eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Druk wydawnictw książkowych i materiałów promujących Państwową Wyższą Szkołę Zawodową we Włocławku na 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-18

Włocławek: Druk wydawnictw książkowych i materiałów promujących Państwową Wyższą Szkołę Zawodową we Włocławku na 2009 r.
Numer ogłoszenia: 31900 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku , ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2316080, faks 054 2314352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk wydawnictw książkowych i materiałów promujących Państwową Wyższą Szkołę Zawodową we Włocławku na 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk wydawnictw i materiałów promujących Państwową Wyższą Szkołę Zawodową we Włocławku na 2009 r I.I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Niniejszą część zamówienia stanowi skład dostarczonego przez Zamawiającego na nośniku elektronicznym materiału i druk następujących wydawnictw: 1. Zeszyty Naukowe Rozprawy Humanistyczne Tom X ilość stron: 240; nakład: 150 szt. 2. Zeszyty Naukowe Rozprawy Humanistyczne Tom XI ilość stron: 600; nakład: 150 szt. 3. Zeszyty Naukowe Rozprawy Humanistyczne Tom XII ilość stron:240; nakład:150 szt. 4. Zeszyty Naukowe Zbliżenia Cywilizacyjne ilość stron:240; nakład:150 szt. 5. Zeszyty Naukowe Ekonomia i Zarządzanie ilość stron: 160; nakład:150 szt. 6. Skrypt ilość stron: 280; nakład:100 szt. 7. Inna publikacja ilość stron: 100; nakład:100 szt. 8. Inna publikacja ilość stron: 100; nakład:100 szt. 9. Inna publikacja ilość stron: 120; nakład:100 szt. Projekt okładki wliczony w cenę. Dane techniczne: 1. Format książki po obcięciu: 242x161 mm; 2. Papier:okładka:karton jednostronnie kredowany z białym spodem 240g-m2; 3. Środek: offset 80 g-m2; 4. Druk: okładka 2+0; środek 1+1; 5. Oprawa: miękka, klejona; 6. Wykończenie: folia błysk jednostronnie; 7. Zdjęcia pełen kolor, papier kreda 80 g-m2 - ok. 20 sztuk łącznie; 8. Wersja językowa - polska, pojedyncze artykuły i pozycje w języku niemieckim i angielskim; 9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wersję wydawnictwa na nośniku elektronicznym Termin wykonania: Od podpisania umowy do 31 grudnia 2009 r. cyklicznie, po uprzednim, wyprzedzającym uzgodnieniu z Zamawiającym. Realizacja partii wydawnictw nastąpi w terminie 30 dni od dnia zatwierdzenia ostatecznej korekty przez Zamawiającego. Dostarczenie i rozładunek: Po opracowaniu i druku zadaniem Wykonawcy będzie dostarczenie zamówionej partii wydawnictw wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego we Włocławku przy ul. 3 Maja 17, pok. 28 II.II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Niniejszą część zamówienia stanowi skład dostarczonego przez Zamawiającego na nośniku elektronicznym materiału wraz z projektami graficznymi i druk następujących materiałów reklamowych: 1. Teczka A4 z grzbietem 5mm - z logo PWSZ Nakład: 1000 szt. Papier: kreda 250g-m2 błysk Druk: (4+0) CMYK Wykończenie: wycięcie na wizytówki Uszlachetnienia: folia błysk (1+0) Termin realizacji: do 31 sierpnia 2009 2. Teczka A4 bez grzbietu - z logo PWSZ Nakład: 1000 szt. Papier: kreda 250g-m2 błysk Druk: (4+0) CMYK Wykończenie: wycięcie na wizytówki Uszlachetnienia: folia błysk (1+0) Termin realizacji: do 31 sierpnia 2009 3. Okładki dyplomowe dla maturzystów A4 Nakład: 2000 szt. Papier: kreda 250g-m2 błysk Druk: (4+0) CMYK Uszlachetnienia: folia błysk (1+0) Termin realizacji: do 31 marca 2009 4. Zaproszenie DL - z logo PWSZ Nakład:1000 szt. Format 210 x 99mm (DL) Papier: kreda 250g-m2 matowa Druk: (4+0) CMYK Uszlachetnienia: folia matowa (1+0) Wykończenie: bigowane po dłuższym boku Termin realizacji do 31 sierpnia 2009 5. Listownik Rektora Nakład: 3000 