eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Zakup i dostawa urządzeń pomiarowych w ramach projektu pn. Stworzenie Laboratorium Geodezyjnego w Śląskim Parku Przemysłowo-Technologicznym w Rudzie Śląskiej tj.Zadanie nr 1 Zakup i dostawa skanera laserowego 3D; Zadanie nr 2 Zakup i dostawa urządzenia pomiarowego funkcjonującego w oparciu o technologię GNSS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-07

Ruda Śląska: Zakup i dostawa urządzeń pomiarowych w ramach projektu pn. Stworzenie Laboratorium Geodezyjnego w Śląskim Parku Przemysłowo-Technologicznym w Rudzie Śląskiej tj.: Zadanie nr 1 Zakup i dostawa skanera laserowego 3D; Zadanie nr 2 Zakup i dostawa urządzenia pomiarowego funkcjonującego w oparciu o technologię GNSS
Numer ogłoszenia: 319138 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o.o. , ul. Szyb Walenty 26, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 78 95 100, faks 032 78 95 114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z udziałem jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń pomiarowych w ramach projektu pn. Stworzenie Laboratorium Geodezyjnego w Śląskim Parku Przemysłowo-Technologicznym w Rudzie Śląskiej tj.: Zadanie nr 1 Zakup i dostawa skanera laserowego 3D; Zadanie nr 2 Zakup i dostawa urządzenia pomiarowego funkcjonującego w oparciu o technologię GNSS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń pomiarowych w ramach projektu pn. Stworzenie laboratorium geodezyjnego w Śląskim Parku Przemysłowo-Technologicznym w Rudzie Śląskiej tj.: Zadanie nr 1 Zakup i dostawa skanera laserowego 3D, Zadanie nr 2 Zakup i dostawa urządzenia pomiarowego funkcjonującego w oparciu o technologię GNSS, które stanowić będą wyposażenie terenowego laboratorium geodezyjnego stworzonego na potrzeby Śląskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ulicy Szyb Walenty 26. Zadanie nr 1 obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego oraz oryginalnie zapakowanego: urządzenia tj. skanera laserowego 3D, oprogramowania dedykowanego do obsługi urządzenia tj. oprogramowania producenta oraz oprogramowania dodatkowego, dodatkowych akcesoriów. Zadanie nr 2 obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego oraz oryginalnie zapakowanego: urządzenia pomiarowego funkcjonującego w oparciu o technologię GNSS tj. odbiornik GNSS RTK, kontroler - odbiornika GNSS RTK oraz dodatkowe akcesoria. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.52.00.00-6, 38.41.00.00-2, 38.42.40.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa w pkt od 2.1 do 2.4 rozdziału XII SIWZ, zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt 3.1 rozdziału XII SIWZ tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa w pkt od 2.1 do 2.4 rozdziału XII SIWZ, zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt 3.1 rozdziału XII SIWZ tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa w pkt od 2.1 do 2.4 rozdziału XII SIWZ, zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt 3.1 rozdziału XII SIWZ tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa w pkt od 2.1 do 2.4 rozdziału XII SIWZ, zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt 3.1 rozdziału XII SIWZ tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa w pkt od 2.1 do 2.4 rozdziału XII SIWZ, zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt 3.1 rozdziału XII SIWZ tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 1.1 a oraz/lub nr 1.1 b do SIWZ, tj. Parametry techniczne oraz cechy, jakie winny posiadać oferowane urządzenia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W zakresie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2.1 do 2.4 rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 a oraz/lub 1 b do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 a (Zadanie nr 1) oraz 6 b (Zadanie nr 2) do SIWZ tj.: 1) zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) Zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu prac, który Wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postępowania; 3) zmiana wysokości wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy w sytuacji wejścia w życie przepisów zmieniających wysokość podatku VAT; 4) zmiana terminu płatności w związku z opóźnieniem w wypłacie dotacji niezależnym od Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odpłatnie w Śląskim Parku Przemysłowo-Technologicznym sp. z o.o., ul. Szyb Walenty 26, 41-700 Ruda Śląska, pokój 206 A - na wniosek Wykonawcy. Koszt SIWZ 9 zł plus koszt ewentualnej przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Śląski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o.o., ul. Szyb Walenty 26, 41-700 Ruda Śląska, pokój 206 A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet I Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość Działanie 1.3 Transfer technologii i innowacji. 2. Termin wykonania zamówienia podany w sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA jest następujący: 21 dni od dnia zawarcia umowy. 3. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa urządzeń pomiarowych w ramach projektu pn. Stworzenie laboratorium geodezyjnego w Śląskim Parku Przemysłowo-Technologicznym w Rudzie Śląskiej tj.: Zadanie nr 1 Zakup i dostawa skanera laserowego 3D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego oraz oryginalnie zapakowanego: urządzenia tj. skanera laserowego 3D, oprogramowania dedykowanego do obsługi urządzenia tj. oprogramowania producenta oraz oprogramowania dodatkowego, dodatkowych akcesoriów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.52.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa urządzeń pomiarowych w ramach projektu pn. Stworzenie laboratorium geodezyjnego w Śląskim Parku Przemysłowo-Technologicznym w Rudzie Śląskiej tj.: Zadanie nr 2 Zakup i dostawa urządzenia pomiarowego funkcjonującego w oparciu o technologię GNSS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego oraz oryginalnie zapakowanego: urządzenia pomiarowego funkcjonującego w oparciu o technologię GNSS tj. odbiornik GNSS RTK, kontroler - odbiornika GNSS RTK oraz dodatkowe akcesoria.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.42.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.