eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Zakup samochodu - 9 osobowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Janów Lubelski: Zakup samochodu - 9 osobowego
Numer ogłoszenia: 319001 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Janowski Ośrodek Kultury , ul. Jana Pawła II 3, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8724 677, faks 015 8724 677.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowlubelski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu - 9 osobowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup samochodu osobowego - 9 osobowego dla Janowskiego Ośrodka Kultury w Janowie Lubelskim, o następujących parametrach: - Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem umieszczony z przodu pojazdu - Pojemność silnika 2000 - 2500 cm3 - Moc silnika min. 80 kW ( 110 KM) - Rodzaj paliwa: ON - Średnie zużycie paliwa do 10 litrów /100km ( wg wskazań producenta ) - Rok produkcji: nie starszy niż 2008 r. - Skrzynia biegów min. 6-biegów manualna w tym wsteczny - Wspomaganie układu kierowniczego - Hamulce tarczowe przód i tył - System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ABS lub równoważny - System stabilizacji toru jazdy ESP lub równoważny - System kontroli trakcji ASR lub równoważny - System rozdziału siły hamowania EBD lub równoważny - System ułatwiający ruszanie na wzniesieniach lub równoważny - Co najmniej dwie poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera - Bezwładnościowe, trójpunktowe pasy bezpieczeństwa - Klimatyzacja dwustrefowa ( przednia i tylna) - Pełne oszklenie przedziału pasażerskiego - Dodatkowe ogrzewanie przedziału pasażerskiego - Wyłożenie matą gumową podłogi przestrzeni pasażerskiej - Tempomat - Drzwi przesuwane w przestrzeni pasażerskiej z prawej strony pojazdu - Drzwi tylne dwuskrzydłowe z oknami - Podwójne siedzenie dla pasażera w przedziale kierowcy - Przestrzeń bagażowa w przedziale 0,8 do 1m - Układ siedzeń: jeden rząd za kierowcą z 3 siedzeniami składany. Drugi rząd - 3 siedzenia szybkiego demontażu - regulowane oparcia z podłokietnikami - Radio z odtwarzaczem CD + co najmniej 4 głośniki i antena - Immobiliser, centralny zamek z autoalarmem sterowany pilotem - Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie - Komputer pokładowy - Lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie - Podgrzewane szyby tylne z wycieraczkami - Podgrzewana szyba czołowa - Światła przeciwmgielne przednie oraz trzecie światło STOP - Pojazd powinien być wyposażony w pełnowymiarowe koło zapasowe, kartę pojazdu, trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę - Gniazdo elektryczne przyczepy - Hak przyczepy (kulowy) - Kolor lakieru metalik - srebrny - Podwyższony dach - minimum wysokość przedziału osobowego 1,70 m - Opony letnie na felgach aluminiowych oraz komplet felg stalowych z oponami zimowymi (4 sztuki ) - Nawigacja samochodowa klasy premium z mapami Polski i Europy Warunki serwisu gwarancyjnego: - okres gwarancji mechanicznej na cały pojazd powinien wynosić minimum 24 miesiące od daty przekazania pojazdu zamawiającemu. - okres gwarancji na perforację blach nadwozia wynosi minimum 6 lat.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych, opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą, 3.2 jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Wzór umowy A.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne według zał. nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. C. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów C.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. C.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowlubelski.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Janowski Ośrodek Kultury ul.Jana Pawła II 3 23-300 Janów Lubelski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Janowski Ośrodek Kultury ul. Jana Pawła II 3 23-300 Janów Lubelski pokój dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.