eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Świadczenie usług usuwania pojazdów z terenu powiatu grajewskiego oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym, w roku 2016.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Grajewo: Świadczenie usług usuwania pojazdów z terenu powiatu grajewskiego oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym, w roku 2016.
Numer ogłoszenia: 319124 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Grajewie , ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 273 84 63, faks 86 273 84 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starostwograjewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług usuwania pojazdów z terenu powiatu grajewskiego oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym, w roku 2016..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg i ulic znajdujących się na terenie powiatu grajewskiego i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym - zgodnie z art.130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zmianami). Zakładana ilość usuwanych oraz przechowywanych pojazdów, a także czas ich przechowywania służą jedynie do celów porównania ofert. Zakres zamówienia nie jest zależny od woli zamawiającego lecz od podmiotów uprawnionych do wydawania dyspozycji usunięcia pojazdu i od woli właściciela pojazdu do odebrania go z parkingu. 1. Świadczenie usług obejmuje w szczególności: 1) przyjęcie zlecenia na przysłanie pojazdu holującego wydanego przez funkcjonariusza Policji lub pracownika uprawnionego podmiotu, 2) dojazd do wskazanego miejsca w czasie nie dłuższym niż 50 minut od chwili wydania dyspozycji, 3) protokolarne przejęcie pojazdu od funkcjonariusza Policji lub pracownika uprawnionego podmiotu, załadunek, dojazd najkrótszą drogą na parking wskazany przez Zamawiającego, 4) należyte zabezpieczenie pojazdu przed jego uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu, 5) wyładunek pojazdu, części pojazdu w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika parkingu, 6) protokolarne przekazanie pojazdu upoważnionemu pracownikowi parkingu. 2. Przedmiotowe usługi realizowane będą w miarę potrzeb na podstawie zleceń w formie dyspozycji usunięcia pojazdu przekazywanych Wykonawcy drogą telefoniczną potwierdzonych w formie pisemnej przez funkcjonariusza Policji lub pracownika uprawnionego podmiotu. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług przez 24 godziny na dobę, każdego dnia obowiązywania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie od dnia podpisania umowy i przez cały okres jej obowiązywania posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN a w przypadku jej braku posiadać inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za powierzony pojazd od chwili protokolarnego przyjęcia pojazdu od funkcjonariusza Policji lub pracownika uprawnionego podmiotu do momentu przekazania pojazdu upoważnionemu pracownikowi parkingu. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie holowanego pojazdu, zaś w przypadku zaistnienia szkody w powierzonym mieniu, wykonawca na swój koszt lub w ramach polisy ubezpieczeniowej, odtworzy uszkodzoną własność lub wypłaci stosowne odszkodowanie. 8. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia na holowanie obejmuje: 1) Przyjęcie zlecenia od funkcjonariusza Policji lub pracownika uprawnionego podmiotu. 2) Dojazd holownika w określonym czasie do wskazanego przez jednostkę zlecającą miejsca postoju pojazdu. 3) Załadunek pojazdu na pojazd holujący, bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy, utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu lub zabudowy oraz spoza drogi. Dotyczy również prac związanych z zebraniem wszystkich elementów wskazanych przez funkcjonariuszy, które oddzieliły się od pojazdu w trakcie zdarzenia i umieszczenie ich na lawecie oraz uporządkowanie po zdarzeniu miejsca zdarzenia za wyjątkiem neutralizacji substancji chemicznych i łatwopalnych np. oleju, paliwa. 4) Holowanie (przewóz) pojazdu na parking wskazany w umowie. 5) Rozładunek pojazdu na parkingu wskazanym w umowie wraz z jego protokolarnym przyjęciem przez upoważnionego pracownika parkingu. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Całodobowej gotowości do przyjęcia i wykonania zlecenia - również w niedziele i święta. 