Świdwin: Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Okno na świat - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego oraz pracowników jednostek organizacyjnych powiatu
Numer ogłoszenia: 319000 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatswidwinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Okno na świat - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego oraz pracowników jednostek organizacyjnych powiatu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Okno na świat - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego oraz pracowników jednostek organizacyjnych powiatu w ramach projektu Okno na świat przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szkolenie nr 1 (1 - dniowe = 1 x 8 godz. dydaktycznych) - skierowane jest do 18 pracowników jednostek organizacyjnych powiatu: Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Świdwinie, Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. S. Żeromskiego w Świdwinie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego w Świdwinie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Połczynie-Zdroju, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdwinie, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Świdwinie, Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Świdwinie, Zespołu Placówek Specjalnych w Sławoborzu, Zespół Placówek Oświatowych w Połczynie-Zdroju. Celem szkolenia jest podwyższenie poziomu umiejętności użytkowania komputera i internetu w zakresie umożliwiającym przekazywanie wiedzy innym użytkownikom komputerów i Internetu w tym: nabycie umiejętności z zakresu obsługi Windows 8.1 Pro, w szczególności: włączanie komputera ekran startowy zamykanie systemu Windows zmiana rozmiarów okien, praca na kilku oknach, przesuwanie okien, tradycyjne menu okna tworzenie i zapisywanie plików i folderów instalowanie i odinstalowanie programów utworzenie konta pocztowego, bezpieczne logowanie. nabycie umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji interpersonalnej, niezbędnej w pracy z użytkownikami sprzętu komputerowego z oprogramowaniem Windows 8.1 Pro z podłączeniem do Internetu. Szkolenie nr 2 (1 - dniowe = 1 x 8 godz. dydaktycznych) - skierowane do 49 osób - uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Celem szkolenia jest podwyższenie poziomu umiejętności użytkowania komputera i Internetu w tym nabycie umiejętności z zakresu obsługi Windows 8.1 Pro, w szczególności: omówienie aplikacji dołączonych przez producenta komputera instalowanie i odinstalowanie programów bezpieczne logowanie - ogólnie obsługa sprzętu - router i UPS Szkolenie nr 3 - skierowane do 20 osób (2 grupy x 10 osób) - uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. ECDL Start (poziom podstawowy): Moduł 1 - Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych Moduł 2 - Użytkowanie komputerów i zarządzanie plikami Moduł 3 - Przetwarzanie tekstów Moduł 7 - Przeglądanie stron internetowych i komunikacja Celem szkolenia ECDL START jest zdobycie certyfikatu potwierdzającego kompetencje w zakresie wybranych czterech modułów dostępnych w programie ECDL Core. Dodatkowe wymagania: Dla szkolenia nr 1, 2 i 3: metodyka szkoleń: wykład i ćwiczenia warsztatowe; koszty dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia trenerów pokrywa Wykonawca; Wykonawca przygotuje materiały własne i opracowania wykładowców obejmujące swoim zakresem tematykę szkolenia spięte w estetyczny sposób lub zbindowane, które zostaną wydane każdemu uczestnikowi szkolenia w momencie rozpoczęcia szkolenia (oznakowane zgodnie z wytycznymi EFRR - POIG); Wykonawca dostarczy materiały piśmiennicze (długopis, notatnik formatu A4), które po zakończeniu szkolenia przekaże każdemu z uczestników na własność; Wykonawca przygotuje i wyda na zakończenie szkolenia uczestnikom szkoleń zaświadczenia o ich ukończeniu (oznakowane zgodnie z wytycznymi EFRR); Wykonawca pokrywa koszty: wynajęcia sal szkoleniowych komputerowych wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym z oprogramowaniem Windows 8.1 Pro i dostępem do Internetu; Dopuszcza się, aby równocześnie przy jednym stanowisku