eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń mieszczących się na V piętrze i od III piętra do parteru w budynku przy ul. Okrzei 13 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-06

Ogłoszenie nr 319166 - 2016 z dnia 2016-10-06 r.

Warszawa: Remont pomieszczeń mieszczących się na V piętrze i od III piętra do parteru w budynku przy ul. Okrzei 13 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 305663


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, krajowy numer identyfikacyjny 1212648200000, ul. ul. Nowolipie  2, 00150   Warszawa, państwo , woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 226 037 642, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń mieszczących się na V piętrze i od III piętra do parteru w budynku przy ul. Okrzei 13 w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP-3680/16/179/IR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń mieszczących się na V piętrze i od III piętra do parteru w budynku przy ul. Okrzei 13 w Warszawie, zwane dalej w głoszeniu "robotami". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dotyczącymi technologii i standardu wykonania robót zawarty został w zakresie rzeczowo-ilościowym oraz opisie robót stanowiącymi załącznik nr 2 do dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do: 1) robót malarskich i okładzinowych ścian pokoi, łazienek, korytarzy (demontażu listew odbojowych na ścianach; zmycia i zeskrobania starych powłok malarskich; przetarcia istniejących tynków; naprawy rys, spękań i uszkodzeń tynku; zabezpieczenia: posadzek, okien, drzwi folią; gruntowania podłoża, dwukrotnego malowanie ścian farbą lateksową, wykonania tapet natryskowych); 2)czyszczenia, naprawy, konserwacji i zabezpieczenia istniejących wykładzin homogenicznych; 3)rozbiórki części istniejących posadzek (zerwanie wykładziny dywanowej oraz listew cokołowych, ręcznego usuwania na bieżąco gruzu i materiałów z rozbiórki) oraz utylizacji materiałów z rozbiórki; 4)wykonania nowych posadzek (oczyszczenia podłoża, gruntowania podłoża i wykonania wylewki samopoziomującej, montaż wykładziny obiektowej z pcv homogenicznego wraz z wywinięciem okładziny na ścianę - cokół; montaż paneli podłogowych wraz z listwami przyściennymi); 5)wymiany listew PCV i silikonowań w łazienkach (uszczelniania spoin silikonem); 6)wymiany kabiny natryskowej i drzwi do kabiny natryskowej; 7)wymiany drzwi wewnętrznych; 8)wymiany grzejnika; 9) robót towarzyszących. 4.Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia powinny: 1) spełniać wymagania i być zgodne: a) z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno budowlanymi, przepisami bhp i p-poż; b)obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz .U. z 2016, poz. 290) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 883), załączniku nr 2 do SIWZ oraz postanowieniami niniejszej SIWZ; c) przepisami wykonawczymi do ww. ustaw; d) zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; 2) obejmować całość robót niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: wykonanie, utrzymanie i likwidację zaplecza budowy; 3) być wykonane z użyciem nowych materiałów spełniających wymogi funkcjonalne i techniczne określone w załącznikach nr 2 do SIWZ oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 883); 4) być realizowane w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym Harmonogram rzeczowy wykonania robót, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 Rozdz. XVI dokumentacji przetargowej, zwanym dalej Harmonogramem sporządzonym na podstawie wzoru nr 7 do dokumentacji, o której mowa powyżej 5) być wykonywane z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej. W przypadku, gdy w wyniku niewłaściwego prowadzenia robót przez Wykonawcę/Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45442100-8
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45432100-5, 45432111-5, 45410000-4, 45431000-7, 45421000-4, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT165890.21
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Remontowo-Budowlanych Zofia Woś ,  ,  ul. Krasnowolska 29 D lok. 6 ,  02-849,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 204 044,96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 204 044,96
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 237 903,03
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.