Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Warszawa: Dostawa środków dezynfekcyjnych.
Numer ogłoszenia: 318929 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej , ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852689, faks 022 6852689, 6852715.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1:PREPARATY DO DEZYNFEKCJI RĄK, SKÓRY I RAN; Zadanie nr 2:PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI; Zadanie nr 3:PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I ENDOSKOPÓW; Zadanie nr 4:PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POLA OPERACYJNEGO; Zadanie nr 5: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI CHIRURGICZNEJ RĄK W SYSTEMIE STERISOL, PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymagania zawarte w SIWZ: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionych warunków na podstawie przedstawionych dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ wg sposobu (spełnia / nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą: a.Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. b.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym: dotyczy zadania nr 1: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni, poz.1, 2 - Wpis do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach, poz. 3,4,5,6 - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót Produktem Leczniczym; dotyczy zadania nr 2: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni, Wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do użytkowania lub Deklaracja zgodności CE; dotyczy zadania nr 3: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni, Wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do użytkowania lub Deklaracja zgodności CE; dotyczy zadania nr 4: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni, poz. 1 - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót Produktem Biobójczym, poz. 2,3,4,5,6 - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót Produktem Leczniczym lub Wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do użytkowania lub Deklaracja zgodności CE; dotyczy zadania nr 5: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni, poz. 1 - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót Produktem Leczniczym, poz. 2 - Deklaracja zgodności CE. 2)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą: a.Opis - karty charakterystyki, ulotki informacyjne zaoferowanych preparatów zawierające informację o składzie chemicznym preparatu, jego spektrum i czas działania. b.Oświadczenie Wykonawcy, że posiada badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania wszystkich zaoferowanych preparatów - załącznik nr 4 do SIWZ. 3)Inne wymagane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty: a.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. b.Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiml.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych, budynek nr 5 pok. nr 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek nr 2 pok. nr 37 - Kancelaria WIML.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI RĄK, SKÓRY I RAN;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI RĄK, SKÓRY I RAN;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I ENDOSKOPÓW;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I ENDOSKOPÓW;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POLA OPERACYJNEGO;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POLA OPERACYJNEGO;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI CHIRURGICZNEJ RĄK W SYSTEMIE STERISOL, PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI CHIRURGICZNEJ RĄK W SYSTEMIE STERISOL, PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, rękawów do sterylizacji, rurek krtaniowych, nici chirurgicznych oraz środków dezynfekcyjnych
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i środków do dezynfekcji
- Dostawa preparatów do uzdatniania wody i dezynfekcji na obiekty Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - zadania I i II
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.