eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Założenie Bazy Danych Obiektów Topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 -1:5000 wraz z harmonizacją wyniku pracy z pozostałymi danymi zawartymi w powiatowej, geodezyjnej bazie danych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-06

Ogłoszenie nr 319084 - 2016 z dnia 2016-10-06 r.

Przeworsk: Założenie Bazy Danych Obiektów Topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 -1:5000 wraz z harmonizacją wyniku pracy z pozostałymi danymi zawartymi w powiatowej, geodezyjnej bazie danych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 306789


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przeworski, krajowy numer identyfikacyjny 65090025200000, ul. ul. Jagiellońska  10, 37200   Przeworsk, państwo , woj. podkarpackie, tel. 16 648 70 09, faks 16 648 94 84, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatprzeworsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Założenie Bazy Danych Obiektów Topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 -1:5000 wraz z harmonizacją wyniku pracy z pozostałymi danymi zawartymi w powiatowej, geodezyjnej bazie danych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest założenie Bazy Danych Obiektów Topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 -1:5000 wraz z harmonizacją wyniku pracy z pozostałymi danymi zawartymi w powiatowej, geodezyjnej bazie danych, dla obrębów: m. Przeworsk, m. Kańczuga, m. Sieniawa, Gmina Sieniawa, Gmina Jawornik Polski, Gmina Adamówka, Gmina Tryńcza. 2.Zakres prac obejmuje: 1)Utworzenie baz danych obiektów topograficznych (BDOT500) o szczegółowości zapewniającej tworzenie, standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 na podstawie wszelkich możliwych do pozyskania dokumentów źródłowych zgromadzonych w PODGiK. 2)Dostosowanie utworzonych baz danych BDOT500 oraz istniejących baz w zakresie redakcji mapy tak, by możliwe było generowanie jednolitych i pełnych raportów graficznych ze zintegrowanej bazy danych systemu Ewid2007 dla skali 1: 500 do 1: 5000. 3)Wprowadzenie działań harmonizujących, mających na celu doprowadzenie do interoperacyjności i spójności tworzonych i modyfikowanych danych w systemie Ewid2007 (w zakresie mapy zasadniczej i mapy ewidencyjnej). 4)Doprowadzenie do wzajemnej spójności tworzonych i istniejących zbiorów danych oraz ich przystosowanie do wspólnego i łącznego wykorzystywania, (w zakresie mapy zasadniczej i mapy ewidencyjnej). 5)Implementacja utworzonych i zmodyfikowanych danych oraz działań harmonizujących w bazie danych systemu Ewid2007 poprzez zasilenie bazy danych systemu oraz utworzenie potrzebnych relacji i mechanizmów pozwalających na prowadzenie ww. baz w systemie Ewid2007 3.Zakres prac będący przedmiotem zamówienia dzieli się na dwa etapy będące przedmiotem odrębnych odbiorów i fakturowań, przy czym zakres prac dla danego etapu określa się następująco: 1)W I etapie należy opracować bazę danych obiektów topograficznych (BDOT500) o szczegółowości zapewniającej tworzenie, standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 -1:5000 na podstawie wszelkich możliwych do pozyskania dokumentów źródłowych zgromadzonych w PODGiK i wygenerować pliki gml w celu zasilenia Bazy Danych w programie Ewid. 2)W II etapie należy bieżąco aktualizować opracowaną bazę w I etapie pracy oraz na końcu terminu aktualizacji zaczytać pełne dane z dwóch etapów do Powiatowej Bazy Danych. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki techniczne stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ . 5.Zamawiający zastrzega, iż minimalny termin gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 3 lata.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71354000-4
Dodatkowe kody CPV: 72312000-5, 72316000-3, 72310000-1, 72314000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT257500
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Geokart - International Spółka z o.o. ,  geokart@geokart.com.pl ,  ul. Wita Stwosza 44,  35-113,  Rzeszów ,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200490
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143910
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 719121,96
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.