eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWAPAKIET NR 1 - MEBLI BIUROWYCH, PAKIET NR 2 - WERSALEK I SOFY, PAKIET NR 3 - SZAF KARTOTEKOWYCH, PAKIET NR 4 - REGAŁÓW METALOWYCH DO ARCHIWUM WG PAKIETÓW.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Wrocław: DOSTAWA: PAKIET NR 1 - MEBLI BIUROWYCH, PAKIET NR 2 - WERSALEK I SOFY, PAKIET NR 3 - SZAF KARTOTEKOWYCH, PAKIET NR 4 - REGAŁÓW METALOWYCH DO ARCHIWUM WG PAKIETÓW.
Numer ogłoszenia: 319183 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, faks 071 3689584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA: PAKIET NR 1 - MEBLI BIUROWYCH, PAKIET NR 2 - WERSALEK I SOFY, PAKIET NR 3 - SZAF KARTOTEKOWYCH, PAKIET NR 4 - REGAŁÓW METALOWYCH DO ARCHIWUM WG PAKIETÓW..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA: PAKIET NR 1 - MEBLI BIUROWYCH, PAKIET NR 2 - WERSALEK I SOFY, PAKIET NR 3 - SZAF KARTOTEKOWYCH, PAKIET NR 4 - REGAŁÓW METALOWYCH DO ARCHIWUM WG PAKIETÓW..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: łącznie 1.160,00 zł (tysiąc sto sześćdziesiąt zł), Wadium na poszczególne pakiety wynosi.: Pakiet Nr 1: 550,00 zł (pięćset pięćdziesiąt złotych), Pakiet Nr 2: 30,00 zł ( trzydzieści złotych), Pakiet Nr 3: 400,00 zł (czterysta złotych), Pakiet Nr 4: 180,00 zł (sto osiemdziesiąt złotych),

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę, odpowiadającą swym rodzajem i wartością nie mniejszą niż dla Pakietu Nr 1 - jednorazowa dostawa na kwotę netto nie mniejszą niż 40.000,00 zł, dla Pakietu Nr 2 - jednorazowa dostawa na kwotę netto nie mniejszą niż 2.000,00 zł, dla Pakietu Nr 3 - jednorazowa dostawa na kwotę netto nie mniejszą niż 30.000,00 zł, dla Pakietu Nr 4 - jednorazowa dostawa na kwotę netto nie mniejszą niż 13.000,00 zł, dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty dokumentami miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Spełnienie powyższego warunku dotyczy każdego pakietu osobno. Dla każdego pakietu należy złożyć oddzielny wykaz - załącznik nr 6, nr 7, nr 8 i nr 9 do niniejszej SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia -nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 11 do SIWZ. 1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. wykazu wykonanej minimum 1 dostawy, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - załącznik nr 6 do SIWZ dla Pakietu Nr 1, załącznik nr 7 do SIWZ dla Pakietu Nr 2, załącznik nr 8 do SIWZ dla Pakietu Nr 3, załącznik nr 9 do SIWZ dla Pakietu Nr 4 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z zapisem punktu 5.2.1. SIWZ, wykaz(y) należy złożyć w zależności od tego, na który pakiet jest składana oferta. 3. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 3.1. Oświadczenie, ze zaoferowany przedmiot zamówienia posiada Deklarację zgodności producenta zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002 r (Dz. U. Nr 166, poz. 1360 z późn. zm.) - dotyczy wszystkich pakietów - załącznik nr 11 do SIWZ - Formularz Oferty. 3.2. Odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta z czytelnym oznaczeniem odniesień zaoferowanych parametrów potwierdzających, że zostały spełnione wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 - dotyczy Pakietu Nr 2, załączniku Nr 3 - dotyczy Pakietu Nr 3, załączniku nr 4 - dotyczy Pakietu Nr 4. 4. Wykaz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty. 4.1. Arkusz asortymentowo-cenowy dla Pakietu Nr 1 - załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. 4.2. Arkusz asortymentowo-cenowy dla Pakietu Nr 2 - załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ. 4.3. Arkusz asortymentowo-cenowy dla Pakietu Nr 3 - załącznik nr 3a do niniejszej SIWZ. 4.4. Arkusz asortymentowo-cenowy dla Pakietu Nr 4 - załącznik nr 4a do niniejszej SIWZ. 4.5. Formularz oferty - załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. 4.6. Wadium. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 4.7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312, cena 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - DOSTAWA WERSALEK I SOFY,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 2 - DOSTAWA WERSALEK I SOFY,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - DOSTAWA SZAF KARTOTEKOWYCH,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 3 - DOSTAWA SZAF KARTOTEKOWYCH,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.17.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - DOSTAWA REGAŁÓW METALOWYCH DO ARCHIWUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 4 - DOSTAWA REGAŁÓW METALOWYCH DO ARCHIWUM.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.