eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › dostawa 1 szt. fabrycznie nowego wyprodukowanego w br. średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z funkcją ratownictwa drogowego (samochodu ratownictwa chemiczno-ekologicznego do likwidacji skutków nadzwyczajnych zagrożeń środowiska)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 31900

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Polkowice: dostawa 1 szt. fabrycznie nowego wyprodukowanego w br. średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z funkcją ratownictwa drogowego (samochodu ratownictwa chemiczno-ekologicznego do likwidacji skutków nadzwyczajnych zagrożeń środowiska) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, do kontaktów: Piotr Woźniakiewicz, ul. Górna 3, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. +48 76 7249900, fax +48 7249900, e-mail: kppolkowice@kwpsp.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach, Sylwester Jatczak, Piotr Woźniakiewicz, ul. Górna 3, 59-100 Polkowice, tel. 76 7249902, 76 7249905, fax 76 7249900, e-mail: kppolkowice@kwpsp.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Sekretariat Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach, Sylwester Jatczak, Piotr Woźniakiewicz, ul. Górna 3, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 7249902, 76 7249905, fax 76 7249900, e-mail: kppolkowice@kwpsp.wroc.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Sekretariat Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach, Sylwester Jatczak, Piotr Woźniakiewicz, ul. Górna 3, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 7249902, 76 7249905, fax 76 72499000, e-mail: kppolkowice@kwpsp.wroc.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 1 szt. fabrycznie nowego wyprodukowanego w br. średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z funkcją ratownictwa drogowego (samochodu ratownictwa chemiczno-ekologicznego do likwidacji skutków nadzwyczajnych zagrożeń środowiska). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z funkcją ratownictwa drogowego (samochodu ratownictwa chemiczno-ekologicznego do likwidacji skutów nadzwyczajnych zagrożeń środowiska). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego wyprodukowanego w br. średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z funkcją ratownictwa drogowego (samochodu ratownictwa chemiczno-ekologicznego do likwidacji skutów nadzwyczajnych zagrożeń środowiska). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Suma wadium wynosi 4 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Stawka podatku VAT na zamawiany samochód wynosi 7%. Ustalona cena zostanie zapłacona wykonawcy na jego konto bankowe w terminie 15 dni od daty wpłynięcia faktury. Podstawą do wystawienia faktury za pojazd będący przedmiotem zamówienia jest dla wykonawcy protokół odbioru faktycznego przedmiotu umowy podpisany przez przedstawicieli stron. Faktura będzie wystawiona w terminie 7 dni od daty odbioru. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie ze SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie ze SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie ze SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie ze SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% parametry techniczno-użytkowe - 15% warunki gwarancji, serwisu i rekojmi - 15% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PT-2370/01/1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.08.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: godzina 12:00; 52 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 11.08.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, pok. nr 7, piętro II.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.