAR 2-10 SZT. 300 55 STAZA UCISKOWA SŁUŻĄCA PRZY POBIERANIU KRWI SZT. 10 56 STRZYKAWKA DO POMPY INF. J. UŻ. 10 ML 100 SZT OP. 2 57 STRZYKAWKA D0 POMPY INF. J. UŻ. 20 ML 100 SZT OP. 2 58 STRZYKAWKA DO POMPY INF. J. UŻ. 5 ML 100 SZT OP. 2 59 STRZYKAWKA DO POMPY INF. J. UŻ. 50 ML MARGOMED SZT. 100 60 STRZYKAWKA DO TBC Z IGŁĄ SZT. 1199 61 STRZYKAWKA INSULINOWA 1 ML SZT. 2299 62 STRZYKAWKA J. UŻ. 2 ML 100 SZT OP. 545 63 STRZYKAWKA J. UŻ. 20 ML 50 SZT OP. 587 64 STRZYKAWKA J. UŻ. 5 ML 100 SZT OP. 478 65 STRZYKAWKA J. UŻ. 50ml SZT. 70 66 STRZYKAWKA J. UŻ.10 ML 100 SZT OP. 405 67 STRZYKAWKA MONOVETTE 2ML GAZOMETRIA A100 OP. 1 68 SZCZOTECZKI DO CZYSZCZENIA WIERTEŁ OP. 6 71 WENFLON 0,7 G-24 ŻÓŁTY SZT. 1645 72 WENFLON 0,9 G-22 NIEBIESKI SZT. 1845 73 WENFLON 1,1 G-20 RÓŻOWY SZT. 1845 74 WENFLON 1,3 G-18 ZIELONY SZT. 1785 75 WLEWNIK Z BOCZNYM DOSTĘPEM SZT. 120 2 EQUICATH FASTFLOW B.BRAUN VET CARE 8V0850 SZT. 36 3 EQUICATH FASTFLOW B.BRAUN VET CARE 8V1050 SZT. 36 4 EQUICATH FASTFLOW B.BRAUN VET CARE 8V1250 SZT. 24 25 NABÓJ GAZOWY GS-1Z 300ML SZT. 125 69 URZĄDZENIE DO WLEWÓW DOŻYLNYCH DLA KONI B.BRAUN SZT. 45 70 VENFLON DLA KONI BRAUNULA NR 4, 2, 7x80 MM; 12G SZT. 120 L.P Asortyment Jednostka miary Ilość 1. AERODESIN 200 1l. OP. 6 2. AERODESIN 2000 5L OP. 10 3. ALDEWIR 5l . OP. 7 4. ETAPROBEN 5 L OP. 6 5. ETAPROBEN 0,5 L OP. 12 6. HIGIENA CIDEX 5,0 L SZT. 2 7. INCIDIN LIQUID SPRAY 1L SZT. 2 8. INCIDUR SPRAY 1 L OP. 11 9. SEKUSEPT PULVER 2 KG SZT. 3 10. SKINMAN-SOFT 0,5L SZT. 3 11. SKINMAN-SOFT 5L SZT. 6 12. SKINSEPT-COLOR 350 ML SZT. 2 13. SKINSEPT-COLOR 5L SZT. 6 14. SKINSEPT-MUCOSA 500 ML SZT. 3 15. SKINSEPT-PUR 1L SZT. 3 16. SPITADERM 0,5L SZT. 2 17. MANISOFT 0,5L SZT. 4 18. MANISOFT 6,0 L SZT. 12 19. SILONDA 0,5 L SZT. 6 20. SILONDA LIPIDI 0,5 L SZT. 6 Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Za produkt równoważny (w przypadku produktów leczniczych weterynaryjnych, produktów medycznych i środków dezynfekcyjnych) Zamawiający uznaje taki, który zawiera tę samą substancję czynną, w takim samym natężeniu, co produkt oryginalny. W pozostałych przypadkach za produkt równoważny zamawiający uznaje produkt o parametrach i standardach jakościowych co najmniej takich samych bądź lepszych w stosunku do produktu wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku składania oferty równoważnej, wymagane jest podanie konkretnej nazwy produktu (w stosownej kolumnie arkusza kalkulacyjnego). W sytuacji braku ww. opisu w arkuszu kalkulacyjnych, Zamawiający uzna, że zaproponowano w ofercie produkt oryginalny. Na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który oferuje Zamawiającemu produkt równoważny, musi wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jakości produktu równoważnego, może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub do złożenia odpowiednich dokumentów w języku polskim, w których zawarto informacje o parametrach jakościowych produktów takich samych lub lepszych od produktów oryginalnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.60.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie, natomiast wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim zakresem asortymentu przedmiotowi zamówienia o wartości minimum: 20.000 zł dla części I, 3.000 zł dla części II.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie, natomiast wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie, natomiast wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie, natomiast wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, zestawienie oferowanego asortymentu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: I) zmian terminu wykonania dostaw: a) z przyczyn obiektywnych nie leżących po stronie Zamawiającego; c) z powodu wystąpienia siły wyższej. II) zmian osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych. III) zmian przepisów prawa podatkowego w tym zmiany stawki VAT. IV) warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, pok. 114..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2010 godzina 10:45, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Sekretariat Kanclerza, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, pok. 102..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu medycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zgodnie z zestawieniem oferowanego asortymentu - załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa płynów dezynfekcyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa płynów dezynfekcyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zgodnie z zestawieniem oferowanego asortymentu - załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.