Ogłoszenie z dnia 2005-07-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kielce: zakup i wdrożenie elektronicznego systemu pozycjonowania patroli policyjnych i Straży Miejskiej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, do kontaktów: Leszek Januchta, Artur Miter, ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, fax 041 3492935, www.swietokrzyska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, Leszek Januchta, Artur Miter, ul. Kusocińskiego 51, 25-045 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, fax 041 3492935. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, Leszek Januchta, Artur Miter, ul. Kusocińskiego 51, 25-045 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, fax 041 3492935, www.swietokrzyska.policja.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, Leszek Januchta, Artur Miter, ul. Kusocińskiego 51, 25-045 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, fax 041 3492935, www.swietokrzyska.policja.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i wdrożenie elektronicznego systemu pozycjonowania patroli policyjnych i Straży Miejskiej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie i wdrożenie systemu pozycjonowania 60 pojazdów służbowych Policji i Straży Miejskiej oraz 15 patroli pieszych Policji w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Wojewódzka i Miejska Policji w Kielcach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.86.12.00 - System dowodzenia i kierowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przekracza wyrażona w PLN równowartość 130 tys. euro netto i nie przekracza równowartości 200 tys. euro netto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 21.11.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 12.900 PLN. Gwarancja 36 miesięcy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Okreslone w par. 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzajacych spełnienie warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 79/PN/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.08.2005, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ dostępne na pisemny wniosek Wykonawcy w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku. Płatne przel. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.08.2005, godzina 10:10, Kielce, ul. Kusocińskiego 51, pok. 125.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup, dostawa i montaż systemu obsługującego parking przed budynkiem Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników i kontroli wraz z dzierżawą analizatora do badania moczu dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników, krwinek i materiałów zużywalnych do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą (...) do posiadanego (...) sprzętu DiaMed przez okres 2024-2026
- ZP.272.5.2024 "Dostawa odczynników laboratoryjnych i testów diagnostycznych"
- Mechaniczne pozimowe oczyszczanie ulic/dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)"
- Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli.
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku MOSiR przy ul. Warchalskiego 3 w Ostrowi Mazowieckiej
- Wykonanie trzech ruchomych sztankietów nad Sceną Główną Teatru Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego w Warszawie
- Modernizacja parkingu wraz z budową toalety samoczyszczącej przy Al. Legionów w Ustroniu
więcej: System sterowania i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.