eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogów › Dostawa oleju opałowego lekkiego typu Ekoterm lub oleju opałowego o równoważnych parametrach, dostawa oleju napędowego, benzyny oraz produktów naftowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Rogów: Dostawa oleju opałowego lekkiego typu Ekoterm lub oleju opałowego o równoważnych parametrach, dostawa oleju napędowego, benzyny oraz produktów naftowych.
Numer ogłoszenia: 319041 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Leśny Zakład Doświadczalny , ul. Akademicka 20, 95-063 Rogów, woj. łódzkie, tel. 0-46 874-90-31, faks 0-46 874-90-08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna państwowej szkoły wyższej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego typu Ekoterm lub oleju opałowego o równoważnych parametrach, dostawa oleju napędowego, benzyny oraz produktów naftowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. CPV 09 135 100-5 Dostawa oleju opałowego typu Ekoterm Plus lub oleju o równoważnych parametrach w ilości 180 000 l do dwóch kotłowni przy Leśnym Zakładzie Doświadczalnym w Rogowie. Jednorazowa dostawa 10 000 litrów w ciągu 24 godzin po telefonicznym zgłoszeniu zamówienia. Zadanie nr 2. CPV 09 134 100-8 Dostawa oleju napędowego - Ekodiesel w ilości 28.000 litrów do zakładowej stacji paliw ( dostawy sukcesywne po telefonicznym zgłoszeniu zamówienia) Zadanie nr 3. CPV 09132 100-4 Dostawa benzyny bezołowiowej - Eurosuper 95 w ilości 3.000 litrów do zakładowej stacji paliw ( dostawa jednorazowa w miesiącu kwietniu 2008 roku). Zadanie nr 4. CPV 09 211 100-2 Dostawa produktów naftowych - . Krótki opis części zamówienia: 4.a olej turdus 45 szt. / 5 l.. 4.b olej agrol 30 szt. / 5 l. 4.c olej hipol 18 szt. / 5 l. 4.d płyn hamulcowy R 3 20 szt. /0,5l. 4.e płyn do spryskiwaczy 30 szt. / 5 l. (zimowy) 4.f płyn petrygo 25 szt. / 5 l. 4.g płyn pertygo 4 szt. /20 l. 4.h płyn castrol 6 szt. / 4 l. 4.i olej hydrauliczny HL 2 beczki / 200 l. 4.j smar STP 10 szt. / 1 kg 4.k smar ŁT 43 3 szt. / 10 kg 4.l olej lotos mineralny 15 szt. /5 l..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.00.00.0 - Paliwa 91.35.10.0 - Olej opałowy 91.34.10.0 - Olej napędowy 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 92.11.10.0 - Oleje silnikowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 7.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania. 7.2.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 7.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem(na okres trwania niniejszego zamówienia) c. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień e. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia, potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: X wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie X zatwierdzony wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasy.com.pl/lzd.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.lasy.com.pl/lzd lub w siedzibie zamawiającego 95-063 Rogów,ul. Akademicka 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: 95-063 Rogów, ul. Akademicka 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.