komputerowym pracowało maksymalnie dwóch uczestników szkoleń. Wykonawca pokrywa koszty poczęstunku (min. bufet kawowo/herbaciany, napoje zimne, ciastka oraz kanapki) z uwzględnieniem specyfiki uczestników (dzieci i młodzież) oraz zabezpiecza niezbędny sprzęt do prowadzenia szkoleń w szczególności projektor, tablice typu flipchart; Wykonawca przygotowuje sprawozdania z przebiegu każdego szkolenia; Wykonawca przeprowadza ankiety ewaluacyjne ex-ante i ex-post. Dla szkolenia nr 1: Zajęcia prowadzone będą równolegle w dwóch grupach. Każdą grupę warsztatową prowadzi jeden trener. Zajęcia prowadzone będą w wymiarze łącznie 8 godzin zajęć dydaktycznych. Poprzez godzinę zajęć dydaktycznych Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną, czyli 45 minut zegarowych. Miejsce realizacji szkoleń: Świdwin. Dla szkolenia nr 2: Zajęcia prowadzone nierównolegle dla czterech grup w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; poprzez godzinę zajęć dydaktycznych Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną, czyli 45 minut zegarowych. Miejsce realizacji szkoleń: Świdwin (1 grupa 14-sto osobowa) Brzeżno (1 grupa 6-cio osobowa) Rąbino (1 grupa 14-sto osobowa) Połczyn-Zdrój (1 grupa 15-sto osobowa) Dla szkolenia nr 3: Zajęcia prowadzone nierównolegle dla dwóch grup 10-cio osobowych. Zajęcia prowadzone będą w wymiarze łącznie 64 godziny zajęć dydaktycznych. Poprzez godzinę zajęć dydaktycznych Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną, czyli 45 minut zegarowych Zajęcia prowadzone będą w salach certyfikowanych do prowadzenia zajęć z ECDL Miejsce realizacji szkoleń: miasto Świdwin i miasto Połczyn-Zdrój. Szkolenie zostanie przeprowadzone po zakończeniu szkolenia nr 2 (ze względu na osoby biorące udział w szkoleniu nr 2) Wykonawca pokrywa koszty egzaminów (4 podstawowych + maksymalnie 4 poprawkowych dla każdego uczestnika kursu) Wykonawca pokrywa koszty wydania Certyfikatu ECDL START.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od obowiązku wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali (lub w wykonują - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), co najmniej 2 usługi szkoleniowe, których przedmiotem było przeprowadzenie szkoleń dla minimum 10 osób, w wymiarze co najmniej 8 godzin dydaktycznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują przynajmniej: a) 2 osobami (trenerami) dla szkolenia nr 1 i 2, z których każda: Posiada minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów, które odpowiadają swoim rodzajem (tematyką) szkoleniom objętym przedmiotem zamówienia, w grupie nie mniejszej niż 10 osób, b) 1 osobą (trenerem) dla szkolenia nr 3, która: Posiada minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów, które odpowiadają swoim rodzajem (tematyką) szkoleniom objętym przedmiotem zamówienia, w grupie nie mniejszej niż 10 osób, a także posiada uprawnienia do prowadzenia szkoleń z zakresu ECDL.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Świdwinie
ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Świdwinie ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013Oś Priorytetowa: 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie:8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion Tytuł projektu: Okno na świat - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego Numer umowy o dofinansowanie: POIG.08.03.00-32-458/13-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- ZP/13/2024 OBSŁUGA, SERWIS I KONSERWACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW I PRZEPOMPOWNI
- ZP/14/2024 - Dostawa urządzeń warsztatowych II
- Utworzenie żłobka miejskiego w Świdwinie.
- ZP/11/2024 Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
- Usługi szkolenia studentów Politechniki Rzeszowskiej w Ośrodku Kształcenia Lotniczego II półroczu sezonu 2024
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Księgowość, finanse, kadry i płace oraz obsługa programów księgowych.
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt "Rodzina w centrum Etap I"
- "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części".
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.