szt. Format A4 Papier: IVOLINE 110 g-m2 Druk: (2+0) CMYK Termin realizacji: do 31 marca 2009 6. Listownik Kanclerza Nakład: 3000 szt. Format A4 Papier: offset 80 g-m2 Druk: (2+0) CMYK Termin realizacji: do 31 marca 2009 7. Zakładki do książek z logo PWSZ Nakład: 5000 szt. Format 222 x 78 mm (DL) Papier: kreda 300 g-m2 matowa Druk: (4+4) CMYK Uszlachetnienia: folia matowa (1+1) Termin realizacji: do 30 kwietnia 2009 8. Karty świąteczne z kopertami Nakład: 200 szt. Format A6 koperta Termin realizacji: do 30 listopada 2009 9. Kalendarz trójdzielny - z logo PWSZ Nakład: 500 szt. Główka 380 x 260mm, kaszerowana na tekturze, Druk (4+0) CMYK + lakier UV Plecki (ogon) 380x590mm, Druk (4+0) CMYK 3 kalendaria (3 wzory do akceptacji) Koperta biała Termin realizacji: do 30 listopada 2009 10. Ulotki rekrutacyjne 22000 szt. Format: Ulotka A4, składana do formatu 210 x 99 mm (1/3 A4 po złożeniu), Druk (4+4) CMYK Papier: kreda 150g-m2 Wykończenie: falcowanie Nakład: Ulotki specjalnościowe: 12 wzorów x 1500 szt. = 18000 szt. Ulotka ogólna: 1 wzór x 4000 szt. = 4000 szt. Termin realizacji: do 31 sierpnia 2009 11. Ulotki dot. studiów podyplomowych Nakład: 1000 szt. Format: Ulotka A4, składana do formatu 210 x 99 mm (1/3 A4 po złożeniu), Druk (4+4) CMYK Papier: kreda 150g/m2 Wykończenie: falcowanie Termin realizacji: do 31 maja 2009 12. Plakat rekrutacyjny Nakład: 500 szt. Format: A2 Druk (4+0) CMYK Papier: kreda 200g/m2 Uszlachetnianie: folia błysk 1 + 0 Termin realizacji: do 31 sierpnia 2009 13. Wkładka do Wiadomości Uczelnianych Nakład: 1500 szt. Format: A3 po złożeniu ? A3 Druk (4+4) CMYK Papier: kreda błysk 200g-m2 Wykończenie: falcowanie Termin realizacji: do 31 marca 2009 14. Gazetka (Wiadomości Uczelniane) - z logo PWSZ Nakład: 2000 szt. (1500 szt. - I nr; 500 szt. II nr) Format: A4 Objętość: 28 str. + okładka = 32 str. Okładka kreda 200 g-m2 Druk: (4+4) CMYK Środek: offset 100g-m2 Druk (4+4) CMYK Wykończenie: szycie zeszytowe Nakład 1 numeru: 1500 szt. Nakład 2 numeru: 500 szt. Termin realizacji: do 31 marca 2009 do 30 września 2009 Dostarczenie i rozładunek: Po opracowaniu i druku zadaniem Wykonawcy będzie dostarczenie zamówionej partii materiałów promujących PWSZ we Włocławku wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego we Włocławku przy ul. 3 Maja 17, pok. 28.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.12.00.00 - Wydawnictwa 79.55.30.00 - Komputerowe usługi wydawnicze 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem, b)przedstawi aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, c)przedstawi aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, d)przedstawi aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał minimum pięć zadań zrealizowania usług drukowania; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 300.000,00 zł; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w punkcie 1, podpunkt 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców przedkłada wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Formularz oferty (załącznik Nr 2 do SIWZ). 2.Zaakceptowany projekt umowy (załącznik Nr 3 do SIWZ). 3.Oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 4.Oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. 5.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług drukowania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; wg wzoru, który stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu złożenia oferty. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z dowodem opłacenia wymaganej składki..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17, pok. 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, Kancelaria Uczelni - I piętro, pok. 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.