2) Stawienia się w gotowości do usunięcia i przemieszczenia pojazdu (pojazdów) w każdym miejscu na terenie powiatu grajewskiego, przy czym czas reakcji, liczony od momentu powiadomienia przez funkcjonariusza Policji lub pracownika uprawnionego podmiotu o konieczności holowania wskazanego pojazdu na teren parkingu do chwili przyjazdu pojazdu holującego na miejsce wezwania, nie może być dłuższy niż 50 minut. 3) Odstąpienia od usunięcia pojazdu na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu w przypadku ustania przyczyn jego usunięcia. 4) Zapewnienia środków transportowych, urządzeń oraz sprzętu pomocniczego przeznaczonych do usuwania i przemieszczenia pojazdów odpowiadających warunkom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015r.,poz.305 z pózn. zm.). 4) W przypadku nie posiadania własnego sprzętu powierzenia wykonania usługi holowania podwykonawcy, 5) Zapewnienia całodobowej łączności przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi. 6) Zabezpieczenia pojazdu i ładunku, w przypadku gdy taki znajduje się na pojeździe holowanym przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu na parking wskazany w umowie. 7) Świadczenia usługi objętej umową zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym i Rozporządzeniami wydanymi na podstawie tej ustawy. 8) Zachowania stawek kwotowych brutto za usunięcie pojazdu wymienionych w umowie w okresie trwania umowy. 9)Podana w ofercie wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w sytuacji, gdy ustały przyczyny jego usunięcia, jeśli wydanie dyspozycji usunięcia pojazdu spowodowało powstanie takich kosztów w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust. 2a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z poź. zmianami). Wysokość tych kosztów nie może przekraczać 50% stawki kwotowej za usunięcie pojazdu. 10)Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transport pojazdów przechowywanych na parkingu wykonawcy świadczącego usługę usuwania pojazdów na podstawie dotychczasowej umowy z Zamawiającym na własny parking oferenta. SZACUNKOWA ILOŚĆ POJAZDÓW PRZEZNACZONYCH DO USUWANIA I PRZECHOWYWANIA NA PARKINGU W ROKU 2016: rower lub motorower- 15 szt., motocykl - 10 szt.,pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej (dalej dmc) do 3,5 t- 100 szt.,pojazd o dmc powyżej 3,5 t do 7,5- 5 szt.,pojazd o dmc powyżej 7,5 t do 16 t - 5 szt.,pojazd o dmc powyżej 16 t- 20 szt.,pojazd przewożący materiały niebezpieczne- 5 szt.,Transport pojazdów z parkingu dotychczasowego wykonawcy usług usuwania pojazdów na własny parking - 5 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje sprzętem: - sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t- co najmniej - 1 szt., - sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t - co najmniej 1 szt., - sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t - co najmniej 1 szt., - sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t - co najmniej 1 szt. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: wykaz narzędzi,wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - usuwanie pojazdów, wg wzoru na zał. nr 6 do SIWZ. b) wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje parkingiem: - o łącznej liczbie miejsc dla pojazdów o dmc do 3,5t- co najmniej 20 miejsc oraz dla pojazdów o dmc powyżej 3,5t- co najmniej 5 miejsc, - o podłożu utwardzonym ( m.in. beton, kostka , asfalt, żwir), - ogrodzony ( siatka, parkan), - oświetlony, - posiadającym swobodny dostęp do pojazdów (wewnętrzne i zewnętrzne oznakowanie parkingu zapewniać będzie możliwość skutecznej lokalizacji parkingu), - strzeżonym całodobowo ( monitoring elektryczny lub ochrona fizyczna), - z ubezpieczeniem zabezpieczającym zachowanie wartości pojazdów na okres usunięcia i przechowywania pojazdów, - zapewniającym warunki bezpiecznego utrzymania pojazdów, w szczególności pojazdów z uszkodzeniami powypadkowymi. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - dysponowanie parkingiem, wg wzoru na zał. nr 7 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Lokalizacja parkingu - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.starostwograjewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grajewie ul. Strażacka 6B 19-200 Grajewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grajewie ul. Strażacka 6B 19-200 Grajewo Pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.