eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą mineralno asfaltową z recyklera na terenie Gminy Brwinów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-07

Brwinów: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą mineralno asfaltową z recyklera na terenie Gminy Brwinów
Numer ogłoszenia: 319096 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250676 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą mineralno asfaltową z recyklera na terenie Gminy Brwinów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót: 1)remont cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową z recyklera na powierzchni 10 000 m2, w ramach których należy wykonać: a)obcięcie krawędzi ubytku piłą tarczową z nadaniem regularnego kształtu, b)usunięcie urobku, c)oczyszczenie uszkodzonych miejsc, d)skropienie podbudowy i ścian ubytku emulsją asfaltową, e)rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej w warstwie uzależnionej od uszkodzenia, f)zagęszczenie masy, g)uszczelnienie połączeń starego i nowego asfaltobetonu, h)skropienie emulsją asfaltową i zasypanie piaskiem, i)wyrównanie ułożonej mieszanki do poziomu istniejącej nawierzchni, 2) regulacja pionowa zaniżonych elementów urządzeń podziemnych, takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, kratki ściekowe, zasuwy i hydranty wodociągowe itp. do poziomu nawierzchni, polegającą na: a)zdjęciu kratki ściekowej lub innego przykrycia, b)rozebraniu górnej uszkodzonej części studzienki, c)odkuciu uszkodzonych nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia, d)usunięciu gruzu i pozostałości po wykonanych pracach, e)osadzeniu kratki ściekowej lub innego przykrycia, która została ujęta w cenie jednostkowej 1 m2 remontowanych nawierzchni; 3) wykonanie warstwy odtworzenia nawierzchni - grubość warstwy odtworzenia nawierzchni uzależniona będzie od głębokości wykruszenia, rodzaju podbudowy i grubości warstwy istniejącej nawierzchni, co zostało ujęte w cenie jednostkowej 1 m2 remontu nawierzchni (przyjęta średnia grubość warstwy ubytku do remontu wynosi 5 cm). 2. Szczegółowy zakres, kolejność remontów cząstkowych i termin przekazania terenu robót dla zlecanego zakresu remontu oraz termin zakończenia prac Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy każdorazowo w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru lub faksem (nr faksu:). Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 1 do umowy. 2.1. Zlecenia w formie pisemnej lub wydruk faksu będą integralnymi częściami umowy i załącznikami do dziennika robót remontowych, oraz będą podstawą do rozliczenia Wykonawcy za ilość wykonanych remontów. 3. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć realizację każdego zlecenia w dacie przekazania terenu robót określonej w danym zleceniu. 4. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wykonawca zabezpieczy miejsce robót zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym. 6. Wykonawca udziela minimalnego okresu rękojmi za wady - 12 miesięcy licząc od daty końcowego odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROG-REM Sp. z o.o., ul. Mory 8, 01-330 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 402926,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 430500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49,49 / Oferta z najwyższą ceną: 922500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.